@laurelbhq: Dulu nak keluar rumah sangat lah tak konfiden. Jerawat penuh dekat dahi & pipi… sampailah nampak kawan ada jual Mixberry Powder Shalicious. Sekali cuba MashaAllah! Memang tak menyesal. Kulit makin licin, jerawat dah tak berani yer nak munculkan diri! Kali ni nak konsisten pula dengan Mixberry Powder Laurel B sebab nak maintain & improve kan lagi kulit sebelum menjelang hari bahagia… Korang ada tak masalah kulit sama macam Syaza ni? Jangan lupa tau try Mixberry Laurel B😍 #mixberry #feedback #testimony #laurelb #mixberrypowder