@lobakmerahmy: Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Wilayah Persekutuan), Hannah Yeoh dan suaminya, Ramachandran Muniandy, disahkan telah bercerai selepas 18 tahun mendirikan rumah tangga Perkara itu dinyatakan menerusi laman web rasmi Hannah Yeoh yang menyebut pasangan berkenaan berkahwin pada 2008, sebelum Hannah menceburi arena politik. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Shay yang dilahirkan pada 2011 dan Kayleigh pada 2013. Hannah kini merupakan Ahli Parlimen Segambut dan memegang jawatan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Wilayah Persekutuan), selain turut berkhidmat sebagai Timbalan Setiausaha Agung DAP. Sumber: Malay Mail
LOBAK MERAH
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 10:30:11 GMT
Music
Download
Comments
India_Mari_94k :
jgn marah, nak tanya, dah bagi kontrak2 pun boleh ditinggalkan ke?
2026-09-02 10:41:19
249
Uthaya Kumar :
why commenting on their divorce
2026-09-06 08:33:53
0
lemah :
dh tau next PRU kalah terus tinggalkan 😌😌😌
2026-09-02 13:29:37
221
Eta.AndalusiaTravel.Haji.Umrah :
She may be in Public figure but her Private life should remain private.. Sometimes is best to let go and be peaceful with yourself and happy. Some Family are happier together after a divorce.
2026-09-02 23:32:59
125
Nin :
org kaya pun cerai .pdhal dah cukup sempurna segala...
2026-09-02 12:24:08
84
lee lee :
Move on Hannah Yeoh not every man can stand strong and still behind a power woman. But, we woman can stand strong and still behind a power man.
2026-09-02 23:10:53
42
Tarjalan :
kawin dgn sy saja yb...x kaya tp rajin buat grab...boleh la pakai beli beras
2026-09-02 15:42:17
46
Dear Fieda :
Urusan peribadi dia biarlah dia🥰🥰yg penting dia buat kerja elok👍
2026-09-02 15:29:08
114
GuruGuru :
Dpt kontrak juta2 ritu lepas ni pakat lodeh la🤣
2026-09-02 15:10:54
26
7EVENOUR :
suami dia dah kaut banyak.projek
2026-09-02 17:18:03
41
Ma Kan :
2026-09-02 16:35:49
14
RAZMANKL@HL :
karma is real...
2026-09-02 16:36:17
8
ZAKRYzack⁸² :
aduyaii kes cm ni pun nk di hebohkan🤦♂️🤦♂️,rumah tngga dia lntk la dia,nk cri berita,biar yg bermanfaat.. dia cerai bkn kena mngena dgn rkyt🤦♂️
2026-09-02 11:14:00
70
wannna :
apa kaitan dia cerai dgn malaysia..?
2026-09-02 12:27:45
17
ItaRidzuan :
Mcm pelik je .. nak tutup kes ambil tanah kat kl kes kubur muslim bg kat nirwana & lbh ratus ekar bg kat company tu, kubur tu kecik aje.. kes roboh gerai org kita yg dah lbh 30 tahun beroperasi???
2026-09-03 04:12:31
17
MARGARET CHEE :
kenapa bercerai? kasihan anaknya mereka
2026-09-02 10:39:14
20
E. :
laki dia india?
2026-09-02 13:37:43
10
Mamluk :
sabar itu indah Hannah.. sabar dgn ujian Allah, dn moga hidayah milikmu..
2026-09-02 14:14:02
10
Teh "O Ais Limau🍊 :
Dngn berita ini negara Malaysia semakin maju.
2026-09-02 16:03:12
9
yihhhh :
suami dah kaya dgn projek
2026-09-02 20:06:13
5
Rara Nor :
dah tak ada jodoh nak buat macamana, cari jodoh lain je lah , tak perlu nak sedih-sedih
2026-09-02 15:21:36
7
somsahak :
Jika dah rasa sudah tidak serasi
...... Brpisah lebih selesa.... Nti cari pngganti.
2026-09-02 13:44:02
8
Josie :
Give them some privacy and don’t make it such a big issue!! Really you guys got nothing better to report, shame on you people 😡
2026-09-02 16:41:58
6
someone :
maybe YB terlalu sibuk...
2026-09-03 02:13:03
0
nimmy :
perfect couple
2026-09-02 18:25:26
1
To see more videos from user @lobakmerahmy, please go to the Tikwm
homepage.