AoA..I am a psychologist...! This is one of the most pathetic pains ..I can relate..but trust me...ap isse nikal ao ga... ma bhe nikal ai hu ... love yourself...apna ap ko pasand kro...apni worth pahchano ....jab apko kudh sa pyar hojae ga.. to apko farq he nahi paray ga ..kisna apko choose kiya or kisne nahi..Choose yourself first.... buddy ...🫶lots of duas
2026-09-02 17:35:40
6
user8156759902299 :
Because we don’t select Allah before anyone. Or phir Allah kehta ha mera ilwa Kon ha ?
2026-09-02 14:21:59
1
Faiza Javed ❤️🌸 :
The Curse of not being choosen 💔
2026-09-02 16:42:55
8
SAMARIA :
Same meri life ma b aisa hi ha sb use krtay emotionally r chalay jatay and at end m alone..... 🥺
2026-09-02 18:54:54
1
SHIZUKAA SHINE :
💔 same pinch
2026-09-02 20:25:23
1
miss u Abu ji :
yeh wali condition bht hurt krti Apne apna best diya ho aur woh chala jye
2026-09-02 08:53:54
23
Sudra :
Same🥲
2026-09-02 20:41:48
1
Mz :
one day koi aesa aaye ga jo aap ko smje ge aur aap k sath rehna chahy ga inshaAllah ....
2026-09-02 20:17:28
2
🦋𝑴𝑺🦋 :
Nhi Bhai wo log Apke kabil nhi hain Allah pak apko behtareen se nawazen ge Jo apko value Karen so don't be upset
2026-09-02 13:24:19
4
Arooj Zulfiqar Naqvi :
Bilkul sahi kaha or agly bndy ko lag rha hota k yeh badal gaye ulta ilzam lgty 🤦🏻♀️
2026-09-02 16:20:01
2
Princess queen lady dearest 🥞 :
q
2026-09-02 20:06:02
1
pikachu264123 :
you are not alone bro🥲😶 same here🙃
2026-09-02 10:58:07
1
iQra Hassan :
limits bnao har chz ki life m , hr relationship ki b ksi chz ko apni kmzori mt bnao, ye sirf tab e ho ga jb Allah sy taluk mazbut hoga apka
2026-09-02 15:27:28
1
Abdul rauf Dogar :
exactly 💯
2026-09-02 10:50:57
1
Henna Parlour CHK :
Exactly
So value those who value you
choose them who choose you
those kind of people treat them as accordingly they do limited 😏
Who don't value you make distance
2026-09-02 08:34:13
1
انزلہ علی✨ :
Same🥺❤️🩹
2026-09-02 08:32:27
4
Flower 🌹 :
Mera fear hmesha sach hota hnab ye fear ni haqiqat ban geya hn ab mje kbi apne husband pr b trust ni ho ga agr husband hoa tu wo b kahein ga tm ni chahiae thi mje koi or chahiae🙃
2026-09-02 11:46:18
1
Ani :
yeh to me hon
recently my roommate ditched me
2026-09-02 20:50:53
2
ح م ز ہ :) :
Let yourself to choose you. Everyone left us at the end
2026-09-02 21:42:08
0
sidzbigz :
choose your own self
2026-09-02 22:29:23
0
Samir Ahmed585 :
Never give ur glass of happiness to other's hand..they will drop.it..
2026-09-02 21:37:20
0
🎩Aadi_mughal🦅 :
same fear😞
2026-09-02 07:21:48
0
To see more videos from user @theabkhan, please go to the Tikwm
homepage.