@maheen_huraien_zian: Replying to @mrszia9078🍌 صحت مند اور مزیدار فوڈ ✨ چاول، سیب اور کیلے سے تیار کیا گیا نرم اور غذائیت سے بھرپور کھانا، جو بچوں کی نشوونما، توانائی اور صحت کے لیے بہترین ہے۔ ❤️ قدرتی ذائقہ، آسان ہضم اور بچوں کے لیے ایک پیاری سی صحت مند غذا۔ 🌸
meri bati 13 month ki ha or Kuch Nahi Nahi kahti colour bhi bohat dale ha please bata day
2026-09-05 06:16:36
0
Maher Umair :
15 month k beachy k lia Kuch bta dain
2026-09-05 14:35:15
0
Mohammed yousaf :
meri bati ki hight b km h kamzor b much bta daen
2026-09-04 06:55:44
0
**★Silent Girl ★**🦋 :
plzz sister mara Bata 7 month ma start hn es ko Kya do plzzz tell me
2026-09-03 07:48:48
4
Mano bili 🥰 :
agr in sb sy chest MN msla hojy ya nose band hojy to kia kry plizz bty Meri beti ko aisy hojta h plizz ans de
2026-09-03 13:58:58
1
my boy :
mri 3 months ki baby, breastfeed p h formula milk sy motion vomit hjti h , isko ksy fat kru
2026-09-02 20:17:24
1
ayan Jan :
mera baby 2 sal ka honay wala ha but HB 5 ha asa kya khelao jo wo khay b shoq say or Hb b pori ho jay
2026-09-04 17:47:12
0
Meerab Saran👑💫 :
mare bate 10 maa ki Hony gaa re h Kuch nae khate na hi bhar ka doodh pitti han
2026-09-03 07:49:40
1
Zunaira Shabbir :
plz sistar meri beti 3 saal kia ha us ko kia khilaun k ye moti ho jaybht dubli patli ha
2026-09-03 10:08:26
0
nelam :
Mera baby k6 b ni khata just mother feed he krta h
2026-09-03 10:56:31
0
Zeeshu ki Hun 🌚☺️ :
bna to dun but khata hi nhi hy
2026-09-02 08:37:36
2
Aadaaa :
mera baby 1 Saal h motion nh ruk rhy bht dawai li dudh jesy hi peta poti kr deta r bht weak ho gya jb tk maan ka dudh rha thk rha jb s change kiya thek hi nh ho rha
2026-09-03 16:24:13
0
Islamabadi girl🦋 :
1mont Kia BT do
2026-09-03 06:03:49
0
Shahzia Sajid :
3 month k baby KO Dy skti
2026-09-03 15:48:45
0
Arman Rajput 😎🫀 :
plz sister yah bhi Bata do din mein kitni bar dena hai
2026-09-03 09:19:46
1
Muhammad hassan :
Mera beta 4 manth ka honey Wala ha usy dy skti hon kya
2026-09-02 14:30:37
1
jaji ki Jan hun :
kitny months ky baby ko dy sakty ha ye
2026-09-03 04:45:32
1
𝒜𝒬ℐℬ 𝒥𝒶𝒶𝓃🫀 :
mera beta 4 year ka kuch khata nhi wekk hota ja raha hai kya karun please help me
2026-09-04 10:40:53
0
Umar Afzal :
Ak Saal k bachy ko Kya de
2026-09-04 10:49:14
0
💓💓 cute baby ,💓💓 :
chwal bowil karna ha ya wasa he and dado be dalna ha ka ni plz pora guide kara
2026-09-04 15:50:35
0
waseem :
please sister Mera beta 6 month ka hai aur gora karne ke liye dubla mota banane ke liye kya khilaye
2026-09-04 16:25:46
0
princess 👑 :
assalam o alaikum meri beti 11 month ki h but boht week h milk k ilawa Kuch khati hi ni h
2026-09-05 05:04:02
0
To see more videos from user @maheen_huraien_zian, please go to the Tikwm
homepage.