100% true mane 3sal se ap ke jesa trader NH dekha itni khobsorat trky se samjhai
geo love you sir🥰
2026-09-02 13:59:54
3
Kambohscalper :
explain liquidity concept for binary trading 1 min trade ke liye
2026-09-02 12:13:34
2
Ek Villan :
bhai ye liquidity or resistance wgera ka kaisa pta chlta please guide krdo
2026-09-02 16:37:37
1
T..M :
live secoin he dy dy bhi😳
2026-09-02 09:44:55
2
🪦⚰️ :
ak or video bana do es par plzz🥰
2026-09-02 13:11:52
1
BUTT Sab :
bilkul bhai Jan ap jaise accuracy mein NY aj tak nahi Dekhi mujhe one year hogya binary mein lakin aj tak profitable nahi saka aur ap NY one week mein itna Bata diya thanks daniyal bro☺️☺️😊☺️😊☺️☺️😊
2026-09-02 14:13:41
1
daar g :
mashahallah Dani bhi... 🥰
... ap ke videos dakh ke . signals sy Jan choot rhye ha.. 🎉
2026-09-02 17:35:47
1
Quotex :
smj gya bhai🥰🥰
2026-09-02 17:59:25
0
亗ASIF ALI :
kmal hs brother ☺️
2026-09-02 15:11:33
1
Pak VarietY Store :
🥰 Great Daniyal Bhai 🥰
2026-09-02 12:48:06
1
#Mr_Taunsvi :
Shahzada bhai
2026-09-02 14:00:21
1
Chandni_by_nadia :
اسلام و علیکم
good job bro🌹🌹
جزا ک و خیر 🌹🌹🌹
2026-09-02 09:46:00
1
purelyprized :
good bro
2026-09-02 10:31:10
1
S H A H ⭐️ :
bahi
2026-09-02 09:40:43
1
IM💔❤️🩹 :
best knowledge
2026-09-02 09:52:20
1
HAمZA⚡️ :
jnu AK vedioss bnaaa do
isr
spport
resistance
etc find kesy krna
apki MRI pernal b bat Hoi so choti ci request veer kolo
2026-09-02 10:38:39
1
UBAID EDITOR :
love you g
2026-09-02 09:42:36
1
Kambohscalper :
bhai live market concept please 🥺🥺
2026-09-02 09:47:53
8
fak_ :
share only live market strategy please
2026-09-02 09:54:45
1
Abu Bakar :
sir kindly request ha ka trade 10 tak kar ka dikhai
2026-09-02 10:47:55
1
Alone 🔱⚜️ :
Bahi ap phly ho jis ki bat me dam hai or apny bat buht hi kmal ki hai 🥰
2026-09-02 18:15:35
1
میں صدقے تمہارے 👨❤️💋👩 :
theek hy theek hy theek hy
2026-09-02 18:30:17
1
Alone 🔱⚜️ :
Love you bahi
2026-09-02 18:18:08
0
AHM :
Ya Tu Qsm Sa Ma Krta Ta Daniyal Bhai Asa Q Kya Ab hhhh 😂😅
2026-09-02 10:05:22
0
To see more videos from user @daniyal.fx3, please go to the Tikwm
homepage.