@lobakmerahmy: Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Wilayah Persekutuan), Hannah Yeoh dan suaminya, Ramachandran Muniandy, disahkan telah bercerai selepas 18 tahun mendirikan rumah tangga Perkara itu dinyatakan menerusi laman web rasmi Hannah Yeoh yang menyebut pasangan berkenaan berkahwin pada 2008, sebelum Hannah menceburi arena politik. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan dua cahaya mata, Shay yang dilahirkan pada 2011 dan Kayleigh pada 2013. Hannah kini merupakan Ahli Parlimen Segambut dan memegang jawatan Menteri di Jabatan Perdana Menteri (Wilayah Persekutuan), selain turut berkhidmat sebagai Timbalan Setiausaha Agung DAP. Sumber: Malay Mail

LOBAK MERAH
LOBAK MERAH
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 10:30:11 GMT
286640
4246
148
347

Music

Download

Comments

indiahwbfwa
India_Mari_94k :
jgn marah, nak tanya, dah bagi kontrak2 pun boleh ditinggalkan ke?
2026-09-02 10:41:19
249
uthaya.kumar801
Uthaya Kumar :
why commenting on their divorce
2026-09-06 08:33:53
0
lemah1769
lemah :
dh tau next PRU kalah terus tinggalkan 😌😌😌
2026-09-02 13:29:37
221
eta.andalusia.haji.umrah
Eta.AndalusiaTravel.Haji.Umrah :
She may be in Public figure but her Private life should remain private.. Sometimes is best to let go and be peaceful with yourself and happy. Some Family are happier together after a divorce.
2026-09-02 23:32:59
125
nin21558
Nin :
org kaya pun cerai .pdhal dah cukup sempurna segala...
2026-09-02 12:24:08
84
user5887123480139
lee lee :
Move on Hannah Yeoh not every man can stand strong and still behind a power woman. But, we woman can stand strong and still behind a power man.
2026-09-02 23:10:53
42
tarjalan
Tarjalan :
kawin dgn sy saja yb...x kaya tp rajin buat grab...boleh la pakai beli beras
2026-09-02 15:42:17
46
dear.fieda
Dear Fieda :
Urusan peribadi dia biarlah dia🥰🥰yg penting dia buat kerja elok👍
2026-09-02 15:29:08
114
mahaguruguru
GuruGuru :
Dpt kontrak juta2 ritu lepas ni pakat lodeh la🤣
2026-09-02 15:10:54
26
shenoranour
7EVENOUR :
suami dia dah kaut banyak.projek
2026-09-02 17:18:03
41
ma.kan400
Ma Kan :
2026-09-02 16:35:49
14
razmanmohd
RAZMANKL@HL :
karma is real...
2026-09-02 16:36:17
8
zakryzack2
ZAKRYzack⁸² :
aduyaii kes cm ni pun nk di hebohkan🤦‍♂️🤦‍♂️,rumah tngga dia lntk la dia,nk cri berita,biar yg bermanfaat.. dia cerai bkn kena mngena dgn rkyt🤦‍♂️
2026-09-02 11:14:00
70
wannna2517
wannna :
apa kaitan dia cerai dgn malaysia..?
2026-09-02 12:27:45
17
itaridzuan
ItaRidzuan :
Mcm pelik je .. nak tutup kes ambil tanah kat kl kes kubur muslim bg kat nirwana & lbh ratus ekar bg kat company tu, kubur tu kecik aje.. kes roboh gerai org kita yg dah lbh 30 tahun beroperasi???
2026-09-03 04:12:31
17
margaret.chee3
MARGARET CHEE :
kenapa bercerai? kasihan anaknya mereka
2026-09-02 10:39:14
20
lee.200953
E. :
laki dia india?
2026-09-02 13:37:43
10
.kasturi3
Mamluk :
sabar itu indah Hannah.. sabar dgn ujian Allah, dn moga hidayah milikmu..
2026-09-02 14:14:02
10
user345568501
Teh "O Ais Limau🍊 :
Dngn berita ini negara Malaysia semakin maju.
2026-09-02 16:03:12
9
blcknggtcode
yihhhh :
suami dah kaya dgn projek
2026-09-02 20:06:13
5
sembira2
Rara Nor :
dah tak ada jodoh nak buat macamana, cari jodoh lain je lah , tak perlu nak sedih-sedih
2026-09-02 15:21:36
7
somsahak
somsahak :
Jika dah rasa sudah tidak serasi ...... Brpisah lebih selesa.... Nti cari pngganti.
2026-09-02 13:44:02
8
josiejames08
Josie :
Give them some privacy and don’t make it such a big issue!! Really you guys got nothing better to report, shame on you people 😡
2026-09-02 16:41:58
6
hanasha74
someone :
maybe YB terlalu sibuk...
2026-09-03 02:13:03
0
nimmy890
nimmy :
perfect couple
2026-09-02 18:25:26
1
To see more videos from user @lobakmerahmy, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About