unik kes ni interesting story thanks for sharing irine 👍🏻🥰
2026-09-02 14:09:41
1
Dr Hasifah|Mom of 5 :
rare betul cerita ni. I tak pernah dgr kes mcm ni. MasyaAllah. Wujud rupanya. Al Fatihah untuk ibu Irine
2026-09-02 10:34:22
30
Kaaa :
Betul2 unik kes ni. Xpernah dgar. Ni first time dgr.
2026-09-02 10:21:16
14
حب :
Betul! Kawan ayah I , anak dia baru ni lahirkan anak kembar tapi gap 2 bulan. First sebab hampir lemas pastu yg last ngam ngam due dia. 1 uri jgk! MasyaAllah😭🥹
2026-09-02 10:56:58
9
💜🪻 LavendeR 🪻💜 :
Wahhh ore besut😅
2026-09-02 10:48:25
2
dilla :
birthday mak sy pun 02091952.. mak pun dh takde jun2026. Al -Fatihah untuk mak kita🌹
2026-09-02 14:40:37
2
pucuk pegaga :
saya punya sepupu lagi rare.mak dia mengandungkan dia 12 bulan...org dulu2 kan
2026-09-02 23:02:43
2
Hanya Untuk Melati :
ada ye mcm tu pertama kali dgr kembar lahir hari lain2...
2026-09-02 10:35:53
3
cuticutimurahmalaysia :
dlu² mmg mcm tu kan xde teknologi mcm skrg
2026-09-02 13:45:13
1
the.ummunisa :
Bukan ke lepas kelahiran bayi akan disusuli uri? Jadi waktu bersalin 31ogos tu, uri tak keluar ke?tak pelik ke sbb kena tanam uri? Ke sebb tu bidan apa suma tak terlatih lagi tentang uri?
2026-09-02 10:20:07
4
tacanim 𐙚⋆.˚ :
Al-Fatihah buat maktok🤲🏻😢
2026-09-02 10:06:10
2
Mama triple AA :
subhanallah...kuasa ALLAH kan...klau ikut sains bleeding n mati tu pasti...tapi siapa la kita dari Yg MaHa BESAR....MAHA MENJAGA....
2026-09-02 12:19:13
0
♥️m@m@ zArA♥️ :
Sis muar area man.. mind to share sbb kitonye mmg ori muar😂
2026-09-02 12:52:57
0
M :
saya pun 2 september
2026-09-02 10:08:14
0
Nurul Azwan :
Rinduuuunyaaa...
2026-09-02 10:25:57
0
Ainie Yusof | IbuTwinNadaNura :
Wahh uniknya. Blh la lepas rindu tgk kembar mak tu. Anak sy pn twin seiras. Tp kita parent ni nmpk xseiras pun. Suara pun lain, gaya pun lain🥰
2026-09-02 10:09:54
0
TRIPLE A❤️🍣 :
kuasa Allah dan Allah yg jagakan dgr mcm pelik tp Allah pnya kuasa xmustahil la
2026-09-02 23:11:17
0
AmniHumaira89 :
Sama hri trikh lahir arwh mak sy 2/9..thn nie msk thn yg ke2 tnpa mak🥺Al Fatihah bt mak awk
2026-09-02 22:35:56
0
HaniAziehan :
terpikir waktu kelahiran kembar yg pertama tu, urinya tak keluar kee
2026-09-03 08:09:51
0
_A&s :
9/9/25 mak sy da xde.. 😭😭
2026-09-03 05:21:34
0
NonaManeh 🤓 :
unik kisah ni. semua dengan izin Allah 🥰 semoga arwah mak awak ditempatkan dikalangan orang² yang beriman sentiasa. aamiin yra 💕
2026-09-03 03:10:56
0
UmmuHarraz :
betul zmn dulu teknologi tak mcm skrg yg boleh scan baby. my mil pun tak tahu yg dia mengandung twins.. dapatlah kembar tak seiras yg satu uri... suami sayalah anak kembarnya yg tak seiras dgn kakak kembarnya.. tarikh lahir sama
2026-09-03 05:43:46
0
Faaaaa_ :
Sambung lagi ceritanya 🥰🥰🥰
2026-09-03 01:17:35
0
MS :
masyaAllah selama follow irine dr blog, baru tahu arwah makaada twin.Al-Fatihah buat arwah mak
2026-09-02 22:34:15
0
Zinnia :
Selamat hari jadi😅
2026-09-02 11:45:30
0
To see more videos from user @irinenadia, please go to the Tikwm
homepage.