spus mmg tak boleh letak rm100 ke? last price 58 dollar... saya student lagi 😀
2026-09-03 11:43:30
1
Syed Syazwan :
ASB tu utk simpanan long term ke ?
2026-09-03 10:02:55
1
matamatamata :
ok ke kalau lepas dapat gaji aku move almost semua ke shopeepay dah tinggal dalam rm100-rn200 dekat bank gaji, most spending guna shopepay sebab kalau letak dalam tu dapat daily dividen.... ok ke tak elok
2026-09-02 12:18:02
5
easter >< :
asb tu en, gaji 4/5 hb cane😭😭😭
2026-09-02 17:07:39
1
Afny. 🪳 :
menarik. boleh explain part no5 tu lagi bang?
2026-09-03 05:58:32
0
TAYAR REBUS :
yang no.5 tu tak semestinyaa moto jee kan mostly kedai perabot,barang elektrik,gajet boleh kan tpi kena ada kedai yang Collab dgn credit tu kan?
2026-09-02 10:56:04
1
Aliraz :
sebahagian aku tak setuju, tapi ada point yg bagusnya
2026-09-02 12:05:38
1
kh🅰️yy🔱 :
bang video sebelah tu apa termenung
2026-09-02 10:41:44
2
rawr :
sorry lain topik tapi apa pandangan dgn aeon bank
2026-09-02 14:02:07
3
walmartmegumin123 :
Nak tanya untuk ASB tu contoh transfer duit dalam ASB 30 haribulan setiap bulan dia terus masuk immediately ke kena tunggu 2 3 hari macam nak withdraw ASB?
2026-09-02 13:11:12
2
Syazwan :
Bang nak tanya, kalau mcm labur dekat etf, brp amount yg terbaik eh? Saya nak buat RSP tapi belum sure amount yg okay
2026-09-02 12:09:43
1
mjzbaz :
Salam nk tanya, kenapa tak beli irish domiciled etf ya. Apa kekurangannya berbanding us listed punya etf
2026-09-02 17:05:13
0
TAUFIIQQ :
dah beli kereta baru naik fyp
2026-09-02 14:54:55
1
nurul ૮ ˶ᵔ ᵕ ᵔ˶ ა :
lurve ah tips ni
2026-09-03 01:21:33
0
𝚊𝚒𝚜𝚢 :
first bg✍️✍️
2026-09-02 10:16:13
1
ridhwanzx ainal :
2nd.
2026-09-02 10:19:18
1
𝙕𝙐𝘿𝙄𝙉 🌊 :
No 1 tu saya buat dari sebelum ada kereta sampai sekarang dah nak habis bayar total 6 tahun.
2026-09-03 04:02:00
0
NohTokses :
😱😱😱
2026-09-02 13:39:20
1
اوچهوبوت :
@B.
2026-09-02 11:44:49
0
To see more videos from user @afham.y, please go to the Tikwm
homepage.