@ayuarjuna07: Jaga diri, jaga nutrisi 💚✨ Blackmores x Watsons — restock supplement sambil check kesihatan! 🛍️🩺 ✨ RM120+ → FREE Blackmores Pill Box ✨ RM180+ → RM10 OFF + FREE Pill Box 🩺 Free cholesterol screening di Watsons Pharmacy yang mengambil bahagian 📅 1–30 Sept 2026 📍 Participating Watsons stores Jom singgah Watsons! 💚 #BlackmoresMY #WatsonsMalaysia #BlackmoresXWatsons #WellnessJourney @Watsons Malaysia @blackmoresmalaysia
AyuArjuna
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 09:23:00 GMT
Music
Download
Comments
Priya Ganeson :
My all time go to supplements brand!
2026-09-03 03:00:46
0
puteh :
black tumeric ada x
2026-09-03 10:42:00
0
jajafndy_ :
Suka beli blackmores jugak!!
2026-09-03 00:17:00
0
Lynntaib :
Kalau bab suppliment ni kena pilih yg halal & selamat utk dimakan
2026-09-03 01:54:44
0
dezzaugustinelegacy :
baru teringan my blackmores dah nak habis
2026-09-03 03:26:58
0
nrsafiahafiqah :
Setuju. Kena tengok bahan and halal tu ! Thank you share sis
2026-09-03 00:43:38
0
Azi | Suri Rumah Berduit :
eh ada promo ke kbtulan i mencari suplmnt skrg ni
2026-09-03 04:08:19
0
Tyra Kamal :
Nak beli time promo lah, jimat sikit
2026-09-03 01:05:33
0
Hamizah Mazuki :
betul, paling penting halalan thoyyiban!!
2026-09-03 04:13:16
0
Adam Rashid :
nak kena stock up soon lah nie..
2026-09-03 03:20:12
0
Siti Fayrus :
Tengah ada promo ni elok la pergi beli
2026-09-02 23:56:44
0
Arepp Berbincang :
Bagus kalau kita amalkan supplement ni
2026-09-02 22:24:30
0
douxsarah :
Bestnya ada promo blackmores! Nanti nak tengok2
2026-09-02 23:49:31
0
Diana Tahir 🦋 :
Memang pakai product ni. Kene beli sekarang ni
2026-09-03 00:51:42
0
wawi_cr :
Suka blackmore byk gler range
2026-09-02 10:33:57
0
Zainab mohammad noor :
Tgh ada promo ni rugi la xgrab. Nk restok multivitamin la. Berbaloi sgt hrge dia
2026-09-03 01:22:47
0
To see more videos from user @ayuarjuna07, please go to the Tikwm
homepage.