Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
API
Home
How To Use
Language
English
عربي
Tiếng Việt
русский
français
español
日本語
한글
Deutsch
हिन्दी
简体中文
繁體中文
Home
Detail
@ohmymedia.cc: Jangan ingat abang sado je ada kat MAHA 2026 ni, lembu sado pun ada tau! Haderrr 🤭 #MAHA2026 #OhMyMedia #OMMMedia
Oh My Media
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 12:00:00 GMT
377219
35082
305
4105
Music
Download
No Watermark .mp4 (
46.55MB
)
No Watermark(HD) .mp4 (
37.41MB
)
Watermark .mp4 (
0MB
)
Music .mp3
Comments
🌸 :
adik.. 13 tahun, tapi bahasa & percakapan adik matang & jelas sgt. dgn confident, lancar nye. x jadi akak tgk lembu😅
2026-09-02 13:34:21
4467
DëwĪ^SakùRã :
terpegun dgr adik ni terangkan..13thn je umur dan lancar bg penerangan mcm dewasa..syabas dik..
2026-09-02 13:50:00
2921
GedungRahmah :
harga basic lembu ni lagi tinggi ek dari basic gaji skrg😅
2026-09-02 13:14:29
39
2tsalwa :
adik.. belajar pandai” ok.. amik bidang ikut apa adik minat insya Allah .. selamat maju jaya!!!!!!
2026-09-03 00:38:22
636
Buj@ng sen@ng :
tutur kata pn dh mantap dan blh pergi jauh. moga 1 hari nti jd penternak berjaya
2026-09-02 14:27:53
695
ayaaaa🫰🏻 :
hadirrr 🤭🙋🏻
2026-09-02 12:55:21
665
ridddwan7 :
Byk anak2 penternak walau umur belasan tp sgt profesional. Salute mak ayah die yg bg ilmu pd mereka
2026-09-03 01:52:33
127
Hidetoknown :
Dik awak bercakap pon sangat tersusun ! Semoga adik berjaya dalam bidang ni
2026-09-03 03:03:19
63
IamEkin :
form 1 ..petah Dan matang
2026-09-02 21:23:29
210
Gee Rahman :
Nampak dah tokoh Dr veterinar untuk masa depan ni.. Fakulti Veterinar UPM sebelah tu je dik, boleh dah aim masuk situ😊😊
2026-09-03 04:43:56
57
DedapWaffle :
Kaya berjaya dunia akhirat dik.. akak sukeeee🥰
2026-09-02 17:05:15
70
Amirul Hafiz Bakar :
hebatlah adik ni .gaya ckp mcm dh budak2 uni
2026-09-03 02:38:39
21
جيرو سن 🐳 :
Bijak adik ni.. dia tahu apa dia buat. She good in her field. 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
2026-09-03 01:31:55
22
astraeunis :
suka la dengar budak ni explain. jelas and terang. bagus budak ni.
2026-09-02 16:56:45
165
I C A K :
masa depan adik tu dah nampak menyala dalam dunia bisnes bapak dia nih
2026-09-02 23:32:07
13
Heyfiqa :
Akak impressed dengan awak dikk. 🥰 The way you responded and answered all questions wooow! Semoga berjaya jadi penternak million billionair ❤️
2026-09-03 00:11:45
35
ojousara.co :
bijak lancar bercakap. pakai pun sopan. terbaik la
2026-09-02 16:43:39
18
زاك :
Dua² best.. tanya jawab tanya jawab..duk mana² jadi seller mmg ramai cust terpikat
2026-09-02 16:52:40
20
elzzzaky_ :
superman sikit dik
2026-09-03 04:26:01
27
DiEja Khadijah :
adik nya explanation sgt WOW !! 13 thn tu ...
2026-09-02 22:03:43
6
Cikgu Dean :
sebenarnya kalau anak2 fokus belajar BM terutama tahap 2 sekolah rendah, memang ada teknik2 menjawab soalan supaya tersusun macam ni. tahniah dik. TP6
2026-09-03 03:40:11
7
ا ى ا م :
joki saya🤣
2026-09-02 14:00:25
33
saha165 :
pandai noh adik ni berkata-kata.. umur muda lagi
2026-09-02 21:45:22
7
nrsyfini :
lagi impress dengan speaking skill adik dari lembu tu
2026-09-03 02:23:29
7
To see more videos from user @ohmymedia.cc, please go to the Tikwm homepage.
Other Videos
#tobeymaguire #spiderman #edit #spidermanedit #fyp
Sét bộ cổ tym#quanaotrungnien #setbonuxinh #setdonu
We all have a version of the 11:40pm whisper. The dark just makes it feel like it doesn't count if they don't respond. Say it at 7pm instead.
구르굿 #04 #05 #06 #07
Anxiety attack emang ga se “bercanda” itu, teman-teman. Berhenti bilang ‘semua akan baik-baik aja’ ke orang yang lagi anxiety attack, ya. Mereka butuh ditemenin, bukan diceramahin. 💜🦋 #twipsy #psikologi #mentalwellbeing #MentalHealth #anxiety
#fyp #makeitviral punyemas nabubura talaga
About
Robot
API
Legal
Privacy Policy