@drippy_rubab: sale❌ Marketing✅ #drippyrubab #sapphiresale #sapphire #creatorsearchinsights #fyppppppppppppppppppppppp

drippy_rubab
drippy_rubab
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 10:30:06 GMT
393757
7645
486
898

Music

Download

Comments

shabi_waqar
meena :
Exactly exactly mainy video b bnae hai
2026-09-02 12:56:22
274
im_ayisha19
Ayisha ❤️🇵🇰 :
let me be honest Sapphire is the worst brand ever don't buy anything from Sapphire it's a humble request.. uski to lawn acchi Nahin hai as compared to other brands that's my review I don't know about other opinions price bhi itna high quality to acchi de
2026-09-02 22:26:46
88
khanam_binte
خانم 🇦🇪 :
Jo every 5 mint baad add to cart clear ho Raha tha I hate that
2026-09-05 06:05:52
0
mehwish.naz34
Mehwish Naz :
hum ny in se 3 jory mngye pr unki jga khrb kpry 2 piece itny khrab behjy
2026-09-05 08:41:44
0
muqaddasadnan4
𝙈ṛ𝒔Λ𝔡ꫜãꫜ 😇🥰 :
even add to cart waly b gaib😂😂😂😂
2026-09-02 15:02:34
34
iamrohaa12_
fatimafarooq :
same story with me
2026-09-03 20:09:42
0
fidato036
Fidato :
same time 😡😡😡
2026-09-05 16:50:09
0
otokeoto
acha?hmm :
pata ni itni hype kiun di hui sapphire ko they dont offer pure lawn.lawn k nam py itna mota mix kapra sale kr rhy hoty jis mn garmi lagti
2026-09-03 13:45:33
12
areejk224
Areej khan :
mene to j. Se 23k ka saman 16k me liya wo bhi installments me 😁
2026-09-02 13:51:01
19
mywifemylove07
Girls entry off 😉 :
Exchange bh nh ho rha kuch m ly k a gyi dress 11000 ka but ab Acha nh lg rha 😒
2026-09-02 19:31:27
5
princessnoor740
NOOR✨ :
same 🫩
2026-09-05 07:08:38
0
beautyadbeast
natasha azfar :
mery sat to game khel rhy ty jb meduim add krti to large in stock hota ta jb wapis jati large add krti to meduim in stock hota ta jb pr wapis jati to pr small hi add krti ti pr pata chalta ta k pr large in stock ha.. akhir ma jb xl py compromise kia to pr proceed hi nai ho raha ta😢
2026-09-02 11:15:21
26
hani.5242
Miس Khaڑos🚩 :
har bar yahi krte Hain ye log mre sth bhi sme hua
2026-09-02 10:35:08
92
user360582608
PinkNancy 3286... :
same with me 😏😏
2026-09-05 16:41:06
1
glowup786786
Glowup.by_ayesha :
Mjy to mil gye suits
2026-09-02 14:40:31
5
maryam____014
مریم 🍂 :
ye sb chezy meny b note ki thi scam krty hain 😂😂😂😂
2026-09-02 13:18:01
8
ameenriyaan
Ameen Riyaan :
same Meri sath bhe yahi hua me online thi
2026-09-02 10:58:22
10
carpel_diem
𝓩ℯ𝒾𝓃🏴 :
hr bar aesy krty 🙂
2026-09-02 14:57:27
7
jfashion009
Ahmed :
Sahi KAHA scam h 4:01 mint pr sold out ho gye how possible
2026-09-02 11:02:13
12
farhanyounis933gmail.com
farhanyounis732 :
same mere sth b aysa hi hua
2026-09-02 14:43:42
7
syedashehlla
Syeda Shehlla :
or outlet py itna bura haal tha k dil ni kiya kuch leny ko koi management ni the.Almirah sy ly lo yr 40% off hy or boht achy dresses hn mid season k bhi or summer season k bhi
2026-09-02 19:55:52
7
aasan.aasan7
Aasan Aasan :
g g ye sach ha 11:59 pe product available ha 00:01 pe sale start tu sold out likha ara tha un he articles pe Jo 2min pahly mojod tha. 2ndly 2min bad price 5000 likh k sale discount kar k price 3800 kr de jab k actually wo article 3500 ka tha n bonanza satrani pe me ne sale sy article lia 4500 ka jab tag utara tu andr original ke price 3500 the yani sale k nam pe 1000 price increase kr k sale ke n quality 3rd class dyty hain
2026-09-02 19:51:17
6
iruller_96
i_gem :
bilkul bilkul
2026-09-02 16:38:56
2
muneebausman234
muniba usman :
is se behtr saya se le le bnda....reasonable n quality dono hogi
2026-09-04 15:19:09
3
hasanyr.hasanyr
Hasanyr Hasanyr :
Pka kasm sa mera sth asa howa ha
2026-09-02 16:29:01
3
To see more videos from user @drippy_rubab, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About