japbang saye xfaham pp tu ke abang yg ungkit sori bang tannye
2026-09-04 12:02:24
719
Pujangga :
Org pakai cc sbb nk collect segala mcm benefits👍
2026-09-02 11:44:25
482
telurmasin :
Eh Sukati la nk pakai kredit card.. Janji bln2 byr setel
2026-09-02 10:52:53
282
Alvin :
i will not do this… that’s my promise
2026-09-05 06:51:42
0
阿可米 :
I thought im the most humble spend my cc monthly 2k-5k. 🫠
2026-09-04 12:24:15
0
Najiha Zulkiffli :
bang, minta maaf tau, saya tahu ni konten abang, saya cuma risau nanti kata2 tu makan diri..saya sebagai isteri akan makan hati kalau suami berkata2 yg buat Hari saya sakit even utk content, marriage worth for whole life...jangan sia2 kan tau dgn benda2 kecik yg boleh rosakkan relationship
2026-09-04 23:07:10
69
bellalatif25 :
I don't know this vtt just content or what? Nasihat utk semua jgn suka berhutang if u all xnk hidup susah, aura negative susah ikat korang Dr hidup senang, yes mcm kereta n rumah utk Golongan m40 n b40 tidak mampu nk beli cash so blh berhutang benda yg perlu shj. Tolong jgn suka berhutang utk nampak wow. Itu blh jahanamkan hidup korang,Jgn gali lubang tutup lubang sampai mati b'hutang. Seriously I feel hidup t'sgt freedom bebas Dr hutang. Hidup Tenang biar tak kaya mana janji Tenang.
2026-09-04 12:51:52
49
seroja :
Nice ragebaits 😂
2026-09-02 13:40:26
159
Wan_af :
kalau nak belanja tapi berkira, Kira takyah belanja la....senang Aman damai
2026-09-04 15:39:17
29
Aliraz :
kalau mahal janagn pergi
2026-09-04 11:36:45
28
yinulnan :
content
2026-09-05 09:42:16
0
isitMucid :
tak yg buat satire kat tiktok ni boleh tk letak hastag satire kat caption tu
2026-09-04 17:51:11
0
CrazyLife :
bila kau sayangkan seseorang, jgn sesekali mengungkit pasal bnde2 yg kau sendiri rela, actually kena disiplin kan diri kau , dgn perkataan ya tau tak sahaja...
2026-09-04 12:44:22
5
Bunga 🌸🇵🇸🍉 :
Konten
2026-09-02 16:25:55
5
Peacemaker :
kita laki ni nda brapa mmilih sgt tmpt mkn ni.jnji sdap n knyg..😅😅😅..
2026-09-02 10:43:38
9
🌸KenanGa🌸 :
ok je nk mkn tpt cmni.. bkn tiap2 hari pn mkn situ.. skali skala hargai org tersayang, bawa g tpt beat skali skala ok kn... 🥰🥰🥰
2026-09-04 12:30:20
3
? :
bukan ungkit,dia remind,hoping kna hargai,win win la
2026-09-04 10:50:41
1
Noor Aizat591 :
Nak tanya berapa RM mkn kat tempat ni untuk 2 org..
2026-09-04 06:28:40
0
Muhammad Amin :
Aku pakai CC sbb nak collect point and cash back 😅
2026-09-03 00:26:58
2
To see more videos from user @sutradaramalaya, please go to the Tikwm
homepage.