ghalat bt hy, uska confidence khatam hojye ga sara
2026-09-02 16:01:48
63
gul :
ye bachy video main any chahiye bacho ko activity bhi krwani chahiye
2026-09-02 14:50:45
45
Arzoo khan :
ap Dil py na Lin waqs bhie
2026-09-02 13:35:00
20
ATIF :
where is qari saab
2026-09-03 04:39:33
18
اٹک آلہ❤ :
بھائ نینوکونہیں نکالے ٹیم سے بہت اچھابچہ ہے یار پلیز
2026-09-02 14:04:13
12
Insha :
Qari sir kider h
2026-09-02 10:05:08
8
صاحبہ گیلانی :
agar naino na aaya To main aap logon ki kabhi video Nahin dekhungi yah game ki raunak hai naino 😥😥😥😥😥
2026-09-02 19:31:41
6
rekha :
Don’t do that try to teach him
2026-09-02 08:43:30
5
Jabir Hussain shahani :
Waqas Bhai Main AP SB ka fan hoon or Naino ko Bhat like krta hn Jahil log ayse comment krte rhte Hain AP an chezon ko ignor krain or apna Kam or Apni team le kr Chilean Kisi ko nhin nikalain
2026-09-02 15:05:55
4
Rayyan Khan :
waqas bhai in jaisy logo ki bato ko serious na lain ap ye to khud bahat tameez dar family se ay hoy hai in k alfaz bata rahy hain baaqi bat nano ki hai to har ghar mai aisa bacha hota hai jo parhai mai weak ho lekin is ka mtlb e nahi k wo bilkul he bikaar hai parhai mai weak hai to kisi or chez mai zaror acha hoga or ap nano ko na nikalain or qari sb ko bhi wapis le k ain plzz
2026-09-02 14:11:14
3
Tahir Bangash756 :
بھائی قاری صاحب کہاں ہے
2026-09-02 13:33:09
3
Gujjar Saab barila Sharif :
@Rayyan Khan:waqas bhai in jaisy logo ki bato ko serious na lain ap ye to khud bahat tameez dar family se ay hoy hai in k alfaz bata rahy hain baaqi bat nano ki hai to har ghar mai aisa bacha hota hai jo parhai mai weak ho lekin is ka mtlb e nahi k wo bilkul he bikaar hai parhai mai weak hai to kisi or chez mai zaror acha hoga or ap nano ko na nikalain or qari sb ko bhi wapis le k ain plzz
2026-09-02 14:46:25
2
ΛẔ௱ɪϤΛ ௱ƐнΛ尺 :
bhai aisy na nikaly bachy ko wo disheart ho ga usko wesy study py focus krwaye bachy confuse b hoty hn iss tarha usko na nikaly
2026-09-02 14:13:29
2
Rabia Sania :
aik hi ghr ma 2 bachy hon to dono ki soch or ehsasaat alag hty hain.. ye bat ghalt ha k Muhammed achy spelling suna rha or nano nai to nano focus nai kr rha.. ho skta ha us bechary ka hafza kamzoor ho.. ab agr ghr ma aik bacha weak ho to kia ap usy ghr s nikal dyty??? ajeeb ap kin logon ki sun k us bechary ko degrade kr rhy hain...
2026-09-03 14:46:31
2
Saira Sahar :
ase to bache to bhot zarori nhi koi hoshar koi nhi as to galti sub bacho se aska Matilb nhi hoshar nhi galt soch logo ki All the best good 👍 nice
duniya mai har tarha log hye.yr ap kam karo bus noprolam🥰🥰🥰
2026-09-02 18:45:22
1
Sa_qeef :
boht ghalat bt h is Tarah k comment nai krny chahiye
mujhy boht dukh hua
2026-09-03 03:39:53
1
jaleel saraiki funny group :
🥰🥰🥰
2026-09-02 15:06:26
1
I.Q.G :
💕💕💕
2026-09-03 07:14:16
1
Asad Ali. :
💕💕💕
2026-09-02 08:29:08
1
syeda zehra ( manager) :
ye buht ghlt bt naino k dimagh m koi ghus k nhi betha Jo usy mna kr rha h parne s naino ko khd apni studies p focus krna chahiye is Waqas Bhai ya Hussain Bhai ka koi qusoor nhi h
2026-09-03 04:01:57
1
♛彡 ßRÖKÈñ 彡♛彡 LÄRKÄ 彡♛彡 彡♛ :
kesi k bato py Dil chota na kro ya ap de motivate krna chata ha ...
ap sb k daryman Galit fami pada krna chata ha bs ..
2026-09-02 14:30:48
1
To see more videos from user @hassankhalil098, please go to the Tikwm
homepage.