@timbri.king5: mother sun saad moment #😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 #timbriking05 #Shinkiari #Vlog

ꨄ 𝘼𝙬𝙖𝙢𝙞 𝙍𝙚𝙥𝙤𝙧𝙩 ꨄ
ꨄ 𝘼𝙬𝙖𝙢𝙞 𝙍𝙚𝙥𝙤𝙧𝙩 ꨄ
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 11:12:47 GMT
378589
17702
700
1195

Music

Download

Comments

abid.ali.4561
ABID RAsHeEd :
kon.kon meri trah roya ha 😭
2026-09-03 10:00:48
253
syedaiqra36
syeda Iqra :
me roye hu bhttt q k is trama se me ghyzar rahi hu🥺🥺🥺
2026-09-03 20:14:01
3
hina.khan3213
Hina Khan :
esly tu Mai dosri shadi sey drty hu k mery bad mery bety k Kiya Hoga 😭😭😭
2026-09-03 06:16:49
93
haiyazahra
Haiya Zahra :
Mai tu apny beton ko har lamha st rakhon bhaar Mai jaye shadi
2026-09-04 07:05:57
52
shamaila.iqbal
shamaila iqbal :
me b ki thi scnd marriag mery bachon k sth b esa hi hua tha ...grm Zameen py kapry utar k lata dia tha me bhht roti thi phir eik din usny b chor dia Lekin mery bety ki masoomiat Chali Gai ...phir Allah ka shuker ada krti hu Jan chut Gai ab me or mery bachy bhht khush hn 2 betian or eik beta phly husband me Sy Hy or eik beti dusry me Sy .....hm SB sth rhty hn Alhmdulilah khush hn
2026-09-03 17:46:59
42
user_011s4
sᴀɴᴀ ✨🦋 :
Allhumdulilah.. me ny nhi ki apne bachoo ko khud se door nhi Kia khud sabbar or bardasht karliya😟😕
2026-09-04 12:38:12
1
sahaba.noor
Sahaba Noor :
same meri 2 betiye asi rul gye bahot roti jab bhi dekti ho 😭😭😭😭
2026-09-03 16:24:47
31
no0r5716
No0r😍 :
ma talaq k nam sa khof khati thi lkn aj Allah ne wahi din dekhaya mujha 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-03 08:56:33
36
girls.jan24
Aizal Doll :
Allah ase den kese ko na dekhai 😭😭
2026-09-04 04:29:07
23
nisha___bhatti1
𝑵𝒊𝒔𝒉𝒂 𝑩𝒉𝒂𝒕𝒕𝒊 :
ankhon ma anso ay gy😭
2026-09-04 05:05:31
12
doll55119
🩷ع۔۔۔۔۔عطاریہ🩷 :
m single hokr sad q hoi 🥹
2026-09-03 18:40:17
2
world.best98
world best❣️🌎🥰 :
kon kon roya 😭😭😭
2026-09-03 18:16:11
28
user208133356
Fatima :
can't see it 🥺
2026-09-03 08:55:47
1
toseefch004
💫میاں توصیف آرائیں ✨ :
Allah pak kabi b ulood ko waldaen sy Juda na fermay
2026-09-03 08:59:06
15
hareera.for1225
Hareera for 22 :
Rona agia h
2026-09-03 12:51:10
3
aaira.khan33
Aaira khan :
Allah pak mere bacho pe un k baba ka saya hamisha salamt rakhn ameen
2026-09-03 10:32:56
18
raza.raza577
Raza Raza :
ماں کی محبت کی کوئی مثال دنیا میں نہیں دی جا سکتی 😭
2026-09-03 08:32:29
25
mrs_taha03
⭒๋𐙚𝐌𝐫'𝐬 𝐓𝐚𝐇𝐚🙈💋🌎ᛜ𓍼 :
mujhe talaq k nam Sy dar lagta tha Socha nhi tha ya naseeb ma mere bhi talaq aaygai 😭
2026-09-03 07:19:16
7
bismaofficiall0
꧁𓊈𒆜🅰🆁🅰🅸🅽 🆉🅰🅳🅸🅸𒆜𓊉 :
rula dia es seen ne yr😥
2026-09-03 05:49:37
12
hurrumfatima786
Hurrum fatima🌼 :
dusri shadi ni krni chahye kbhi b
2026-09-03 08:39:24
31
hadeed.rashid
hadeed rashid :
Hay allha KESI ma ko itna na mojbbor keya kar
2026-09-03 17:16:44
6
anumsunny6
@baba ki mano :
Koy nhi krta sb ko apny bachy achy lagty he
2026-09-03 00:12:52
6
mahek.syed0
always 👑 queen :
sahdi dobra na karny ki waja logo ki ye bih Hoti he sahdi ulaad KY liye azyaat na ban jay😢😢
2026-09-03 11:50:37
7
shahbazqureshi4220
shahbaz qureshi :
zarori nhi agar maa bewah ho jyen tu sahdi karle Mana k mard k bina adhori ha ek orat or bacha agar 2sri shadi ka opshin ha tu us mard se Karo Jo ap ke bachon ko except Karen agar nhi Karen tu ap shadi nhi Karen olad k Sahara zindagi guzar sakti ha 👍
2026-09-04 08:55:51
0
raja01835
rajaahsan :
ksm sa Rona ay gy
2026-09-04 04:13:03
3
To see more videos from user @timbri.king5, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About