@sutradaramalaya: Kalau nk belanja org tapi berkira, baik tak payah

izaqyuzaini
izaqyuzaini
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 10:00:02 GMT
744059
25200
213
1166

Music

Download

Comments

abecahboyomago
Abe Cah Boyo Mago :
tapi ni tiktok kau bang
2026-09-02 12:39:27
3775
cikfitriya_
CikFitri_ :
Dia record,, dia marah,, dia posting 🤣🤣🤣
2026-09-04 14:59:51
1294
user12345666666q
Mary :
korang kecam takfaham ke satire tu apa😭
2026-09-02 16:33:43
159
wazzap.zaripap
wazzap zaripap :
japbang saye xfaham pp tu ke abang yg ungkit sori bang tannye
2026-09-04 12:02:24
719
pujangga7189
Pujangga :
Org pakai cc sbb nk collect segala mcm benefits👍
2026-09-02 11:44:25
482
initialsy1925
telurmasin :
Eh Sukati la nk pakai kredit card.. Janji bln2 byr setel
2026-09-02 10:52:53
282
menwithknowledge
Alvin :
i will not do this… that’s my promise
2026-09-05 06:51:42
0
ahkemi_chong
阿可米 :
I thought im the most humble spend my cc monthly 2k-5k. 🫠
2026-09-04 12:24:15
0
najihazulkiffli
Najiha Zulkiffli :
bang, minta maaf tau, saya tahu ni konten abang, saya cuma risau nanti kata2 tu makan diri..saya sebagai isteri akan makan hati kalau suami berkata2 yg buat Hari saya sakit even utk content, marriage worth for whole life...jangan sia2 kan tau dgn benda2 kecik yg boleh rosakkan relationship
2026-09-04 23:07:10
69
bellalatif25
bellalatif25 :
I don't know this vtt just content or what? Nasihat utk semua jgn suka berhutang if u all xnk hidup susah, aura negative susah ikat korang Dr hidup senang, yes mcm kereta n rumah utk Golongan m40 n b40 tidak mampu nk beli cash so blh berhutang benda yg perlu shj. Tolong jgn suka berhutang utk nampak wow. Itu blh jahanamkan hidup korang,Jgn gali lubang tutup lubang sampai mati b'hutang. Seriously I feel hidup t'sgt freedom bebas Dr hutang. Hidup Tenang biar tak kaya mana janji Tenang.
2026-09-04 12:51:52
49
puteriftirah
seroja :
Nice ragebaits 😂
2026-09-02 13:40:26
159
wwanaf
Wan_af :
kalau nak belanja tapi berkira, Kira takyah belanja la....senang Aman damai
2026-09-04 15:39:17
29
ali1984_2
Aliraz :
kalau mahal janagn pergi
2026-09-04 11:36:45
28
yinulnan
yinulnan :
content
2026-09-05 09:42:16
0
isitmucid
isitMucid :
tak yg buat satire kat tiktok ni boleh tk letak hastag satire kat caption tu
2026-09-04 17:51:11
0
sukumental
CrazyLife :
bila kau sayangkan seseorang, jgn sesekali mengungkit pasal bnde2 yg kau sendiri rela, actually kena disiplin kan diri kau , dgn perkataan ya tau tak sahaja...
2026-09-04 12:44:22
5
bunga50164
Bunga 🌸🇵🇸🍉 :
Konten
2026-09-02 16:25:55
5
bigi_battosai
Peacemaker :
kita laki ni nda brapa mmilih sgt tmpt mkn ni.jnji sdap n knyg..😅😅😅..
2026-09-02 10:43:38
9
kenanga_007
🌸KenanGa🌸 :
ok je nk mkn tpt cmni.. bkn tiap2 hari pn mkn situ.. skali skala hargai org tersayang, bawa g tpt beat skali skala ok kn... 🥰🥰🥰
2026-09-04 12:30:20
3
so_luna._
? :
bukan ungkit,dia remind,hoping kna hargai,win win la
2026-09-04 10:50:41
1
nooraizat591
Noor Aizat591 :
Nak tanya berapa RM mkn kat tempat ni untuk 2 org..
2026-09-04 06:28:40
0
muhammadaminsapuan
Muhammad Amin :
Aku pakai CC sbb nak collect point and cash back 😅
2026-09-03 00:26:58
2
To see more videos from user @sutradaramalaya, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About