Perempuan yang tarik peluk tu , sebenarnya lagi banyak masalah , dia nk cerita tapi dia telan sorang 2 . Dia sanggup dengar yg lagi sorang tu . Sbb I macam dia .
2026-09-02 09:43:09
2806
fya :
apa perasaan ada kawan eh ? :)
2026-09-02 12:28:19
413
R a p u n z e l 🥀 :
i stop making friends since she left and now i have none 🙃
2026-09-03 01:38:34
0
llsya :
i’ve had two besties like this before.. but now they’re just a stranger..
2026-09-03 05:24:41
0
NS :
mcm mna rasa ada bestie ?🙂
2026-09-02 09:56:11
339
ELMEYANA93🇲🇾 :
saya dulu pon ade bff .. kemana saya pergi die mesty ikut.. die mesty ade.. die nangis saya pinjamkan bahu saya.. saya nangis die peluk saya.. kami healing sama².. semua nya sama².. tempat keja sama.. pernah tido sebantal.. suap makan.. kongsi makan.. tapi semua itu sekejap je saya merasa kasih syg seorg bff.. apabila 1 mulut yg mengata saya mcm² dkt die.. dan die terus percaya tanpa bertanya pada saya betul atau tidak.. sampai saya sendiri tanya apa salah saya pada dia.. akhirnya die da jumpa kekasih hati die.. dan die berkahwin.. dan kami habis mcm tu je.. sakit hilang bff lagi sakit dari hilang cinta.. sakit yg saya rasa sampai skg 😭😭 rinduu pada seseorg yg x mungkin saya dpt jumpa lg.. aku rindu kau sumpah.. aku rindu kite yg dulu 😭😭
2026-09-02 14:10:29
155
J.ze :
me and chatgpt 💕
2026-09-03 05:03:08
0
𝔠𝔞𝔭𝔦𝔮𝔞𝔥 ♡ :
bestnye kalau ada member mcm ni🙇🏻♀️❤️
2026-09-02 14:22:02
22
syiez :
pls nak ada kwn yg mcm ni hm bkn yg ada bila senang bila perlu je tapi nk yg blh dengar cerita kite🥹
2026-09-02 10:26:13
82
عائشة :
Best ada kwan.. Malangnya Sy tiada kawan bila sedih🥺.. Hnya mmpu berkata pd Allah
2026-09-02 15:05:38
41
BobotNakKONTEN :
https://vt.tiktok.com/ZSqJmcecH/
2026-09-03 05:23:06
0
im 22 years🤍 :
bestnyaa ada kawan ginu..kawan ii ak smua dh toxic😂
2026-09-02 09:38:30
30
Bunga🤍 :
nk jgkk
2026-09-03 01:05:19
4
Shamimi :
nak ikut pinjam bahu boleh tak..😩
2026-09-02 09:59:20
7
𝓭𝓮𝓮 𐙚 :
nak sorang macam ni ada tak🥹
2026-09-02 15:33:40
5
𝔀𝓪𝓷𝓲𝓾𝓷 :
ramai komen nak ada bestie, meh jadi bestie saya, kita sama ii jadi tempat bersandar🙂
2026-09-02 16:16:52
8
Erra :
Bestnya ada kwan mcmni 🥹
2026-09-02 09:57:45
11
𝒾𝓀𝒽𝒶 :
kita paham apa yang dy cerita, masalah dy apa tapi kita takmampu selesaikan masalah dy😞
2026-09-03 02:10:06
1
Ika❣️ :
nak sorg kawan mcm ni ad tak? penat dah rasa nya setiap kali stress menangis mcm tkde hari esk🙂hampir nk gila skrg ni bile axienty depression menguasai diri. 💔
2026-09-02 16:02:25
1
﮼يوني :
Nak jugak kawan macam ni 😭
2026-09-02 17:23:27
2
FAT_ :
2026-09-02 10:29:54
1
ꪀ 𝘰 𝗂 ᢉ᭡ :
dulu saya macam awak. jadi tempat bersandar bila kawan ada masalah dgn suaminya. tapi tulah 🥺 tak lama pun persahabatan kami disebabkan orang lain
2026-09-02 20:17:17
3
To see more videos from user @puxmpkinn, please go to the Tikwm
homepage.