@puxmpkinn: " aku kan ada" #foryou

pumpkin
pumpkin
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 04:46:24 GMT
315496
52347
662
20229

Music

Download

Comments

ixszatie._
Ixszatie._ :
Perempuan yang tarik peluk tu , sebenarnya lagi banyak masalah , dia nk cerita tapi dia telan sorang 2 . Dia sanggup dengar yg lagi sorang tu . Sbb I macam dia .
2026-09-02 09:43:09
2806
yenvyraa
fya :
apa perasaan ada kawan eh ? :)
2026-09-02 12:28:19
413
asdkjh.z
R a p u n z e l 🥀 :
i stop making friends since she left and now i have none 🙃
2026-09-03 01:38:34
0
alsydmya
llsya :
i’ve had two besties like this before.. but now they’re just a stranger..
2026-09-03 05:24:41
0
ashlyn.exe7
NS :
mcm mna rasa ada bestie ?🙂
2026-09-02 09:56:11
339
elmeyana_rahman
ELMEYANA93🇲🇾 :
saya dulu pon ade bff .. kemana saya pergi die mesty ikut.. die mesty ade.. die nangis saya pinjamkan bahu saya.. saya nangis die peluk saya.. kami healing sama².. semua nya sama².. tempat keja sama.. pernah tido sebantal.. suap makan.. kongsi makan.. tapi semua itu sekejap je saya merasa kasih syg seorg bff.. apabila 1 mulut yg mengata saya mcm² dkt die.. dan die terus percaya tanpa bertanya pada saya betul atau tidak.. sampai saya sendiri tanya apa salah saya pada dia.. akhirnya die da jumpa kekasih hati die.. dan die berkahwin.. dan kami habis mcm tu je.. sakit hilang bff lagi sakit dari hilang cinta.. sakit yg saya rasa sampai skg 😭😭 rinduu pada seseorg yg x mungkin saya dpt jumpa lg.. aku rindu kau sumpah.. aku rindu kite yg dulu 😭😭
2026-09-02 14:10:29
155
jayze.lea
J.ze :
me and chatgpt 💕
2026-09-03 05:03:08
0
capppyy_7
𝔠𝔞𝔭𝔦𝔮𝔞𝔥 ♡ :
bestnye kalau ada member mcm ni🙇🏻‍♀️❤️
2026-09-02 14:22:02
22
aisyezz_
syiez :
pls nak ada kwn yg mcm ni hm bkn yg ada bila senang bila perlu je tapi nk yg blh dengar cerita kite🥹
2026-09-02 10:26:13
82
sweetyy_strawberryy
عائشة :
Best ada kwan.. Malangnya Sy tiada kawan bila sedih🥺.. Hnya mmpu berkata pd Allah
2026-09-02 15:05:38
41
mewwraaa
BobotNakKONTEN :
https://vt.tiktok.com/ZSqJmcecH/
2026-09-03 05:23:06
0
anaksulongperempuan1
im 22 years🤍 :
bestnyaa ada kawan ginu..kawan ii ak smua dh toxic😂
2026-09-02 09:38:30
30
anakmami2331
Bunga🤍 :
nk jgkk
2026-09-03 01:05:19
4
mimisalleh_03
Shamimi :
nak ikut pinjam bahu boleh tak..😩
2026-09-02 09:59:20
7
diyannaaaa.__
𝓭𝓮𝓮 𐙚 :
nak sorang macam ni ada tak🥹
2026-09-02 15:33:40
5
shzwny2
𝔀𝓪𝓷𝓲𝓾𝓷 :
ramai komen nak ada bestie, meh jadi bestie saya, kita sama ii jadi tempat bersandar🙂
2026-09-02 16:16:52
8
erra.mariana
Erra :
Bestnya ada kwan mcmni 🥹
2026-09-02 09:57:45
11
sya.singlee
𝒾𝓀𝒽𝒶 :
kita paham apa yang dy cerita, masalah dy apa tapi kita takmampu selesaikan masalah dy😞
2026-09-03 02:10:06
1
pieyka_02
Ika❣️ :
nak sorg kawan mcm ni ad tak? penat dah rasa nya setiap kali stress menangis mcm tkde hari esk🙂hampir nk gila skrg ni bile axienty depression menguasai diri. 💔
2026-09-02 16:02:25
1
nrshrayn._
﮼يوني :
Nak jugak kawan macam ni 😭
2026-09-02 17:23:27
2
fat__pa
FAT_ :
2026-09-02 10:29:54
1
nnnnnonoi
ꪀ 𝘰 𝗂 ᢉ᭡ :
dulu saya macam awak. jadi tempat bersandar bila kawan ada masalah dgn suaminya. tapi tulah 🥺 tak lama pun persahabatan kami disebabkan orang lain
2026-09-02 20:17:17
3
To see more videos from user @puxmpkinn, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About