Padahal kita post tu nak bagi dia tengok. Ish ish ish niat dari asal dah terpesong bababahahahaha🤣
2026-09-02 19:28:01
211
tiTutuTi :
Viewed tp xde respon 😩😩
2026-09-02 12:22:19
178
Nescafe O Beng :
target audience dah kena kebas..
2026-09-03 04:26:16
24
han.s :
selalunya diri sendiri je yang jadi target audience 🤣
2026-09-03 09:47:08
5
Anne :
an avoidance??
2026-09-03 06:55:19
0
qisy💐 :
masih menunggu tanpa kepastian
2026-09-02 16:08:44
23
aishahalia_ :
eh iya doh. tengok pun dah tak. tak best betulla.
2026-09-02 13:31:50
45
Momoo :
View lambat pon majuk dooo hahahahah
2026-09-02 23:02:31
8
fimiyyy :
cari yang baru
2026-09-02 15:14:45
8
Asyiqin | Let's Heal 'n Glow :
Trueeeee
2026-09-03 00:23:57
0
Thousandmoons :
Like ke reply ke semua pun tak ! Penat tau orang edit , pilih lagu bagai aih effort yang disia-sia kan
2026-09-03 00:31:58
7
a :
tulah target audience jarang tengok igstory, tau2 dah ada gf hahahahhaha maleh la aque. unfollow terus *sambil nangis
2026-09-03 02:52:35
5
aisyah :
takde respond janji tengok lega dahla 😂
2026-09-03 05:30:31
1
ʚїɞ🧕🏻 :
same☹️
2026-09-02 23:30:00
1
raz :
malas la nak post lagi lepas nii😕
2026-09-03 02:28:22
1
izzy :
abort mission abort! tukar target lain 🤣
2026-09-03 09:29:46
3
Yen :
target audience saya dah tak masuk live, padahal tiap malam masuk live borak2. pastu unfollow tt, pastu hari tu unfollow ml, padahal sebelum tu elok je semua. oh ada satu group sama, kat situ elok pulak borak. kau dah kenapa? stress. kalau memang tak nak connect tak payah lah dari awal follow semua. last2 unfollow balik. sumpah terasa.
2026-09-03 03:39:29
1
w :
i did unfollow him hm, dah tk semangat nak buat story hshshsb
2026-09-03 03:33:57
1
To see more videos from user @akifhadri, please go to the Tikwm
homepage.