@ohmymedia.cc: Jangan ingat abang sado je ada kat MAHA 2026 ni, lembu sado pun ada tau! Haderrr 🤭 #MAHA2026 #OhMyMedia #OMMMedia

Oh My Media
Oh My Media
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 12:00:00 GMT
377219
35082
305
4105

Music

Download

Comments

seindntm7u5
🌸 :
adik.. 13 tahun, tapi bahasa & percakapan adik matang & jelas sgt. dgn confident, lancar nye. x jadi akak tgk lembu😅
2026-09-02 13:34:21
4467
nieynadyana
DëwĪ^SakùRã :
terpegun dgr adik ni terangkan..13thn je umur dan lancar bg penerangan mcm dewasa..syabas dik..
2026-09-02 13:50:00
2921
gedungrahmah
GedungRahmah :
harga basic lembu ni lagi tinggi ek dari basic gaji skrg😅
2026-09-02 13:14:29
39
2tsalwa
2tsalwa :
adik.. belajar pandai” ok.. amik bidang ikut apa adik minat insya Allah .. selamat maju jaya!!!!!!
2026-09-03 00:38:22
636
bujangsenang8678
Buj@ng sen@ng :
tutur kata pn dh mantap dan blh pergi jauh. moga 1 hari nti jd penternak berjaya
2026-09-02 14:27:53
695
ayaaaa1966
ayaaaa🫰🏻 :
hadirrr 🤭🙋🏻
2026-09-02 12:55:21
665
ridddwan7
ridddwan7 :
Byk anak2 penternak walau umur belasan tp sgt profesional. Salute mak ayah die yg bg ilmu pd mereka
2026-09-03 01:52:33
127
simplee.meow
Hidetoknown :
Dik awak bercakap pon sangat tersusun ! Semoga adik berjaya dalam bidang ni
2026-09-03 03:03:19
63
ekinnaba
IamEkin :
form 1 ..petah Dan matang
2026-09-02 21:23:29
210
geefauziahar12
Gee Rahman :
Nampak dah tokoh Dr veterinar untuk masa depan ni.. Fakulti Veterinar UPM sebelah tu je dik, boleh dah aim masuk situ😊😊
2026-09-03 04:43:56
57
dedapwaffle2018
DedapWaffle :
Kaya berjaya dunia akhirat dik.. akak sukeeee🥰
2026-09-02 17:05:15
70
hafizabubakar492
Amirul Hafiz Bakar :
hebatlah adik ni .gaya ckp mcm dh budak2 uni
2026-09-03 02:38:39
21
jirosan86
جيرو سن 🐳 :
Bijak adik ni.. dia tahu apa dia buat. She good in her field. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
2026-09-03 01:31:55
22
astraeunis
astraeunis :
suka la dengar budak ni explain. jelas and terang. bagus budak ni.
2026-09-02 16:56:45
165
1c4k._
I C A K :
masa depan adik tu dah nampak menyala dalam dunia bisnes bapak dia nih
2026-09-02 23:32:07
13
heyfiqa
Heyfiqa :
Akak impressed dengan awak dikk. 🥰 The way you responded and answered all questions wooow! Semoga berjaya jadi penternak million billionair ❤️
2026-09-03 00:11:45
35
ojousara
ojousara.co :
bijak lancar bercakap. pakai pun sopan. terbaik la
2026-09-02 16:43:39
18
tiramisulattemzh
زاك :
Dua² best.. tanya jawab tanya jawab..duk mana² jadi seller mmg ramai cust terpikat
2026-09-02 16:52:40
20
elzzzaky_
elzzzaky_ :
superman sikit dik
2026-09-03 04:26:01
27
www.tiktok.comdieja
DiEja Khadijah :
adik nya explanation sgt WOW !! 13 thn tu ...
2026-09-02 22:03:43
6
cgdean90
Cikgu Dean :
sebenarnya kalau anak2 fokus belajar BM terutama tahap 2 sekolah rendah, memang ada teknik2 menjawab soalan supaya tersusun macam ni. tahniah dik. TP6
2026-09-03 03:40:11
7
mhdayam
ا ى ا م :
joki saya🤣
2026-09-02 14:00:25
33
saha_165
saha165 :
pandai noh adik ni berkata-kata.. umur muda lagi
2026-09-02 21:45:22
7
nrsyfini
nrsyfini :
lagi impress dengan speaking skill adik dari lembu tu
2026-09-03 02:23:29
7
To see more videos from user @ohmymedia.cc, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About