@darisayauntukdia:

jiwahealing
jiwahealing
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 06:03:40 GMT
84918
8758
98
806

Music

Download

Comments

bungasyarifqa
lizia rosli :
ye ..pembelajaran . absence increase honor and respect
2026-09-02 09:53:25
0
tesorooo__
𓆩𝖋𝖆𝖙𓆪 :
sampai mimpi dia call, padahal tak pun😭😭😭
2026-09-02 08:37:10
118
muneey__
muniyowesz :
weh lalui skrg ni smpai termimpi mimpi tengah blas cht rupanya itu skdr mimpi 😭😭😭
2026-09-02 07:57:32
78
hudamysent
hudamysent :
real situation rn :) sakit woo pendam
2026-09-02 07:03:57
33
eynaa_kakak_coklat
Fu Eyna Shop :
yup...it's me
2026-09-02 08:45:18
0
_marcellooooo
Iᖴ YOᑌ KᑎOᗯ YOᑌ KᑎOᗯ :
on going 🥺🥺
2026-09-02 11:46:42
0
fasawa_7
Fasawa :
Silent repost
2026-09-02 14:27:18
0
notfoundyou95
𝒉𝒆𝒓𝒔𝒉𝒆𝒆 🕊️ :
then tiba2 dia da ada orang lain. nak ruang tenang katanya. rupanya? tenang untuk berkenalan perempuan lain. aku ingat lagi walau lama berlalu.. Aizat . aku tak pernah lupa kau.
2026-09-02 07:57:47
9
cikeykaaaaa
Eyka Amin :
Everyday menunggu.. Nak pecah dada
2026-09-02 13:20:21
4
ridhwankho
Ridhwan Kho :
sy ada sorang yg mcm ni.. klu sy caht, dia dry text. tpi bila sy tak chat, dia cari.. apa maksud tu? lelah la.. kadang2 sukar membaca isi hatinya
2026-09-02 10:04:56
3
.hynse
𝒞 :
ya tengah lalui , kawal sampai terbiasa.
2026-09-02 08:44:41
8
star_nobody9
Pistós :
Sampai dah tak jadi diri sendiri dh pon.. Haha.. Cuma ambil keputusan busykan diri..
2026-09-02 12:17:50
4
silentpatels
Silentpatels :
I tgh buat sekarang..
2026-09-02 09:42:21
3
jue_2182
Zuliana_jue :
penah je....so skrg ni dah jd terbiasa dah
2026-09-02 08:36:55
4
jijienajihah
darkmocha🐊 :
Da lalui da akhirnya sy lepaskan and now im happy..kalo igt waktu tu sakitnya rasa…🥺🥺
2026-09-02 08:44:49
3
elynraissa
ELy☺️ :
lama lama spark pun Hilanggg
2026-09-02 09:55:59
4
dagu_lekuk
I_am_fine :
sampai terngiang-ngiang bunyi notification tau.
2026-09-02 14:53:47
1
bungadaisy88
BungaDaisy88 :
tau2 dah arwah orgnya🥹
2026-09-02 13:04:58
1
mama_ekal88
🕊️جوناءيدا🕊️ :
mcm mana nk buat kalau dah diblok...nk hantar text tapi mybe akan jadi 1 tik je.... ni bukan takat tahan aty... ni dah dibuang terus....🤣🤣🤣
2026-09-02 14:32:45
1
cikmawar_85
cikmawar_85 :
Pernah duduk situasi ni... Bila die xnk balas msj, xnk jwb call... Hancur hati, mula bg die ruang, tp bila kau dh belajar tenang, die dtg blk, mcm xde apa2 jd... Berkali2 die buat mcm ni... Smpi la satu tahap, aku yg mula letih, penat nk faham, penat nk kejar... Akhir nya aku sdri buat keputusan pergi tinggalkn die... Skrg hati lapang, wlw rindu... Biar la aku hidup mengenang kenangan2 dr bersama yg menyakitkn...
2026-09-02 17:54:01
0
sarahjuzup
SarahJuzup :
sedang lakukan perkara yg sama..tahan selagi mampu
2026-09-02 17:44:29
0
darkblue_nar
RAN :
jika dulu semua cerita aku cerita dekat dia, tapi sekarang aku belajar utk tidak terlalu berkongsi cerita dengan sesiapa lagi... ☺️☺️☺️
2026-09-02 17:29:39
0
cik_moon6
Cik_Moon :
Hebat oooooooo bila hang sampai tahap betahan sampai situ☺️..semoga kita sentisa menjadi org yg kuat..🥰
2026-09-02 17:28:35
1
nurfitri970
muhammadnurfitri :
hmmmm
2026-09-02 17:53:11
0
To see more videos from user @darisayauntukdia, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About