“penat lah nak mesra nak daki lagi” HAHAHAHAHAHAHAAHAHA FAHAM SANGAT
2026-09-04 06:12:57
763
masjuju :
“Nk smpi dah, 5 min lagi”, ada masa kita layan lawak hikers yg tgh turun, ada masa kita emo dgr berkali2 😅
2026-09-02 11:03:39
452
IkanBilisbun :
HAHAHAAHAHAHAHHA LUV THE ENERGY
2026-09-02 11:01:59
38
Akram Sujak :
Shah u can do it💪💪💪 fighting
2026-09-04 07:37:36
0
🦋 :
faham bang sebabtu kita scroll je tak hiking jugak😭
2026-09-02 14:08:26
210
NasTawfeeq :
Yang ayat janji tu jangan percaya. Sebab memang penipu 🤣🤣🤣🤣🤣
2026-09-02 13:21:41
61
adawiyah🌻 :
“ Nak mesra nak mendaki lagi “ HAAHAHAHAHAHHA
2026-09-04 04:56:25
118
ciksurihati :
HAHHAHAHAHA bang we all can relate
2026-09-04 09:57:00
0
Bal ✨ :
HAHAHAH AKU PERNAH DISITUASI NI. Hahahha aku cam “aku penat ni, dia nak ajak borak pulak”
2026-09-04 05:36:56
66
zaihanzo 사랑 :
HAHAHAHAHAHAHAHHAAH KENE KOMIT LA EHH
2026-09-02 18:39:46
23
yinnn :
sweater biru tuu so sweett tolong his friends msti dia kwn yg baik
2026-09-04 03:35:05
15
Sil3ntttttt :
Member tu dah hujung2 nafas korang dok santai mana tak angin member hahaah
2026-09-04 16:09:23
9
✨ :
seghonok kalau dpt member random gini 😭 dia mcm baran tapi klakor
2026-09-04 12:08:36
4
yourbaby🕊 :
HAHAHAHA FAHAM BANG😭😭
2026-09-04 13:48:39
4
1JUTA :
Aku ni naik tangga diy pun dh mengah ni nk hiking lagi 😭😭
2026-09-04 03:18:36
21
rinduwonwoojeon :
NAK MESRA NAK MENDAKI LAGI😭😭🤣 TU KELAKAR tapi betulll. depa pulak suka tegur tegur kita hai hai semua. makcik. saya penat nak dakii nii makcik ye la nak turun
2026-09-04 11:03:36
9
redbulih :
Korang gelak2 tapi bagi diorang trauma. Sy ada kawan macam ni. Sebab kita tipu dia lagi sikit sampai. Benda ni tak lawak. Boleh risiko kesihatan dia. Kalau kata lagi jauh lagi, bagitau je. Dia akan take time and ikut pace sendiri. Jangan push.
2026-09-04 07:28:20
5
aha :
On behalf of slow pace hiker, thank you sebab sabar dgn kami dan layan gelak2 😂
2026-09-04 11:09:43
1
amoi ✿ :
Lepas kaki shaking haritu, mmg tak hingin nak hiking lagi ahahha bw jelah mampu
2026-09-04 03:21:54
1
ShudSyamiee~ :
weiii i remember back than 😂 kne cop sombong dgn lect sbb that time i ade hyperthyroid pastu kitaorg kena hiking almost 8 hours.. pastu gini laa dh penat 🤣 tk lyn org know2 kne cop
2026-09-04 16:02:37
2
rul :
korang yang hiking ni balik tak sakit kaki ke? ke dah biasa huhu 😔
2026-09-05 03:49:53
0
Ayie Ridza :
pergh padu bukit dinding terus dia tapau 😂
2026-09-05 04:33:39
0
To see more videos from user @randomislove.my, please go to the Tikwm
homepage.