y to Mera seen h same ki te shdi hoi 19 ki hoi byti ho g phir 2 sal bd byti ho Gai phir 2 sal bad byti ho Gai phir 3 sal bd Allha pk n beta dia ub 32 ki Hun r allhmdulliha bateyan mry ktny ho Gai hn
2026-09-02 18:17:59
2
Abdullah :
ji bilkul bachu ki parents mitting m gai teacher bolti bari sister ho 😂
2026-09-02 18:27:31
7
мκ ... :
same mery sath yeh hi hoa ha 😂
2026-09-02 19:01:10
1
Salman Asif 💗❤️ :
Right mery Sath b esa howa🥰
2026-09-03 03:51:57
1
🖤Raja Hamza🩹🔥 :
یہی سب میرے ساتھ بھی ہوا ہے
2026-09-03 06:09:01
10
SOLANGI :
yas you are right 👍
2026-09-03 14:20:20
1
innocent :
video save option on kren
2026-09-03 02:52:52
1
king 👑 :
mn to momo ban gy hon
2026-09-02 17:31:01
1
Abdul Basit :
Sam too u
2026-09-03 04:27:36
1
Ghani khan :
same mery sath howa.jahan bhi jao to log pochty hain behn hy ya nand hy.phir btati hon beti hy Masha Allah 🥰
2026-09-03 05:47:07
2
zahrajanii :
hahahahah ...
2026-09-03 11:47:52
1
masha👑💎 :
yehi huwa Behan ab log bolty aap behny hain aap
2026-09-03 05:20:35
1
Sahal Khan :
ye to bilkul sahi kaha
15 age me meri shadi hoi our 17 sal ki thi k beta hoa us k bad 20 age me dosra 22 me tesra 25 me 4th beta hoa 30 ki thi 5th beta ab 35 age hy our bara beta muj se bara hy masha allah 🥰
2026-09-03 04:06:18
1
Waqas Khan Chandia Bloch :
lekan Mai to abhi tk single hi hu😂😳😂
2026-09-03 15:32:09
0
🪐تنہائی پسند 🌑 :
hyee atna sach😂
2026-09-03 02:45:50
1
Laraib gul :
sai kih rahi ho behan
2026-09-03 15:16:19
0
anabiya fayaz🥰 :
haha Sahi kaha 🥰🥰
2026-09-03 05:33:50
1
Mirza Qadeer :
same asa hi hua ha
2026-09-03 11:35:52
1
sushi :
same
2026-09-03 13:37:24
2
Gurriya :
Sahi baat ha hum buhrrau ho gy han.
2026-09-03 14:39:29
1
Ruحaam 🌸🤍✨ :
ye to Meri bt ho rhi h 😂😂😂
2026-09-03 13:55:31
1
Hadi Hadi :
Hhh same or jawani k time py bachy pall rhy 😂😂
2026-09-03 06:41:26
1
🥰 Waseem kharral t♥️w :
mery Sath b esa hi hua hy🤣🤣🤣 tera gham Mera gham ek Jessa sanam
2026-09-03 14:22:12
1
To see more videos from user @hanzala.huzaifa, please go to the Tikwm
homepage.