@adeelbarkiofficial: I am aware that no two people will ever be perfectly compatible. Relationships need compromise. Sometimes the person you love will point out a habit you need to work on, and sometimes you’ll have to do the same for them. We should all be willing to grow, learn and become better for the people we love. But there is a difference between changing a bad habit and changing who you are. Your personality, your laughter, your interests, your dreams, the way you express yourself… these are parts of the person someone chose in the first place. Compromise should help two people live better together. It shouldn’t slowly make one of them disappear. ❤️
Ye to hatt dharmi hui na uncle,change is good har insan apni akhri sans tak seekhta rehta he,han rishto me balance krne k liye 2no ko 1 dosre k lehaz se badalna chaiye ta k ziyada problem na ho
2026-09-02 14:23:08
32
ᥫ᭡ 𝑷𝒓𝒆𝒄𝒊𝒐𝒖𝒔_𝒈𝒊𝒓𝒍🌷 :
but uncle wo insan shuroo me wesa he hota hai jesa hamy chahiye hota hai badalty to sb bad me Hain
2026-09-03 17:16:00
7
حور🪷 :
Dear uncle ❤️I really like your way of talking. Jitny pyar sy ap bat smjhaty hn is full of positivity. M apki bat sy agree krti hn lekn hota yh h k jb koi insan ap ki life m ata h apko impress krny k lye wo ap ko observe krta h k ap ko kesa insan psnd h phir wo apny apko ko wesa present krta h ap k samny phir jb apko attachment ho jati ho to wo apni asal adto m waps aa jata h. At that time you don’t have any other way other than k ap usy kahen k apni in adto ko change kr lo
2026-09-02 11:13:56
29
Bɪʟᴀʟ〆مروت :
Imagine Sir Adeel reply me….
2026-09-02 23:52:59
1
Marina Khan :
haayeeeeeee 💯👍👍👍
2026-09-03 02:34:16
2
Farhan 🥳 :
well done ✅ sir
2026-09-02 16:41:39
1
. :
bahut achi masaal dy kr samjhaya
2026-09-02 17:05:32
30
Humaira :
آپ کی باتیں جہاں دل پر گہرا اثر کرتیں ہیں ساتھ ہی دل اداس بھی کر دیتی ہیں 🥺🥺
2026-09-02 15:11:11
65
𝐂𝐇𝐎𝐔𝐃𝐇𝐀𝐑𝐘 🚩 :
Uncle perfect insan milta nahi banaya jata hai🙂
2026-09-03 04:09:32
5
مرشا🥀 :
not agree
2026-09-02 16:20:10
5
Mommy & Son 👩👦 :
best video
2026-09-02 13:40:25
1
Haniya_Hannan24🎀 :
Beautiful lesson!!
2026-09-02 17:43:04
5
N F :
good sar
2026-09-02 15:57:53
1
sf :
very nice..
2026-09-02 14:46:05
1
𝙋𝙍𝙀𝘾𝙄𝙊𝙐𝙎🌸 :
ap CSS kar lo
2026-09-02 18:20:38
5
Dr.Noman faizi :
بات کو کہاں سے کہاں لگا دیا آپ لوگوں نے۔۔۔
سر کا مطلب صرف یہ ہے کہ کسی کا نیچر تبدیل نہیں ہوتا۔ اس لیے کسی کی شکل دیکھ کر اسے پسند کر لینا اور پھر اسے اپنے مزاج کے مطابق ڈھال لینا ممکن نہیں۔
اسی لیے شروع میں ہی اپنی فطرت اور مزاج کا ایسا بندہ تلاش کرو جس کا مزاج تم سے ملتا جلتا ہو۔
2026-09-02 16:00:40
8
mrssk008 :
Or agr badlny m usi ki behtri ho
2026-09-02 10:39:13
14
Zahra noman :
myry susral walo NY mujhy Aisa he kr dia h m khud KO boht majboor r bebas mehsos krte Hun .
2026-09-02 19:27:12
9
Vaarya Lybuov :
not agree here, grooming bi ki ja skti hai kisi ki agr kisi ko nahi pta kuch to usy training dena ghalat nahi
2026-09-02 15:20:15
7
thebajigull :
Zabardast
2026-09-02 21:16:42
3
aisha memonstyling :
true
2026-09-02 19:00:52
3
MR🤫KHAN :
جی ٹھیک ہے ابو جی😁
2026-09-03 17:24:39
1
Princess of beauty👑👗🥰 :
🥰
2026-09-03 02:00:37
0
To see more videos from user @adeelbarkiofficial, please go to the Tikwm
homepage.