@nvrinadriana: I sangat suka dengan totebag ni. Simple je design dia tapi tetap cantik and tahan lasak! Beli barang dapur pun yang ni jugak la I bawak 💗✨ Nak letak nama tu pun fr33 je tau! #totebag #totebagaesthetic #stripedtotebag #canvastotebag #totebags

Nurin. A ☁︎
Nurin. A ☁︎
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 04:37:42 GMT
1350
39
19
51

Music

Download

Comments

myrajihaa
myrajihaa :
Love the colour
2026-09-02 06:05:13
1
nabilajer
nabila :
totebag kegemaran nii 😭
2026-09-02 14:45:20
1
natashaellinaa
NatashaEllina | Home&Lifestyle :
Love nya warna dia 😍😍
2026-09-02 14:51:49
1
tiyabella_
Tiya :
dah letak macam-macam pun still banyak ruang ya. kita ni pulak memang jenis suka bag besar gini😆
2026-09-02 13:11:30
1
mayra.srn
Mayra :
suka combo colour ni cantik betulss 😍
2026-09-02 13:08:38
1
loveedeena
𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚𝙡𝙖𝙩𝙩𝙚 ˚♡⋆˚❀ :
Macam macam boleh sumbat 😍
2026-09-02 10:37:35
1
y0gurt001
heyd :
seriously lawaa, i berkenan nak pakai ni gi kelas sebab kita suka bawak banyak barang 😭
2026-09-02 11:44:04
1
wawayeah_
Wawayeah_ :
Colour dia lawa ehh😍🥰
2026-09-02 11:38:42
0
nisanishukri
Nisa Shukri :
Ini best sumbat macam-macammm
2026-09-02 04:44:41
1
nuaiman.m
Nuaiman 🍉 :
cantiknya
2026-09-02 04:45:14
1
bloomingsiren
szna :
spacious sangat!!
2026-09-02 06:05:47
1
fazlinaznan
𑣲 𝗮𝗹𝘆𝘆𝗻𝗻 ༯ :
cantiknya bag ni
2026-09-02 08:07:12
1
diaryofdaisyy
💌 :
suka kaler dia soo bright !!
2026-09-02 07:10:13
0
kakchibii
wanaaee ☕ :
nice ni kalau sumbat barang affiliate kus dalam dia
2026-09-02 07:42:48
1
byzouleikha
♡ zouleikha ✧ :
Color dia 😍 Cantikk semuaa
2026-09-02 07:06:39
1
To see more videos from user @nvrinadriana, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About