Blue book ko photo xa vandai ma hudaina ni. Kasaile aafno bike ko bluebook ko photo khichyo ani bike bechyo. atespaxi tei bike aafu le chori garera photo ma vako bluebook dekhaudai chalaudai hidna ni sakxa. Official platform ma vayeko bahek aaru thau ma dekhaiyeko document lai valid manidaina.
2026-09-03 12:10:03
0
yoowan pradhan user0 :
bluebook check garnu pahin cha traffic police ly tara reenew fail bhako bluebook ko fine tirao na mildai na..tyo ta yatayat ley jun din reenew garnu jan cha sab fine lincha ta feri traffic lai kina fine tirr nu hou..
2026-09-03 09:44:48
0
महेश श्रेष्ठ :
chatgpt Le 1 lakh donation gari sake yo ta k hora😂😂
2026-09-03 13:36:06
0
⚖️⚖️ :
आफुले सवारी साधन चलाएपछी!आबसेक कागजात बोकेर हिड्नु पर्नेमा केको लफडा??
2026-09-02 16:10:24
154
maya grg :
25% COMMISSION IS PROBLEM 😏
2026-09-03 00:29:27
57
Nirmal RaJi :
यो नेपाल मा मात्र हो सबै देस मा अन्लाईन चल्छ
2026-09-02 21:29:11
52
,,,बिजये,,बिश्रोकर्म ,,🖤🚛.. :
Aaboo yo bilibok ponii onlain sictamma hunu paryoo sir
2026-09-02 19:08:50
0
Mr.थारू BoY🤦 :
right bro 😁
2026-09-03 11:53:04
0
Rock Raju :
Yeah traffic on no one said
2026-09-02 20:21:25
0
मिLan फाGo :
फोटो भए पनि proof त हो नी हन र?
2026-09-03 02:36:51
22
abiyan lama :
Aba bhat pani mobile ma vako photo nai khau😁😁😁
2026-09-03 00:52:34
12
mr👑 A.K.M🥷 :
Traffic sir respect
2026-09-03 08:13:16
4
Mohan Shahi Financial Adviser :
trafic ko kam sake samma galti nai dekhayara chit katnu ho
2026-09-02 16:07:55
12
march 25 :
सवारीसाधन को आवश्यक कागजात बोकेर हिड्नु न किन लफडा गर्नु पर्यो
2026-09-02 22:10:26
14
durgalakhe :
हरएक को डिउटिमा सगाउने कोसिस गरौ डिस्टप गर्ने होइन आफूबाट भुलभए सरि गल्तिभयो भनौ जबरजस्ति एस्तै हो भनेर दाबि नगरौ कस्तो हो भनेर डिउटि गर्नेलाइ राम्रोसंग थाहा हुन्छ सिकाउने कोसिस नगरौ
2026-09-02 19:03:18
10
Kamal Basnet :
Hoina blue book chai kina khojxa k kita gadile accident gareko hunu pareo kita sabari ko ujuri pareko hunu pare hoina vhane hamro sampatiko khoji kina garnu pareo license check garnu aabasek xa ki durgatna na hoss vhaner tara blue book chai kina k sarkar 🤔
2026-09-03 05:13:05
1
Jiban Bista :
Bill book bokna tw
2026-09-03 01:27:06
0
Akash Lama :
ए हजुर जेसुकैमा देखाए पनि हुन्छ तर आधिकारिक हुनुपर्यो प्रमाणित हुनुपर्यो। मोबाइलमा त इडिट गरेर बनाउन सकिन्छ। फोटो खिचेको भरमा त्यसलाई सही सत्य डकुमेन्ट हो भन्न सकिँदैन हाम्रो ट्राफिक सरले त्यसैले नमान्नु भएको हो नागरिक आपमा चाहिँ प्रमाणित डकुमेन्ट भएको हुँदा त्यो मानिएको हो बिलबुक मानिएको होइन सकिन्न बुझ्नुस् न हजुर।🥰
2026-09-03 11:51:47
3
Bhaktabahakhadaka :
किन नहुने हुन्छ नि हुन्छ हुन्छ फाेटाे कपि हाे नि
2026-09-03 06:44:02
2
Kalibahadur Budha :
सार्वजनिक सवारीबाट साथीलाई रु.५०० चाहिएको होला।
2026-09-03 03:49:39
1
Dinesh Mundre :
mobile ma dekhauda kina nahune save ho
2026-09-02 20:01:05
3
😈 𝚃𝚒𝚔𝚝𝚘𝚔 𝙳𝚎𝚟𝚒𝚕 😈 :
licence ma DOB नै mistake गर्देछ नागरिक app मा देखाउँदैन
मेरो गल्ति रे
सरकारी कर्मचारीको टाइपिङ mistake, अब पैसा फाइन तिरेर मैले ठीक गर्नु पर्ने रे, नगरे मेरो गल्ति
2026-09-03 02:21:49
2
कर्कट 🦀🖤🕉️ :
समस्या माथि नीति नियम त्यस्तै खालको बनाइदिन्छ तलको सामान्य कर्मचारी सङ्ग झगडा नगरौं उसले नी नियम कानुन अनुसार काम गरेको हुन्छ! सबैलाई सहज हुने नीति नियम कानुन बनाउन पहल गरौं झन्टीला नियम हटाएर सबैलाई सहज हुने काम गरौं!
2026-09-03 07:56:11
1
mr.mihan0 :
Sabai Mbl bata huni vaya bike pani Mbl bata chalaya hunthiyo ta
2026-09-02 19:29:19
1
Royal Kaji :
यदि फोटामा ब्लुबुक भए हैरानी दिन राम्रो होइन
2026-09-03 19:47:05
0
To see more videos from user @suman.niroula1981, please go to the Tikwm
homepage.