@dr_tanzeela_rehman: #onthisday

Dr Tanzeela Rehman
Dr Tanzeela Rehman
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 04:50:28 GMT
28651
1163
34
268

Music

Download

Comments

user818124391998
Mehzeem636 :
dctr plecenta low laying bta rhi hn exercise kr skty hn??
2026-09-02 08:10:24
0
hiswife581
>> His wife 💗😘 :
first baby normal or painless delivery k liya koi tips bta dain ma apki vedios regularly dekhti hon
2026-09-02 09:47:03
0
zahra.kashif0
Zahra Kashif :
mam mera may 2025 ko c section hua tha or ab november men delivery hy agin to kya meri normal delivery hoskti hy?
2026-09-02 07:32:23
0
antalhayat0028
😍انت الحیات😍 :
agar flue, fever, cough ho kya karna chiya
2026-09-02 07:45:54
0
beauty.of.heart2
beauty of heart ❤️ :
AoA, mam jis ko disc problem ho wo b ye exercise kr skta hy
2026-09-02 07:31:26
1
ayeshakhilji5
ayeshakhilji5 :
Dr jin females ko pregnancy mein sugar ho jati hai Kindly is topic pe b video bnaein.
2026-09-02 06:56:15
0
deen.e.islam.writ
Deen e Islam writes :
please help me mera 39 week start hai jis doctor sy regular checkup kiya jaye osi sy delivery b krwani zarori hai q k mery husband na delivery k liye dosra hospital chose kiya hai tho mujy kiya karna chye plezz reply me mujy bhot zarorat hai
2026-09-02 08:28:12
1
sabahatkazmi33
, ✿ʳᵉᵈ ᭄Rose࿐, :
muje to dard hi bohat hota pelvic or vagina main b. uthna bethna chalna mushkil hy
2026-09-02 05:38:06
2
inayay4545
inayat :
aghar shuger test positive ho tab kagor kha sakte hai?
2026-09-02 04:58:39
1
salmaaziz912
ش A ی@ن💯 ع z ئz :
mujhy tu doc ne bed rest ka Bol dia, 8 month se
2026-09-02 08:01:16
0
sanamshahzadi98
sanamshahzadi98 :
aoa...Dr sahiba agr apki third normal delivery ho to Kitna time minimum lag jata hai normal delivery me
2026-09-02 06:45:54
0
mareena.tanveer4
Mareena Tanveer :
Sugar ma khaa skty hen
2026-09-02 05:24:01
0
maliknasir0886
chozii :
ساتواں ماہ لگا ہے دن میں ایک دفعہ سیڑھیاں چڑھتی ہوں ضرورت کے تحت احتیاط سے چڑھتی ہوں اس سے کوئی خطرہ تو نہی
2026-09-02 08:41:24
0
tubazohaib2
it's me :
pineapple 🍍 bhi kha sakty Hain na
2026-09-02 07:51:08
0
aqsausmanusman4
AqsaUsman Usman :
apka hospital ma epidural ke facility available hn
2026-09-02 06:00:17
0
reeba.rasheed
Reeba Rasheed :
mje suit hi nhi hui khajore gala kharab hu gya h
2026-09-02 06:36:16
0
pareesha784
Pareesha Shahbaz :
💞💞Dr sahib marac section 3 August ko huwa ha BTL b karwya ha eik month ho gya ha bt apration wali jaga pa jalan si har waqat hoti rahti ha Madison b khai ha koi farq ni plz kuch bat dain chalna ma b mushkil hoti ha
2026-09-02 04:59:29
0
zimmal.tanoli6
Zimmal Tanoli :
normal ho sakta hai
2026-09-02 04:53:47
0
mahi52522
️ :
Fibroid ma normal delivery ho sakti hai,,, outer layer ma hain fibroid
2026-09-02 11:23:59
0
beauty.of.heart2
beauty of heart ❤️ :
kindly reply me💓
2026-09-02 07:31:53
1
muhammad.naseer1983
Muhammad Naseer :
🥰🥰🥰
2026-09-02 04:56:12
0
silent.bird813
silent bird :
😳😳😳
2026-09-02 10:32:29
0
To see more videos from user @dr_tanzeela_rehman, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About