KP national grid ko 70% electricity deta hai lekin KP my bejli nahi hai Aur Punjab my hai Afsos
2026-09-02 13:37:09
17
Mohid :
in fact for to government k hilaf honi chahiye
2026-09-02 17:58:49
0
مرشد ۸۰۴ :
Or kro mehngai 🥺🥺🥺
2026-09-02 09:33:15
80
Ayub fancy chicks :
پورے ایس ڈی او دفتر کے خلاف ایف آئی آر کرنی چاہیے
2026-09-02 15:40:09
6
danger ✌🏻💰 :
Naam to Hoga...
2026-09-02 09:31:30
40
swat :
اگر اسے حالات چل ریئے تو سب دل کا مریض بن جایگا
2026-09-02 15:53:48
5
abdull :
pesco k khilaff case kary 🙏
2026-09-02 13:29:35
1
Salman khan :
Afsos Afsos Afsos
Ya Pakistan ha
2026-09-02 14:57:43
7
گل داد احمد :
کوئ میٹر نہی چیک کیا جاتا ویسے ہی ٹھوک دیتے۔ہے
2026-09-02 13:33:59
5
Bilal Brand 804 👑 :
ہمارا بجلی کا بل بھی تین چار ہزار اتا تھا وہ غلطی سے 16 / 17 ہزار ا گیا ریڈنگ کرنے والے نے غلطی کر دی ہے اور دفتر والوں نے سیٹ بھی نہیں کر دیا لیکن نیکسٹ ریڈنگ میں شاید کوئی تبدیلی کر جائیں تو کوئی پتہ نہیں 😭😭😭😭
2026-09-02 12:29:07
5
i Don't Care 🔥😎 :
shukriya establishment
2026-09-02 14:20:18
1
Naveed bigli wala📡 :
باپٹا والے کوئی بھی کام اچھا نہیں کرتے میرا 173 یونٹوں کا بل 18 ہزار 500 دے دیا انہوں نے
2026-09-02 09:44:19
16
Guide My Fly :
Pakistan Allah k razo ma se aik Raaz ha
2026-09-02 09:34:07
7
kkk khan :
اس حکومت کی خیر تو سب کو مارے گی یہ کسی کو نہیں چھوڑنے والے
2026-09-02 12:11:53
4
king👑saab🤨 :
reader ghalat reading karthey hai
2026-09-02 13:22:31
1
乙uni :
2026-09-02 09:25:56
8
MODERN PUBLIC SCHOOL OFFICIALS :
toba
2026-09-02 09:27:18
6
No pain No Gain :
یہ ایسے ظلم کرتے ہیں
2026-09-02 13:56:13
2
Dost Ktk :
2026-09-02 15:37:06
2
F.k Pathan :
Khan sab
2026-09-02 09:28:25
4
martianswan1 :
Bechara ghareeb aadmi hoga. RIP from Punjab
2026-09-02 14:21:06
2
khandostmuhammedkhan :
یارب
2026-09-02 14:35:49
1
king👑saab🤨 :
zimadar pesco wale hai
2026-09-02 13:22:03
3
@M3 KHAN :
12 hazar Kam Hy Kya Jo 12 hazar kar dya
2026-09-02 13:32:17
1
To see more videos from user @arynews.official, please go to the Tikwm
homepage.