This is some tips from my parents, bila first masuk, bagi salam, assalamu alaina wa ala ibadillahhisolihin. Pastu assalamualaikum (macam biasa). flush the toilet, basahkan lantai toilet jugak. Tilam sebelum nak baring, kibas dulu. I pernah duduk situ jugak airbnb and alhamdulillah takde gangguan 🥰 same tips boleh apply to houses yg dah lama tinggal or hotel.
2026-09-04 03:02:42
1128
hanah ᧔࿔᧓ :
Saya nikah 20/3/2020 time PKP kat sini….lepas nikah ptg tu terus husb tinggai sy sorg dia pi rumah mak dia. Tp Alhamdulillah takda kena apa2 pun. Siap extend sehari dua lagi duk situ hahahah tp mmg cantikssss
2026-09-04 03:26:27
74
little_lipstick :
Bnyk dah org citer tmpt ni ada gangguan 👻…ade rezeki dpt tgk real live🤪
2026-09-04 00:56:45
125
Who’s Dk :
pelik saya gi ngan family tak jadi apa ii pon sampai tak tidur lewat malam tak jadi apa apo ii
2026-09-04 03:05:10
12
Nur_nbyla :
Spill cepat kak apa yang serammm😌
2026-09-03 18:06:58
42
Milaradzi :
pernah stay sini pun ada 👻
2026-09-03 18:17:23
18
. . . . . . :
tapii tu seram 😅
2026-09-03 17:00:40
5
sar4h :
dah 2 kali pegi, so far okay
2026-09-04 02:41:37
1
Dee :
Rumah maritime ni ikut nasib. Kena luck boleh lena malam, kena tak luck berjaga sampai pagi. View memang on top haha🤭
2026-09-04 07:29:08
0
Minyaaaaa :
Spill harga sis
2026-09-04 01:43:39
1
nina :
pernah buat farewell saya kat sini...6 ladies sorg lelaki...pukul 1.30 camtu ada bunyi kuat mcm benda jatuh kat pintu belakang tempat letak machine basuh...bunyi kuat giler...kami semua pegi cek tp xdak apa pun yg jatuh...dia marah sbb kami semua x Tido kot...tup tup semua lari masuk bilik tido..yg laki bini tido kat bilik atas, yg single tido bilik bawah...lastly nak pi toilet pun kejut semua org teman😂..
2026-09-04 05:17:01
4
"ˈamɪ" :
Alamakkkk.. tower A ke ni?? Sy bru je booked blok B
2026-09-03 23:47:16
0
iR🅰️🦀 :
Aku dok sni pun xda seram aih
2026-09-04 03:12:19
0
𝓟 :
kita dapat blok A org kata hantu bnyak, tpi kita kata dalam hati dekt mana mana ada hantu . alhamdulillah tkkena kacau.
2026-09-04 07:05:52
2
Chantekdanbaek :
Nk n are
2026-09-04 06:24:47
1
Cik Niena 🦄 :
Eeeee macam unit yang sama saya stay haritu , dan memang ada 👻, kitorang semua dengarr hahaha
2026-09-04 08:05:34
0
WannnerBrøs :
boh
2026-09-03 18:29:10
1
LAYKA :
Cantik
2026-09-03 22:22:28
1
moraisa :
Teringin nk dok sini dr dlu lg tp bc review org kata kata ada 👻 tu tak berani smpai sudah
2026-09-04 10:32:32
0
seorangibu🇵🇸 :
semua tempat ada penunggu dia beza dia kena kacau ke tak tapi kalau bawak budak memang akan kena kecuali budak tu lena awal🤣🤣
2026-09-04 10:28:08
0
Cemongg :
Alhamdulillah, saya stay sini okay je, takde jumpa yang bukan2 , takde kena ganggu
2026-09-04 09:24:20
0
Bie Aziz 🇵🇸 :
Bru je stay aritu okey je takde gangguan😆
2026-09-04 08:59:33
0
shuanakamal :
Tempat parking die pon scary kn😅
2026-09-04 08:24:03
0
AL :
Bukan ke Faiz Melantak Beb pernah stay sini, dia pun cakap berhantu😅
2026-09-04 07:31:31
0
fynfinds🛒 :
CANTEKNYAAAA
2026-09-04 02:43:23
0
To see more videos from user @areniss__, please go to the Tikwm
homepage.