@samaadigital: Job Scam Exposed: 30 Pakistani Youth Trapped by Human Traffickers | SAMAA TV #SamaaTV #PakistanNews #HumanTrafficking #JobScam #FakeJobs #BreakingNews
Pakistan Key Sarey Young Boys Want to go other countries Life Kee Koei Fikaar Nahi 🙏🙏Allah will help them 🙏🙏🙏🙏
2026-09-03 00:33:27
0
Asif Ishaal :
O Bhai yeh Iraq mein kam kr rhe thy or police ne pkra hai or in pe fine hai ek bndy ka 666 dollars Woh lazmi hai fine and ticket khabar ki tasdeeq kr lia kro
2026-09-03 08:36:43
1
Raja Seher🇵🇰!!!!🇨🇦 :
only government issues
2026-09-02 07:14:21
10
Roohi Bano :
please ese program m detail de
Iraq janye wale khea k he
or onye Jo le kr gye
os ageant k name
2026-09-02 06:57:57
2
S❤️ :
ky kre hum Garbo k bachy yha b jab nhi kha jye hum log
2026-09-03 09:03:16
0
لبیک یاحسین :
itne waqeat hu chuke hn pr koi b dosre k tajurbe se ibrat hasil ni krta khud ibrat bnana psand krte hn
2026-09-03 00:25:51
2
Raza007 :
Punjabi Punjabi ko das raha hai. lekin koi nai zalimo ko lagam lgai saza de
2026-09-02 06:35:38
4
Usman :
yha nizam kb thk ho ga
2026-09-03 04:35:47
0
fatima :
hy Allah
2026-09-03 00:56:08
3
Sweet Boy :
bump
2026-09-02 04:14:01
0
😚 :
2026-09-02 10:24:09
1
main saud :
yahi hamara mulk k halat acha hn to koi be larka bahir Jana ka na soucha
2026-09-03 11:43:09
0
Arslan Mukhtar :
Allah mauf farmiye
😢😢😢
2026-09-03 04:19:24
0
Usman :
ye js ka kasoor h hmary hukmrano ka ..agr yha Nokriya mly ..to inny is trh plasma na pry
2026-09-03 04:38:09
0
Shahid khan :
fake agents unregistred agents sare aam dukaney laga kr bethey hain
2026-09-02 16:30:21
0
@saif ali :
hakumat zemdar ha itny mehngay ha log baher jane k lye kya koch kar rhe ha k ja k apne ma behn bv bcho ka paite pall sky ye sara bdway hakomat ko lgy g
2026-09-04 11:36:39
0
A.D :
yeah no jawan jate he kyun hain inko Jana he NAHI chahiye
2026-09-02 16:43:54
0
Bilal Mir :
iraq kon jata free visa milty udr ky
2026-09-02 16:32:30
0
Mashal malik :
Mili bhagat chalti har taraf...
2026-09-02 18:02:38
0
user3570064302086 :
😭😭😭
2026-09-02 06:18:14
0
To see more videos from user @samaadigital, please go to the Tikwm
homepage.