@bashi_malik450: Never Give Up... 🙂🤌🏻 #fyppppppppppppppppppppppp #veiwsproblem #unfrezzmyaccount #500kviews #grow #foryou

𝐁𝐚𝐬𝐡𝐢.❤️‍🩹
𝐁𝐚𝐬𝐡𝐢.❤️‍🩹
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 05:26:56 GMT
111251
5900
124
1120

Music

Download

Comments

mahiearninghub
Mahi Earning Hub 💰✨ :
Kash ya bat Ghar waly Samaj skty 🫠🫠
2026-09-02 13:53:42
5
heart__broken113
ₘₐₕₙₒₒᵣ✨ :
Mari 3 supplies😭
2026-09-02 07:33:07
19
rabail.khanzadi
Rabail khanzadi :
Meray liy SB dua kro k Meray A grade ma marks a Jaye
2026-09-02 15:09:29
4
anaviya.fatima58
Anaviya Fatima :
Ak results pori Zindagi bhi barbad kar sakta hai😔
2026-09-02 07:55:37
30
ranjha86541
✶𝙍𝘼𝙉𝙅𝙃𝘼✶ :
mari 4 suppli hain Inshallah clear kr lu ga koi bta skta ha kya ab 40day bad paper sa skty hain ya nhi
2026-09-03 03:30:18
0
summama786
🫀. :
mere 350 number hai lekin mai bilkul bi khush nai hon kiu ke inho ne paper sai nai check kiye😳
2026-09-02 12:31:24
13
eviljoker7f
Guجar💯☠️😎🔥🔥 :
bilkul but jb result acha na ay too ghar Mai or bahir Ki batien Pershan kar deati hain boht ziada de motivated kia jata hai😭😭
2026-09-02 09:50:11
6
yourfavv_abdullah
☞︎Abdullah☜︎ :
Alhamdulillah meary 515 ay hn ♥️
2026-09-02 13:07:12
9
khattgczarm
khattak :
what about late night study....what about hostel...what about parents expectations...what about future...one result can change my whole life....but still I hope from Allah.....
2026-09-02 09:57:20
4
raozain793
itszain547 :
thanks bhai 😟😟
2026-09-02 12:12:54
0
itsjin79
jin 👻 :
yes inshallah 🥰
2026-09-02 07:08:42
3
chillii75
Mano🍷 :
inshallah mery Ami Abu b yhi kahty Kuch nhi hota dobara dy Dena paper himmat ni harty🥰
2026-09-02 18:29:27
5
haidari.girl
✨ سیدہ ✨ :
2 supply agai Hain 😭😭😭😭
2026-09-02 09:45:36
2
ali.hussain0514
@Ali Hussain Taj Deen @ :
inshallah AMEEN
2026-09-02 12:34:52
2
user2879950327525
🔥 Juliet❤️‍🔥 :
Byshak ❤️it's reality har KY jeetny ka Maza hi ilada hy☺️☺️
2026-09-02 07:23:52
2
itx_mohtarma_1
_ᥫ᭡𝗠𝗢𝗛𝗧𝗥𝗠𝗔𐙚⎯꯭̽ 🌷 :
inshallah
2026-09-02 12:05:19
2
abdulrehman113235
🥰Mishi🥰 :
me to pass ho gai🥰
2026-09-02 09:37:35
2
awais_niazi3
🍂اویــس خــان حــسن خــیــل🍁 :
💔😭
2026-09-02 11:32:27
1
sidhukefan295
🦋 ͥ ͣ ͫᴅɪᴍᴘʟᴇ🦋•𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛ꨄ︎• :
inshaAllah
2026-09-02 17:21:08
1
mahak1863
mahak 🫴🏻🌼 :
hm
2026-09-02 07:36:19
1
hafikidawni
𝙝𝙖𝙛𝙞 𝙠𝙞 dawni🫂👌💫🙈 :
mein tu fail ho gi😭😭😭😭 2sapli a gi
2026-09-03 00:54:40
0
jamilrajpoot007
jamilrajpoot305 :
meri 1 supply yrr sab barbad ho k reh gaya or 335 marks hain sirf 6 marks na anay ki vaja se supply a gai😊
2026-09-03 05:38:26
1
urlove.mahi1
maha :
but shaid ka mara second year ka result Mary zindagi ki Kahani hi likha aga...
2026-09-03 06:18:08
1
muhtarma947
محترمہ ☺️🙂 :
ab 2nd year walo ka leyia Dua karo 🥹😩ap sab ka result dekh ka dar lag rha ab to
2026-09-03 04:18:07
0
To see more videos from user @bashi_malik450, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About