@irinenadia: Rare cases, kembar seiras lahir gap 2 hari, 1 uri yang sama 💗

IrineNadia
IrineNadia
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 09:57:51 GMT
55529
2164
53
60

Music

Download

Comments

sweetsakura1990
SweetSakura_Nadia :
unik kes ni interesting story thanks for sharing irine 👍🏻🥰
2026-09-02 14:09:41
1
hasifahryg
Dr Hasifah|Mom of 5 :
rare betul cerita ni. I tak pernah dgr kes mcm ni. MasyaAllah. Wujud rupanya. Al Fatihah untuk ibu Irine
2026-09-02 10:34:22
30
n.syfka_
Kaaa :
Betul2 unik kes ni. Xpernah dgar. Ni first time dgr.
2026-09-02 10:21:16
14
ssssy1z
حب :
Betul! Kawan ayah I , anak dia baru ni lahirkan anak kembar tapi gap 2 bulan. First sebab hampir lemas pastu yg last ngam ngam due dia. 1 uri jgk! MasyaAllah😭🥹
2026-09-02 10:56:58
9
dinawafiy2022
💜🪻 LavendeR 🪻💜 :
Wahhh ore besut😅
2026-09-02 10:48:25
2
dillakrul
dilla :
birthday mak sy pun 02091952.. mak pun dh takde jun2026. Al -Fatihah untuk mak kita🌹
2026-09-02 14:40:37
2
pucuk.pegaga
pucuk pegaga :
saya punya sepupu lagi rare.mak dia mengandungkan dia 12 bulan...org dulu2 kan
2026-09-02 23:02:43
2
melatiii697
Hanya Untuk Melati :
ada ye mcm tu pertama kali dgr kembar lahir hari lain2...
2026-09-02 10:35:53
3
ayuxuan1
cuticutimurahmalaysia :
dlu² mmg mcm tu kan xde teknologi mcm skrg
2026-09-02 13:45:13
1
the.ummunisa
the.ummunisa :
Bukan ke lepas kelahiran bayi akan disusuli uri? Jadi waktu bersalin 31ogos tu, uri tak keluar ke?tak pelik ke sbb kena tanam uri? Ke sebb tu bidan apa suma tak terlatih lagi tentang uri?
2026-09-02 10:20:07
4
hsyavvs
tacanim 𐙚⋆.˚ :
Al-Fatihah buat maktok🤲🏻😢
2026-09-02 10:06:10
2
mama.triple.aa
Mama triple AA :
subhanallah...kuasa ALLAH kan...klau ikut sains bleeding n mati tu pasti...tapi siapa la kita dari Yg MaHa BESAR....MAHA MENJAGA....
2026-09-02 12:19:13
0
imamama90
♥️m@m@ zArA♥️ :
Sis muar area man.. mind to share sbb kitonye mmg ori muar😂
2026-09-02 12:52:57
0
wanmuqri0209
M :
saya pun 2 september
2026-09-02 10:08:14
0
nurulazwan81
Nurul Azwan :
Rinduuuunyaaa...
2026-09-02 10:25:57
0
ainieysf
Ainie Yusof | IbuTwinNadaNura :
Wahh uniknya. Blh la lepas rindu tgk kembar mak tu. Anak sy pn twin seiras. Tp kita parent ni nmpk xseiras pun. Suara pun lain, gaya pun lain🥰
2026-09-02 10:09:54
0
a1d4hfz
TRIPLE A❤️🍣 :
kuasa Allah dan Allah yg jagakan dgr mcm pelik tp Allah pnya kuasa xmustahil la
2026-09-02 23:11:17
0
amnihumaira89
AmniHumaira89 :
Sama hri trikh lahir arwh mak sy 2/9..thn nie msk thn yg ke2 tnpa mak🥺Al Fatihah bt mak awk
2026-09-02 22:35:56
0
haniaziehan
HaniAziehan :
terpikir waktu kelahiran kembar yg pertama tu, urinya tak keluar kee
2026-09-03 08:09:51
0
ar_wanie294
_A&s :
9/9/25 mak sy da xde.. 😭😭
2026-09-03 05:21:34
0
nonamaneh_11
NonaManeh 🤓 :
unik kisah ni. semua dengan izin Allah 🥰 semoga arwah mak awak ditempatkan dikalangan orang² yang beriman sentiasa. aamiin yra 💕
2026-09-03 03:10:56
0
ummuharraz19
UmmuHarraz :
betul zmn dulu teknologi tak mcm skrg yg boleh scan baby. my mil pun tak tahu yg dia mengandung twins.. dapatlah kembar tak seiras yg satu uri... suami sayalah anak kembarnya yg tak seiras dgn kakak kembarnya.. tarikh lahir sama
2026-09-03 05:43:46
0
haraaahere_
Faaaaa_ :
Sambung lagi ceritanya 🥰🥰🥰
2026-09-03 01:17:35
0
ms81220
MS :
masyaAllah selama follow irine dr blog, baru tahu arwah makaada twin.Al-Fatihah buat arwah mak
2026-09-02 22:34:15
0
jiemmy88
Zinnia :
Selamat hari jadi😅
2026-09-02 11:45:30
0
To see more videos from user @irinenadia, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About