@ilyaschoudhrayofficel786: Qiwa huroob update #

ilyaschoudhrayofficel786
ilyaschoudhrayofficel786
Open In TikTok:
Region: SA
Wednesday 02 September 2026 04:58:35 GMT
34747
1933
55
196

Music

Download

Comments

sherdilkhann222
Sher Dil Khan :
السلام علیکم بھائی یہ بتاؤ اپ جواب کدھر دیتے ہو اپ کے عمان والے واٹس ایپ نمبر پہ کوئی 10 مرتبہ میں رابطہ کر چکا ہوں ڈفرنٹ نمبر سے اپ کو واٹس ایپ پہ میسج کیا اپ جواب بھی نہیں دیتے اور پھر اپ ا کے ویڈیوز میں بتاتے ہو کہ ہم سے رابطہ کریں پھر اپ سے رابطہ کدھر کرنا چاہیے اپ کوئی پلیٹ فارم بتا دیں ادھر اپ سے رابطہ ہو جائے تاکہ
2026-09-02 14:19:41
0
wadapangybaz07
WADA PANGY BAZ :
bhai men ny transfor kia kafeel k pas,2 month pehly iqama renew k 5 din k bad mera qiwa contract terminate kar dia abhi message aya k harub ho gia ha is ka kia hal ha plz bhai is ki update den
2026-09-02 05:23:36
0
shabi_malik186
ℕᎯᏇᎯℬℤᎯⅅᎯ🇸🇦 :
number to dy dain Bhai
2026-09-02 11:44:16
0
muhammadirfanpakistan
Muhammad Irfan🇵🇰👍🇸🇦 :
WhatsApp message
2026-09-02 15:57:05
0
alauddintamilnadu
alaudeen shiek :
pls WhatsApp number
2026-09-02 17:27:51
0
mirza.khan.804
Mirza Khan 804 :
mobile number
2026-09-02 11:12:16
0
hamzamalik.277
Hamza Malik :
auto haroob ho jaye aur kafeel qiwa main dobara contract nai krta tou kia transfer sponsorship ho skta hay?
2026-09-02 18:09:34
0
nadeemkhanmail.com8
Ayan anu @mail .com :
بھائی مجھے یہ بتائیں اگر اقامہ ایکسپائر ہو تو پھر بھی ایک سال ضروری ہے
2026-09-02 09:40:53
0
mdk9977
MDKhan :
Bai ap jo Bol rahe hon ye May ne kya Han per b Huroob Han
2026-09-02 16:09:43
0
rai.suny8
Rai Suny :
آپ کا نمبر کون سا ہے
2026-09-02 18:50:26
0
m.irfan4453
M Irfan :
good 👍
2026-09-02 14:10:40
0
tariqkhanchannar
Tariq Khan :
hy
2026-09-02 16:16:23
0
habubakar15
tum bin :
bahi ap s kasy bat Karen same Meri Yahi problme hai
2026-09-02 05:09:09
0
msaqib443
nikama brand :
bhai mery bhai ka auto haroob hai tlb daal rhy hai except nhi ho rhi iqama expire howe bhi 12 month ho gy hai lakin haroob ko abhi ak saal bhi nhi howa haroon tqreebn 6 mah k bad laga
2026-09-02 11:04:01
0
maherbilal291
بلال :
سائق خاص کے لیے کیا اپڈیٹ ہے؟
2026-09-02 13:25:59
0
miantazeem77
MIAN TAZEEM IQBAL :
Bhai g ap ka number
2026-09-02 12:45:16
0
dhjejrirkkrkkr
Faisal 786 S@ :
Assalamualaikum
2026-09-02 12:13:43
0
m.irfan4453
M Irfan :
gg
2026-09-02 14:10:36
0
musmantahirmusman
Musmantahir Musmantahir :
plz Whatsapp nambr
2026-09-02 05:58:09
0
mwaheed797
waheed pahalvan :
السلام علیکم الیاس بھائی مجھے 14 مہینے ہو گیا اٹھو حروف لگے ہوئے میں ابھی کفالہ لینا چاہتا ہوں چاہے کمپنی ہو چاہے ازاد ڈرائیور ہوں میں ہیوی لسن ہے
2026-09-02 05:46:29
1
greeneyes6305
Zimal Naveed :
bhai app reply nahi krty.vodeo upload krny ka kia faida
2026-09-03 01:01:15
0
danishlucky167
Danish (Dani) 804🇵🇰🇦🇪🇸🇦 :
kafeel k pas Mojy 1 sal hony wla h but 1 company mara Tanazal Lana cahti h MN bh company jana chta h, kafeel tanazal dy dy koi issue to nh bny ga?.. koi bh Bhai Janta h bta do plzzz
2026-09-02 18:56:02
0
malik.wajid9254
Malik wajid :
بھائی اپنا کنٹیکٹ نمبر سینڈ کریں ہمیں بھی ایک سال ہو گیا ہے کمپنی اگے ٹرانسفر نہیں کر رہی اپنا کنٹیکٹ نمبر سینڈ کر دیں ہمارے ساتھ یہ مسئلہ ہوا ہے
2026-09-02 06:08:31
0
nazeer.hussain3292
Nazeer Hussain :
بھائی اپنا نمبرتوبتاو
2026-09-02 10:43:49
0
waqasdar85
Waqas Dar :
تو بھائی جن کا پرانا آٹو حروب ہوا ہو وہ تو موقوف عن العمل میں بدل گیا ہے کیا اس کا ٹرانسفر ہو سکتا ہے
2026-09-02 13:37:07
0
To see more videos from user @ilyaschoudhrayofficel786, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About