@msultan06001:

Mohammad sultan
Mohammad sultan
Open In TikTok:
Region: US
Wednesday 02 September 2026 09:01:52 GMT
319957
11938
416
644

Music

Download

Comments

huzzi875
huzzi :
1 saal Mai career kse barbad hua🤔🤔 wsa ASA hota nhi h termination reason dety hein Tecno wale, company ki image Tu Achi hai
2026-09-02 19:12:11
2
arzooshoaib245
Arzoo Shoaib245 :
g bro AP thek bol rhy ho
2026-09-02 14:41:26
15
indpndnt.grl
Indêpêndênt Gîrl :
mahool bht kharab hey yahan Ka or Jo managers hyn Yaha k ALLAH maaf Kare
2026-09-02 14:47:34
103
.syeda.aliza
syeda aliza :
Salary kya thi
2026-09-02 14:59:01
84
sanamaqsood1
Sana :
lagta hai bechare ko terminate kardia company ne without. notice
2026-09-02 13:53:00
60
yousrazahid1
yousra :
vgo tel mein ipqc ki jaga khali hai
2026-09-02 15:59:23
28
nehamughal37
Neha :
salary to milti thi ya nh
2026-09-02 13:15:34
31
kainatkhan59
kainat Khan♥️ :
muhje bhi koi job bata dy Mai bhi company k dahky kaha Rahi ho
2026-09-02 13:26:26
32
janba347
killer :
best cmpny Bosch phrma
2026-09-02 18:26:14
17
parishyfatima24
hijab queen❤️ :
free me kam kiya tha apny yaha
2026-09-02 21:24:23
14
syedalishah551
💫𝙎𝙮𝙚𝙙 𝘼𝙡𝙞 𝙎𝙝𝙖𝙝💫💧 :
ma is company ma hu HR department ma Alhamdulliah 4 saal hi hue the
2026-09-02 16:27:45
12
.shehbaz55
🦅  مرشد ⚜️ :
companies ma konsa carrier hota ha
2026-09-02 19:37:37
2
muniza.khan02
Muniza Khan :
plz k🥺🙏oi Allah ka Banda ha Karacbi ma to Mary husband ka Lia job dydy Mary 2 betia ha Km nhi h husband k🥺🙏🥺
2026-09-02 16:50:21
10
allahbadshah302
Shah the best :
Bhai ye company Kahan pe ha location
2026-09-02 15:08:23
2
hassu2992
H@sSõ💯❤️🔥💖 :
oo bhai nokri bhee karta hai or gila bhee karta hai
2026-09-02 20:06:32
8
usmanahmadfittinn
Usman Ahmad :
company ap k name lga daite?
2026-09-02 18:45:11
2
h2mzaal1
. :
bahi me NY bi 9 months Kia is me Kam
2026-09-02 18:40:46
2
sidrsami123
sidrsami123 :
company main ye he Hal hai
2026-09-02 21:15:03
8
anashafiz368
مسافر :
3 mahine me bs 1 chutti ki thi wo informe kr k phir b nikal diya ap logo se guzarish he is company me hyr naa ho
2026-09-02 15:54:25
9
tanoli.brother009
Awara punchii,,,,🦜🕊️🦜 :
hm ne dhai sal night ki ha bhai
2026-09-02 10:07:27
15
mubeenazeem443
⚜️MUBEEN⚜️ :
mene Bhi idhr 3 sal kaam kia hai Q.C mein tha Mein ..
2026-09-02 11:03:12
6
randomgurl113
🦋 :
mjhe 6 saal hone wale hn
2026-09-02 16:52:15
7
maniiiiiiiiii038
محسن انصاری♥️ :
Mera bhh
2026-09-02 18:31:20
2
allahismypower13
⚡M.Sunny....⚡ :
jani Mera bi 1 sal....
2026-09-02 18:29:07
2
adshamsi0077
ADIL SHAMSI :
bilkul sahi bol raha ha bhai
2026-09-02 18:46:48
2
To see more videos from user @msultan06001, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About