same i expect 450+ but i got 372 but still Alhumadiallah
2026-09-02 13:37:34
41
YooNGI ✨👀 :
sameee ma Samaj saktiii hoooo 🙂 kashhh hum itni mehnat naa karty or na hi itna expect karty too Sayed AJ itn udas na hoty 🙃
2026-09-02 10:31:40
14
Abeeha Iftikhar :
everyone in the comments please stop being na-shukryy you get what u try for....and please be thankful to Allah
apny sy neechy walon ko Dekho..unko dekho jo fail huyeee
Allah have better plans for u.... jitni mehnat tum SB ny AJ ki hai or wesa result nhi aya to kyaa pta allah ny kisi or jgah tum logo k liye behtar socha ho ✨💗
at the end keep it up Tum SB ny mehnat ki hai Allah or kamyab kry sbko
2026-09-02 10:33:16
24
hiba❤️🔥🥀 :
same l expected 500+ but l got 461 but still Alhamdullilah😇
2026-09-02 11:01:04
23
tk_v :
yaar i pass3d all but bio ka paper bohot hi acha howatha lekin oata nahi kiun kam marks aye han😭
2026-09-02 13:11:58
4
1 September 1997..💜🐰 :
same lykin shukkar ha pass ho gai😌
2026-09-02 14:08:51
4
🌸 :
I was expecting 500 but I got 440 😫🥹 but Alhumdulliah ♥️🥹
2026-09-02 14:06:32
6
✰ :
𝘬𝘪𝘵𝘯𝘺 𝘮𝘢𝘳𝘬𝘴 𝘢𝘺𝘦..??
2026-09-02 13:47:07
3
k.. :
but just for a second ask yourself what if you get failed in 2 or 3 subjects just be thankful to Allah for everything
2026-09-02 08:23:09
7
ᥫ᭡جانِ باگو𓆪 :
Uss bhut roye😭😭
2026-09-02 13:10:39
3
Asma✨🌷 :
same I think I got 505 but I got 459 🥲
2026-09-02 15:32:55
1
Just a gurll💅🏻🫠❤️🔥 :
koi baat ni Allah apko kamyab kre ga insha'Allah ❤️
2026-09-02 14:10:45
1
MAلIK-AحMAD 🔥 :
muja mari expection sa Zyada number Mila 480
2026-09-02 13:08:23
1
✿♡angrybird♡✿ :
kitny marks?
2026-09-02 10:07:17
0
beauty and fashion :
sameeee
2026-09-02 10:14:39
1
☆*:.。.𝙸𝚖𝕚cόȵίc.。.:*☆ :
aj Punjab board ka result tha na
2026-09-02 10:30:26
0
🪫 :
same 🫠
2026-09-02 10:45:34
1
☆𝓽𝓮𝓴𝓱𝓲 𝓶𝓲𝓻𝓬𝓱𝓲☆🌶️🔥 :
same
2026-09-02 10:14:14
1
Aannn🎀💐 :
hyeee sameeee😭
2026-09-02 10:18:04
1
mrym.bts 7 :
same same sameeeeeeeeeeeeeeeeeee
2026-09-02 10:12:26
1
To see more videos from user @lowkeyvxn, please go to the Tikwm
homepage.