@areniss__: View memang cantik tapi…..👻

Arenis
Arenis
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 11:11:18 GMT
201274
12675
90
1214

Music

Download

Comments

ibtiysaam
Miyaaa 🤍 :
This is some tips from my parents, bila first masuk, bagi salam, assalamu alaina wa ala ibadillahhisolihin. Pastu assalamualaikum (macam biasa). flush the toilet, basahkan lantai toilet jugak. Tilam sebelum nak baring, kibas dulu. I pernah duduk situ jugak airbnb and alhamdulillah takde gangguan 🥰 same tips boleh apply to houses yg dah lama tinggal or hotel.
2026-09-04 03:02:42
1128
hanadliya
hanah ᧔࿔᧓ :
Saya nikah 20/3/2020 time PKP kat sini….lepas nikah ptg tu terus husb tinggai sy sorg dia pi rumah mak dia. Tp Alhamdulillah takda kena apa2 pun. Siap extend sehari dua lagi duk situ hahahah tp mmg cantikssss
2026-09-04 03:26:27
74
little_lipstick
little_lipstick :
Bnyk dah org citer tmpt ni ada gangguan 👻…ade rezeki dpt tgk real live🤪
2026-09-04 00:56:45
125
jersrungs
Who’s Dk :
pelik saya gi ngan family tak jadi apa ii pon sampai tak tidur lewat malam tak jadi apa apo ii
2026-09-04 03:05:10
12
bellinthemood
Nur_nbyla :
Spill cepat kak apa yang serammm😌
2026-09-03 18:06:58
42
milaradziii
Milaradzi :
pernah stay sini pun ada 👻
2026-09-03 18:17:23
18
awak.panggil.saya
. . . . . . :
tapii tu seram 😅
2026-09-03 17:00:40
5
ellsarahhh
sar4h :
dah 2 kali pegi, so far okay
2026-09-04 02:41:37
1
deeannaa7
Dee :
Rumah maritime ni ikut nasib. Kena luck boleh lena malam, kena tak luck berjaga sampai pagi. View memang on top haha🤭
2026-09-04 07:29:08
0
minyaaaa0.0
Minyaaaaa :
Spill harga sis
2026-09-04 01:43:39
1
nina_abdullah86
nina :
pernah buat farewell saya kat sini...6 ladies sorg lelaki...pukul 1.30 camtu ada bunyi kuat mcm benda jatuh kat pintu belakang tempat letak machine basuh...bunyi kuat giler...kami semua pegi cek tp xdak apa pun yg jatuh...dia marah sbb kami semua x Tido kot...tup tup semua lari masuk bilik tido..yg laki bini tido kat bilik atas, yg single tido bilik bawah...lastly nak pi toilet pun kejut semua org teman😂..
2026-09-04 05:17:01
4
__amrh
"ˈamɪ" :
Alamakkkk.. tower A ke ni?? Sy bru je booked blok B
2026-09-03 23:47:16
0
cecemiaw
iR🅰️🦀 :
Aku dok sni pun xda seram aih
2026-09-04 03:12:19
0
pittz4im
𝓟 :
kita dapat blok A org kata hantu bnyak, tpi kita kata dalam hati dekt mana mana ada hantu . alhamdulillah tkkena kacau.
2026-09-04 07:05:52
2
chantekdanbaek
Chantekdanbaek :
Nk n are
2026-09-04 06:24:47
1
cndynieenaa
Cik Niena 🦄 :
Eeeee macam unit yang sama saya stay haritu , dan memang ada 👻, kitorang semua dengarr hahaha
2026-09-04 08:05:34
0
wanlemi
WannnerBrøs :
boh
2026-09-03 18:29:10
1
laykanuden
LAYKA :
Cantik
2026-09-03 22:22:28
1
mizraihan
moraisa :
Teringin nk dok sini dr dlu lg tp bc review org kata kata ada 👻 tu tak berani smpai sudah
2026-09-04 10:32:32
0
mfln168
seorangibu🇵🇸 :
semua tempat ada penunggu dia beza dia kena kacau ke tak tapi kalau bawak budak memang akan kena kecuali budak tu lena awal🤣🤣
2026-09-04 10:28:08
0
kak_cuu
Cemongg :
Alhamdulillah, saya stay sini okay je, takde jumpa yang bukan2 , takde kena ganggu
2026-09-04 09:24:20
0
biecoway
Bie Aziz 🇵🇸 :
Bru je stay aritu okey je takde gangguan😆
2026-09-04 08:59:33
0
shuanakamal
shuanakamal :
Tempat parking die pon scary kn😅
2026-09-04 08:24:03
0
nobody_9884
AL :
Bukan ke Faiz Melantak Beb pernah stay sini, dia pun cakap berhantu😅
2026-09-04 07:31:31
0
fynlens
fynfinds🛒 :
CANTEKNYAAAA
2026-09-04 02:43:23
0
To see more videos from user @areniss__, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About