@nnofhna: Before heading to Redang, we stayed here in Kuala Terengganu ✨ New hotel with pretty interiors & lots of aesthetic corners for OOTD 📸 10–15 mins to Jetty Tamadun Islam, Pasar Payang nearby, plus plenty of food spots, Mixue & laundry around the area. Best part? Birthday decoration only RM30 🎂🤍 Such a pretty & convenient stay! #alvillakampungcina #kualaterengganu #hotelterengganu #fypシ #hotelbudget @Aneeqn0 @Alvillakampungcina
Tq sharee done saved msuk list utk kegunaan in the future 😁
2026-09-05 03:24:11
1
mokcikT :
kampung cina tempat ayah,ibu n arwah maksedara sy kj tempat buat lada giling tempat kami bermain pergi jln2 kalu ada perayaan..pergi beraya rumah tokey lada giling rindu suasana dulu2 tp skrg dah jadi tempat pelancongan peranginan...sy bangga jadi anak Terengganu ☺️☺️dan selamat datang ke Terengganu
2026-09-05 00:08:03
3
Firta Mall :
Bawah ada mixue. Sederet penuh dgn cafe. Walking distance pasar payang.
2026-09-05 05:15:03
0
Fliptheoreo :
Strategic tak kawasan dia ? Kedai makan , 7e ke kk ke
2026-09-05 03:55:08
0
Hannan Mochi 🍓 :
Brape 1 malam sis
2026-09-04 05:51:40
1
Azlina :
Wahhh nak book sini nanti
2026-09-05 03:45:34
0
Tin Foiled Tanjak :
Ngannou Kiter!
2026-09-05 03:44:19
0
Cik AS :
Ada lift ke
2026-09-04 13:33:10
0
Mahani Chong :
Serius aaa birthday deco 30 je?
2026-09-05 03:12:36
0
ummirania7 :
wow cantik nye
2026-09-05 00:54:59
0
SIS SRIKANDI AIN :
X sangka ada hotel lawa gini kat situ
2026-09-05 02:55:20
0
꧁☼ ZAI ZAINAL 94 ☼꧂ :
drawbridge, Negeri Bahagia 😍
2026-09-05 00:37:08
0
Ara 🌸 :
🥰🥰🥰
2026-09-05 00:27:46
0
To see more videos from user @nnofhna, please go to the Tikwm
homepage.