dah la anemia, daging sayur susu taknak makan pastu teguk kopi, matcha macam takde hari esok. 🤦 and then complain selalu letih.
2026-09-02 16:47:19
694
Rafani Rose :
so easy to say consume supplement la ye
2026-09-02 10:08:21
0
nrl.euna :
Stress la dr jangan sampai saya telan sekor lembu karang 😭
2026-09-02 11:35:31
1824
hani :
takutnya rasa macam kena marah… okay okay saya makan ubat sekarang 😔😔😔
2026-09-02 08:51:14
891
wawa✨ :
Doktor ni baru bergaduh ngan bini die ke? Garang naw..ni patient pun rse mcm x jdk nak sakit klu gini
2026-09-02 14:45:56
590
It’s ALYA :
doc, kenal matluthfi tak?? 😆
2026-09-02 14:09:11
74
olive :
Ok doc. Thank you for this video
2026-09-02 21:19:37
0
🐈⬛ :
why am i getting called out
2026-09-03 04:04:36
0
pinarash :
I actually listen to this sampai habis 🥺 nice infooo
2026-09-02 13:29:44
2
its。syaf ✿ :
dr jangan nk menekan2 😭😭 takutlah
2026-09-03 00:57:14
48
Nadirah Anuar :
kenapa tak leh tny. saya bkn doktor. awak doktor utk terangkan tuk saya. saya byr doktor kot bkn free2 pi jumpa ambik darah. baran plak aku
2026-09-02 12:08:48
43
ChefErinZainol :
Thanks Dr for sharing..🌷
2026-09-02 09:09:39
0
🍉🍉Nurul💫💫 :
nape ramai ckp doktor ni garang ehh doktor ni bg ilmu free2 kot kat tiktok
2026-09-02 17:03:53
36
CheTa CheMa :
Maaf doctor. Orang yang tanya tu sebab itu bukan kepakaran dia. Sebab tu la dia refer dengan awak doctor yang ada kepakaran. Jangan la halang dia dari bertanya pada yang pakar dengan kata JANGAN TANYA. Setiap kita ni ada kepakaran masing-masing. Contoh kalau doctor pergi bank, nak berurusan tentang loan, tentang remittance, western union, insurance, safe deposit box atau finance. Staff bank pula cakap JANGAN TANYA. Suruh tahu sendiri. Apa perasaan doctor. Pesakit awak tanya awak, sebab dia percayakan kepakaran dan pengetahuan dari awak. Tak semua orang pandai baca keputusan ujian darah itu dan ini. Dia tak tahu dia tanya. Salah ka dia RUJUK pada yang pakar. Maaf ya doctor
2026-09-03 02:32:52
11
fiqanur :
mcm kena marah ea perasaannye.. terus takut nk jmpe doc.. 😅
2026-09-02 10:17:15
26
✨ANAKABAH :
Saya heavy period every month, mcm sejam kne tukr klau tk mmggg ke bju tembus😭 and setiap klintu jugk mmg penay lesu leeeetih gila, mcm org bru lps marathon 40km🤣 sdgkn kje dlm aircond duduk 8jam🤣 tpi sumpahhhh penat gila rasa dia, nk mkn pon rse tkde mood
2026-09-02 22:49:38
13
s.n.a🍑🥑 :
Sy stiap kli priod, mmg heavy.. Sy ada cyst.. Bru je 3hari lps ke klinik doc kta sy anemia... Sllu sgt pengsan... Penat sgt anemia ni.. Doc srh bt test talasemia... 😩😩😩
2026-09-02 11:50:43
73
Ajuee :
first time dengar explain yang boleh faham kenapa jadi itu jadi ini. Tq Dr
2026-09-02 11:38:55
14
SitiIda :
saya penderma darah tp hb saya ngam² ...skrg saya start mkn vitamin nie.Dr gomen ada bg vitamin yg busuk tue..saya xleh ambil langsung skrg sy tukar yg nie, lepas tanya Dr panel
2026-09-02 08:15:50
42
Hana :
saya beta thalasemia carrier,ank buah nak kawen kite sruh dye cek jugk..sbb dy pon hb rendah,tpi doct kate xpayah sbb bkn mak bapak dye yg carrier,hello..i pon mak ayah ok,tapi makcik i carrier..cmne tu
2026-09-02 09:26:47
43
To see more videos from user @azriaizatruhaizan, please go to the Tikwm
homepage.