feeling sad u have faced bahu wala treatment at 12 yrs verry young age ...
after listening u ...i will try to over come my those bad days ...
2026-09-05 03:32:20
1
Maha Naeem :
Why am I crying watching this?
2026-09-04 14:01:25
5
nazemhussain :
Chalo theek hay Ji Ok kro Yar
2026-09-04 23:33:52
1
traveler :
Bhai you are absolutely right this had happened with me I faced the same issues in my college time parents should realize this.
2026-09-04 14:01:33
2
ayesha shoaib :
bhaai me susrali mahol face Kia hai,.... hmari trah
2026-09-04 20:29:11
7
Cute-chiriya :
chalo khair hai ap strong bane hu
2026-09-04 15:46:59
7
Syed Sajid :
thanks to the family, they mistakenly made you strong 😂🙏
2026-09-04 06:45:25
43
Waqar Sulehry :
may Apki Jegha Hota to aaj Unki Achai Bata Raha Hota, unka shukarya bhi ada karta aor Bawajood in problems Kay may Unka so thankful hota💯😎👍♥️always be thankful and show Positive Side of others.
2026-09-04 14:26:35
12
حمزہ خان :
Bhai waqat sikhata ha Yai acha tha apkay liyai 😅
2026-09-05 04:24:46
1
Osama Fazal :
Brother atleast they were offering you free accomodation, agr aap hostel me rehte to aaik aaik chiz ap ko khud krna prti , jo behaviour aap k sath rakha gaya wo aap ko acha nhi lga lakin aap ko picture ki dusri side be dekhni chahiye, aap k ghr me koi reshtedar aa k rehna shrow kr de or aap se expect kre k aap us k khane peene or hr chiz ki respnsibility uthao ge for a very long period to aap ko kesa lge
2026-09-04 10:45:28
7
jehanzaib khan :
true
2026-09-05 03:45:06
1
Sia :
mujy smj nhi a rhi SB Yahan inhain bura Kun bol rhy hain halanky inhon NY itni CHOTI umer main itni smjdari or sbr ka muzahira kia
2026-09-04 18:04:40
2
Farhan :
You should thank that family that made you strong man also remember your father sent his responsibility to others thats also wrong they did not send his child to anyone.. so I dont see their fault
2026-09-02 11:44:12
17
Dr. Saima Khan :
kbhi bhi apne bachon ko kisi ke pas mat bejhe please
gawon ka sarkari school es se behtr hai
2026-09-02 11:42:11
33
user8948628036232 :
Allah(SWT) bless you Insha'Allah Ameen
2026-09-02 10:36:56
8
Hometextileuk :
it's made you who you are and it's made you stronger
2026-09-02 20:31:20
5
Just Javeria :
Sorry you had to go through that. Those relatives should be ashamed.
2026-09-02 15:30:34
9
traveler :
it made me cry and I remembered my past
2026-09-04 14:02:20
8
hazel :
bura waqt bhot bura hota 😔😔😔hai jis pe guzrti usi ko pta hota hai lakin bury waqt ki aik bat achi hai insan bhot strong ban jata aur logoun ki asaliat b samny ajati phir zindgi m insan bari se bari mushkilat se lar jata
2026-09-02 11:16:02
16
Marium nawaz health clinic :
bacha Sirf parents ki responsibility hy or kisi ki bhi nahi ,, parents ko chahiye tha k bachy ki Zimmedari kisi or pe na daalyn warna bacho ko or doosry logo ko suffer krna parta
2026-09-05 04:00:26
2
Asif Khan :
meri khalaon ne or meri chachi ne mera axhy se dihan rakha tha. I am satisfied 🥰
Allah un sab ko jazaye khair dy.😍
2026-09-04 19:20:36
2
ilm and Noor academy :
well mannered person♥️
2026-09-05 03:49:14
1
Ch M Waqar Arif Adv :
Ab btao rishtydaro ny faida kia ya nuksan , etna kuch sikha k? 😁
2026-09-04 11:01:25
0
ATTAULLAH SHAH :
Halaat nay aap ko bohat Kuch sikhabidiaya ,aap UN rishtadaro ka shukria ada karay
2026-09-05 01:18:19
1
To see more videos from user @zebasaifiinlondon, please go to the Tikwm
homepage.