@zebasaifiinlondon: Don’t trust to anyone. . . #trust #family#uk #london #zebainlondon

zebasaifiinLondon
zebasaifiinLondon
Open In TikTok:
Region: GB
Wednesday 02 September 2026 09:49:45 GMT
76560
2578
266
142

Music

Download

Comments

apradhananga
Meghaa Malla :
feeling sad u have faced bahu wala treatment at 12 yrs verry young age ... after listening u ...i will try to over come my those bad days ...
2026-09-05 03:32:20
1
mahaa_naeem
Maha Naeem :
Why am I crying watching this?
2026-09-04 14:01:25
5
nazemhussain
nazemhussain :
Chalo theek hay Ji Ok kro Yar
2026-09-04 23:33:52
1
uae_traveler277
traveler :
Bhai you are absolutely right this had happened with me I faced the same issues in my college time parents should realize this.
2026-09-04 14:01:33
2
muhammadahmedbutt45
ayesha shoaib :
bhaai me susrali mahol face Kia hai,.... hmari trah
2026-09-04 20:29:11
7
beautiful.feelings.start
Cute-chiriya :
chalo khair hai ap strong bane hu
2026-09-04 15:46:59
7
sajid_ali_syed
Syed Sajid :
thanks to the family, they mistakenly made you strong 😂🙏
2026-09-04 06:45:25
43
waqarsulehry
Waqar Sulehry :
may Apki Jegha Hota to aaj Unki Achai Bata Raha Hota, unka shukarya bhi ada karta aor Bawajood in problems Kay may Unka so thankful hota💯😎👍♥️always be thankful and show Positive Side of others.
2026-09-04 14:26:35
12
hamzakhan3332
حمزہ خان :
Bhai waqat sikhata ha Yai acha tha apkay liyai 😅
2026-09-05 04:24:46
1
osamafazal29
Osama Fazal :
Brother atleast they were offering you free accomodation, agr aap hostel me rehte to aaik aaik chiz ap ko khud krna prti , jo behaviour aap k sath rakha gaya wo aap ko acha nhi lga lakin aap ko picture ki dusri side be dekhni chahiye, aap k ghr me koi reshtedar aa k rehna shrow kr de or aap se expect kre k aap us k khane peene or hr chiz ki respnsibility uthao ge for a very long period to aap ko kesa lge
2026-09-04 10:45:28
7
jehanzaibkhan701
jehanzaib khan :
true
2026-09-05 03:45:06
1
uniquechannel726
Sia :
mujy smj nhi a rhi SB Yahan inhain bura Kun bol rhy hain halanky inhon NY itni CHOTI umer main itni smjdari or sbr ka muzahira kia
2026-09-04 18:04:40
2
fukhan.2019
Farhan :
You should thank that family that made you strong man also remember your father sent his responsibility to others thats also wrong they did not send his child to anyone.. so I dont see their fault
2026-09-02 11:44:12
17
drsaimakhan.894
Dr. Saima Khan :
kbhi bhi apne bachon ko kisi ke pas mat bejhe please gawon ka sarkari school es se behtr hai
2026-09-02 11:42:11
33
rox123_123
user8948628036232 :
Allah(SWT) bless you Insha'Allah Ameen
2026-09-02 10:36:56
8
hometextilesuk_
Hometextileuk :
it's made you who you are and it's made you stronger
2026-09-02 20:31:20
5
justjaveria
Just Javeria :
Sorry you had to go through that. Those relatives should be ashamed.
2026-09-02 15:30:34
9
uae_traveler277
traveler :
it made me cry and I remembered my past
2026-09-04 14:02:20
8
hazel45453
hazel :
bura waqt bhot bura hota 😔😔😔hai jis pe guzrti usi ko pta hota hai lakin bury waqt ki aik bat achi hai insan bhot strong ban jata aur logoun ki asaliat b samny ajati phir zindgi m insan bari se bari mushkilat se lar jata
2026-09-02 11:16:02
16
mnhcjobs
Marium nawaz health clinic :
bacha Sirf parents ki responsibility hy or kisi ki bhi nahi ,, parents ko chahiye tha k bachy ki Zimmedari kisi or pe na daalyn warna bacho ko or doosry logo ko suffer krna parta
2026-09-05 04:00:26
2
mr.waisa
Asif Khan :
meri khalaon ne or meri chachi ne mera axhy se dihan rakha tha. I am satisfied 🥰 Allah un sab ko jazaye khair dy.😍
2026-09-04 19:20:36
2
justiceforrapedvictims
ilm and Noor academy :
well mannered person♥️
2026-09-05 03:49:14
1
chaudharyviki
Ch M Waqar Arif Adv :
Ab btao rishtydaro ny faida kia ya nuksan , etna kuch sikha k? 😁
2026-09-04 11:01:25
0
attaullahshah_786
ATTAULLAH SHAH :
Halaat nay aap ko bohat Kuch sikhabidiaya ,aap UN rishtadaro ka shukria ada karay
2026-09-05 01:18:19
1
To see more videos from user @zebasaifiinlondon, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About