let me be honest Sapphire is the worst brand ever don't buy anything from Sapphire it's a humble request.. uski to lawn acchi Nahin hai as compared to other brands that's my review I don't know about other opinions price bhi itna high quality to acchi de
2026-09-02 22:26:46
88
خانم 🇦🇪 :
Jo every 5 mint baad add to cart clear ho Raha tha I hate that
2026-09-05 06:05:52
0
Mehwish Naz :
hum ny in se 3 jory mngye pr unki jga khrb kpry 2 piece itny khrab behjy
2026-09-05 08:41:44
0
𝙈ṛ𝒔Λ𝔡ꫜãꫜ 😇🥰 :
even add to cart waly b gaib😂😂😂😂
2026-09-02 15:02:34
34
fatimafarooq :
same story with me
2026-09-03 20:09:42
0
Fidato :
same time 😡😡😡
2026-09-05 16:50:09
0
acha?hmm :
pata ni itni hype kiun di hui sapphire ko they dont offer pure lawn.lawn k nam py itna mota mix kapra sale kr rhy hoty jis mn garmi lagti
2026-09-03 13:45:33
12
Areej khan :
mene to j. Se 23k ka saman 16k me liya wo bhi installments me 😁
2026-09-02 13:51:01
19
Girls entry off 😉 :
Exchange bh nh ho rha kuch m ly k a gyi dress 11000 ka but ab Acha nh lg rha 😒
2026-09-02 19:31:27
5
NOOR✨ :
same
2026-09-05 07:08:38
0
natasha azfar :
mery sat to game khel rhy ty jb meduim add krti to large in stock hota ta jb wapis jati large add krti to meduim in stock hota ta jb pr wapis jati to pr small hi add krti ti pr pata chalta ta k pr large in stock ha.. akhir ma jb xl py compromise kia to pr proceed hi nai ho raha ta😢
2026-09-02 11:15:21
26
Miس Khaڑos🚩 :
har bar yahi krte Hain ye log mre sth bhi sme hua
2026-09-02 10:35:08
92
PinkNancy 3286... :
same with me 😏😏
2026-09-05 16:41:06
1
Glowup.by_ayesha :
Mjy to mil gye suits
2026-09-02 14:40:31
5
مریم 🍂 :
ye sb chezy meny b note ki thi scam krty hain 😂😂😂😂
2026-09-02 13:18:01
8
Ameen Riyaan :
same Meri sath bhe yahi hua me online thi
2026-09-02 10:58:22
10
𝓩ℯ𝒾𝓃🏴 :
hr bar aesy krty 🙂
2026-09-02 14:57:27
7
Ahmed :
Sahi KAHA scam h 4:01 mint pr sold out ho gye how possible
2026-09-02 11:02:13
12
farhanyounis732 :
same mere sth b aysa hi hua
2026-09-02 14:43:42
7
Syeda Shehlla :
or outlet py itna bura haal tha k dil ni kiya kuch leny ko koi management ni the.Almirah sy ly lo yr 40% off hy or boht achy dresses hn mid season k bhi or summer season k bhi
2026-09-02 19:55:52
7
Aasan Aasan :
g g ye sach ha 11:59 pe product available ha 00:01 pe sale start tu sold out likha ara tha un he articles pe Jo 2min pahly mojod tha. 2ndly 2min bad price 5000 likh k sale discount kar k price 3800 kr de jab k actually wo article 3500 ka tha n bonanza satrani pe me ne sale sy article lia 4500 ka jab tag utara tu andr original ke price 3500 the yani sale k nam pe 1000 price increase kr k sale ke
n quality 3rd class dyty hain
2026-09-02 19:51:17
6
i_gem :
bilkul bilkul
2026-09-02 16:38:56
2
muniba usman :
is se behtr saya se le le bnda....reasonable n quality dono hogi
2026-09-04 15:19:09
3
Hasanyr Hasanyr :
Pka kasm sa mera sth asa howa ha
2026-09-02 16:29:01
3
To see more videos from user @drippy_rubab, please go to the Tikwm
homepage.