@l0new0lfl0new0lf: Kalau aku diam, bukan bermakna aku sedih. Kalau aku sorang, bukan bermakna aku tak ada sesiapa. Aku cuma dah selesa dengan diri sendiri dan percayalah, ada beza antara kesunyian dengan ketenangan. Biar orang nampak aku macam sunyi. Aku tahu apa yang aku rasa. Selagi hati aku tenang, aku tak kisah pun siapa nak faham atau tidak.
tapi, kalau ada famili, tolong ingat pasal anak, jgn bersikap lone wolf, anak2 memerhati Dan belajar dari keadaan itu. cuba bersembang dgn anak2. masa mereka kecil terhad, jgn menyesal kemudian hari bila anak2 terikut cara tu. sekadar mengingatkan semua termasuk diri sendiri. aku single lagi by the way.
2026-09-02 09:41:44
6
YRA🍣 :
deep
2026-09-03 00:26:29
0
Eira Izura :
org tenang, insyaAllah selalu menang🥰
2026-09-03 07:05:22
0
renggoh johol :
terbaik
2026-09-02 23:41:35
0
anaketigaa_ :
betul
2026-09-02 14:57:27
0
DANEALPERSIANHOUSE :
Setuju
2026-09-02 17:06:23
0
customize101 :
aku pun sama. suka keluar Ronda mlm2 sbb bosan. tp takut kena kacau.
2026-09-02 09:38:33
2
aniszainon88 :
🥰🥰🥰
2026-09-02 07:20:32
2
ella syg :
💕💕
2026-09-02 07:24:16
1
yahh’s :
👍
2026-09-03 04:57:51
0
Lynnda31 :
🙋🥰🥰🥰
2026-09-02 14:52:00
0
🖤 "inna ma'al usri Yusra"✨🖤 :
😊😊😊✌️
2026-09-02 15:42:23
0
To see more videos from user @l0new0lfl0new0lf, please go to the Tikwm
homepage.