@randomislove.my: He rentan kena hiking. #creatorsearchinsights #championsleaguedraw2027

randomislove.my
randomislove.my
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 09:06:48 GMT
102365
10483
84
1960

Music

Download

Comments

ninafarried
Ninafarried :
"nak mesra, nak daki lagi"😂😂😂
2026-09-03 14:07:34
1927
rokuginn1e
hani :
“penat lah nak mesra nak daki lagi” HAHAHAHAHAHAHAAHAHA FAHAM SANGAT
2026-09-04 06:12:57
763
srslyjuju
masjuju :
“Nk smpi dah, 5 min lagi”, ada masa kita layan lawak hikers yg tgh turun, ada masa kita emo dgr berkali2 😅
2026-09-02 11:03:39
452
yaknowho6
IkanBilisbun :
HAHAHAAHAHAHAHHA LUV THE ENERGY
2026-09-02 11:01:59
38
akramsujak92
Akram Sujak :
Shah u can do it💪💪💪 fighting
2026-09-04 07:37:36
0
prettytroye
🦋 :
faham bang sebabtu kita scroll je tak hiking jugak😭
2026-09-02 14:08:26
210
nastawfeeq
NasTawfeeq :
Yang ayat janji tu jangan percaya. Sebab memang penipu 🤣🤣🤣🤣🤣
2026-09-02 13:21:41
61
adawiyahhhhh8_
adawiyah🌻 :
“ Nak mesra nak mendaki lagi “ HAAHAHAHAHAHHA
2026-09-04 04:56:25
118
surihatibrokachak
ciksurihati :
HAHHAHAHAHA bang we all can relate
2026-09-04 09:57:00
0
balthebae
Bal ✨ :
HAHAHAH AKU PERNAH DISITUASI NI. Hahahha aku cam “aku penat ni, dia nak ajak borak pulak”
2026-09-04 05:36:56
66
zaihan_zho
zaihanzo 사랑 :
HAHAHAHAHAHAHAHHAAH KENE KOMIT LA EHH
2026-09-02 18:39:46
23
smtimestheycallmedeeyan
yinnn :
sweater biru tuu so sweett tolong his friends msti dia kwn yg baik
2026-09-04 03:35:05
15
restarttttt888
Sil3ntttttt :
Member tu dah hujung2 nafas korang dok santai mana tak angin member hahaah
2026-09-04 16:09:23
9
_ieyja_
✨ :
seghonok kalau dpt member random gini 😭 dia mcm baran tapi klakor
2026-09-04 12:08:36
4
syrfnaanis
yourbaby🕊 :
HAHAHAHA FAHAM BANG😭😭
2026-09-04 13:48:39
4
hotelsuites247
1JUTA :
Aku ni naik tangga diy pun dh mengah ni nk hiking lagi 😭😭
2026-09-04 03:18:36
21
cuma.patung
rinduwonwoojeon :
NAK MESRA NAK MENDAKI LAGI😭😭🤣 TU KELAKAR tapi betulll. depa pulak suka tegur tegur kita hai hai semua. makcik. saya penat nak dakii nii makcik ye la nak turun
2026-09-04 11:03:36
9
redbulih
redbulih :
Korang gelak2 tapi bagi diorang trauma. Sy ada kawan macam ni. Sebab kita tipu dia lagi sikit sampai. Benda ni tak lawak. Boleh risiko kesihatan dia. Kalau kata lagi jauh lagi, bagitau je. Dia akan take time and ikut pace sendiri. Jangan push.
2026-09-04 07:28:20
5
namaewaaha
aha :
On behalf of slow pace hiker, thank you sebab sabar dgn kami dan layan gelak2 😂
2026-09-04 11:09:43
1
amoi.cici
amoi ✿ :
Lepas kaki shaking haritu, mmg tak hingin nak hiking lagi ahahha bw jelah mampu
2026-09-04 03:21:54
1
shudsyamim
ShudSyamiee~ :
weiii i remember back than 😂 kne cop sombong dgn lect sbb that time i ade hyperthyroid pastu kitaorg kena hiking almost 8 hours.. pastu gini laa dh penat 🤣 tk lyn org know2 kne cop
2026-09-04 16:02:37
2
_ldlrz
rul :
korang yang hiking ni balik tak sakit kaki ke? ke dah biasa huhu 😔
2026-09-05 03:49:53
0
ayieridza
Ayie Ridza :
pergh padu bukit dinding terus dia tapau 😂
2026-09-05 04:33:39
0
To see more videos from user @randomislove.my, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About