ye ..pembelajaran . absence increase honor and respect
2026-09-02 09:53:25
0
𓆩𝖋𝖆𝖙𓆪 :
sampai mimpi dia call, padahal tak pun😭😭😭
2026-09-02 08:37:10
118
muniyowesz :
weh lalui skrg ni smpai termimpi mimpi tengah blas cht rupanya itu skdr mimpi 😭😭😭
2026-09-02 07:57:32
78
hudamysent :
real situation rn :) sakit woo pendam
2026-09-02 07:03:57
33
Fu Eyna Shop :
yup...it's me
2026-09-02 08:45:18
0
Iᖴ YOᑌ KᑎOᗯ YOᑌ KᑎOᗯ :
on going 🥺🥺
2026-09-02 11:46:42
0
Fasawa :
Silent repost
2026-09-02 14:27:18
0
𝒉𝒆𝒓𝒔𝒉𝒆𝒆 🕊️ :
then tiba2 dia da ada orang lain. nak ruang tenang katanya. rupanya? tenang untuk berkenalan perempuan lain. aku ingat lagi walau lama berlalu.. Aizat . aku tak pernah lupa kau.
2026-09-02 07:57:47
9
Eyka Amin :
Everyday menunggu.. Nak pecah dada
2026-09-02 13:20:21
4
Ridhwan Kho :
sy ada sorang yg mcm ni.. klu sy caht, dia dry text. tpi bila sy tak chat, dia cari.. apa maksud tu? lelah la.. kadang2 sukar membaca isi hatinya
2026-09-02 10:04:56
3
𝒞 :
ya tengah lalui , kawal sampai terbiasa.
2026-09-02 08:44:41
8
Pistós :
Sampai dah tak jadi diri sendiri dh pon.. Haha.. Cuma ambil keputusan busykan diri..
2026-09-02 12:17:50
4
Silentpatels :
I tgh buat sekarang..
2026-09-02 09:42:21
3
Zuliana_jue :
penah je....so skrg ni dah jd terbiasa dah
2026-09-02 08:36:55
4
darkmocha🐊 :
Da lalui da akhirnya sy lepaskan and now im happy..kalo igt waktu tu sakitnya rasa…🥺🥺
2026-09-02 08:44:49
3
ELy☺️ :
lama lama spark pun Hilanggg
2026-09-02 09:55:59
4
I_am_fine :
sampai terngiang-ngiang bunyi notification tau.
2026-09-02 14:53:47
1
BungaDaisy88 :
tau2 dah arwah orgnya🥹
2026-09-02 13:04:58
1
🕊️جوناءيدا🕊️ :
mcm mana nk buat kalau dah diblok...nk hantar text tapi mybe akan jadi 1 tik je.... ni bukan takat tahan aty... ni dah dibuang terus....🤣🤣🤣
2026-09-02 14:32:45
1
cikmawar_85 :
Pernah duduk situasi ni... Bila die xnk balas msj, xnk jwb call... Hancur hati, mula bg die ruang, tp bila kau dh belajar tenang, die dtg blk, mcm xde apa2 jd... Berkali2 die buat mcm ni... Smpi la satu tahap, aku yg mula letih, penat nk faham, penat nk kejar... Akhir nya aku sdri buat keputusan pergi tinggalkn die... Skrg hati lapang, wlw rindu... Biar la aku hidup mengenang kenangan2 dr bersama yg menyakitkn...
2026-09-02 17:54:01
0
SarahJuzup :
sedang lakukan perkara yg sama..tahan selagi mampu
2026-09-02 17:44:29
0
RAN :
jika dulu semua cerita aku cerita dekat dia, tapi sekarang aku belajar utk tidak terlalu berkongsi cerita dengan sesiapa lagi... ☺️☺️☺️
2026-09-02 17:29:39
0
Cik_Moon :
Hebat oooooooo bila hang sampai tahap betahan sampai situ☺️..semoga kita sentisa menjadi org yg kuat..🥰
2026-09-02 17:28:35
1
muhammadnurfitri :
hmmmm
2026-09-02 17:53:11
0
To see more videos from user @darisayauntukdia, please go to the Tikwm
homepage.