over heat hota hai is sy bike Koch dino bad head cylandar out hu jata hai
2026-09-03 05:19:39
2
waleed :
spray machine 4 stroke ka carborator ha
2026-09-02 17:45:01
6
乂❤ℳ𝓊𝒽𝓂𝓂𝒶𝒹 𝒜𝓈𝒾𝒻❤乂 :
Rana shab bike ki speed ktni ho gi
2026-09-02 14:00:26
7
Syed Jafar :
fuel consumption poory engine py depend karti hai
2026-09-02 18:09:30
3
M Tazeem.e.Ali :
السلام علیکم! ایک بات سوچنے والی ہے کہ جاپان اور ہنڈا کمپنی کے اندر جو سو سو انجینئرز بیٹھے ہیں اور جو اربوں روپیہ ریسرچ پر لگاتے ہیں، کیا وہ پاگل ہیں؟
اگر صرف یہ 500 روپے کا چھوٹا کاربوریٹر لگا کر 70 بائیک کا ایوریج 90 کلومیٹر ہو سکتا، تو کمپنی بے وقوف تھی جو اتنے سالوں سے بڑا کاربوریٹر لگا کر اپنا نقصان کر رہی تھی؟
2026-09-02 17:58:28
18
👑đᵃ𝙣𝗶𝑘ⲏᵃ𝙣🔥💥 :
price bata dean
2026-09-02 13:53:52
1
Nasir Liaqat :
ye sapry wali tenki ka he
2026-09-03 08:25:11
2
☠ Arslan ☠ :
bhai 125 ka bi ha koi solution
2026-09-03 05:35:59
1
naeem ❤️ L :
Unke liye WhatsApp number send karo
2026-09-03 02:47:58
2
Lmtiaz Lmtiazmalik. :
you you ❤️❤️❤️
2026-09-02 14:32:27
1
RZM :
Rana Sahab iski kimat kya hai yah bhi Bata de ik hamare liye bhi Rakh lena
2026-09-03 05:26:53
1
💞Rizwan💞 :
price Kya ha
2026-09-02 15:50:42
2
kuanwar :
yeh kis bike ko lagta hay 70,100,125
2026-09-03 02:22:28
0
Hasan Ali :
ya es masen ka h 1200 ka h sb sy ahca
2026-09-02 16:32:56
2
M H@$$@N😊😊😊 :
Pisa kTna ha
2026-09-03 02:53:02
1
Mohammed Irfan :
RS . ?
2026-09-02 15:42:44
1
M Arslan Ashraf Baig :
price
2026-09-02 16:31:59
1
Khalid Pervez :
katna parce a
2026-09-02 18:09:42
1
aahil :
mashaallah
2026-09-02 15:41:59
2
👽🔥راجہ شاہپور آلہ👽🔥 :
price
2026-09-02 16:46:45
2
Shabran Khan :
gass katny wali macheen choti si hoti us min ya laga hota hy bike par lag Jay ga par 30 sy uper masla kary ga
2026-09-03 03:22:56
1
جنید :
ایک وڈیو دیکھی تھی یہ اچھا ہے۔
2026-09-03 03:18:12
1
EhsanSumbli :
rate
2026-09-02 17:17:41
1
Sadqat :
السلام علیکم بھائی جان اس کارپوریٹر کا کیا ریٹ ہے اور ان لائن بھیج سکتے ہیں پہلے ریٹ بتائیے گا پلیز
2026-09-03 08:57:27
1
To see more videos from user @rana.rizwan6593, please go to the Tikwm
homepage.