bg buat je content setiap ari jumaat mcm dulu tu bg,
2026-09-02 10:17:00
29
Im. :
sape lukakan kau bangg HAHAHAHAH
2026-09-02 12:15:23
1
devy__ :
weh doreamon marah😭
2026-09-02 10:54:12
1
EXFZ :
cute la suara last sekali tu 😆
2026-09-02 10:37:43
1
𝓺𝓲𝓲𝔃 :
bang saya rindu "tajuk kita pada hari iniiiii" bang buatlah balik
2026-09-02 14:47:04
0
SussyKyle :
bang bila nk post video yt
2026-09-02 15:48:00
0
Nizu Gaming | Fatui Harbingers :
views
2026-09-02 20:31:42
0
[BLACK CAT] :
first dapat apa?
2026-09-02 10:01:18
0
Alyson_angel :
As a girl yang X pernah kena breakup dengan bf, Saya pun tak faham mentality macam ni. Like beli barang mahal-mahal masa bercinta cakap "Saya ikhlas dengan awak". Pastu bila breakup mula dah drama dia cakap nak refund barang pula.
Lain kali kalau boyfriend saya breakup dengan saya, pastu nak minta refund, memang saya campak je dalam longkang. Suka hati dia je nak ada mentality macam tu. Kalau dah bagi dengan ikhlas, bagi je lah. Ni tak, suruh refund. Pastu nanti bila dah ade orang baru terus bagi hadiah yang ex dulu dia bagi.
2026-09-02 12:27:52
0
Mkenzie :
Siapa dhoo??
2026-09-02 12:29:28
0
Alia 2301 :
2026-09-02 17:55:12
0
khairunnajmi17 :
67
2026-09-02 10:24:16
0
Naky6 :
Sian abg meh cini
2026-09-02 10:23:33
0
user15120031512003 :
apa ni toro😭😭😭
2026-09-02 10:01:32
0
Ninabobo0104🍉 :
Abg baru kene tinggal dgn labi2 ke
2026-09-02 10:53:49
0
To see more videos from user @jigokuharu, please go to the Tikwm
homepage.