me roye hu bhttt q k is trama se me ghyzar rahi hu🥺🥺🥺
2026-09-03 20:14:01
3
Hina Khan :
esly tu Mai dosri shadi sey drty hu k mery bad mery bety k Kiya Hoga 😭😭😭
2026-09-03 06:16:49
93
Haiya Zahra :
Mai tu apny beton ko har lamha st rakhon bhaar Mai jaye shadi
2026-09-04 07:05:57
52
shamaila iqbal :
me b ki thi scnd marriag mery bachon k sth b esa hi hua tha ...grm Zameen py kapry utar k lata dia tha me bhht roti thi phir eik din usny b chor dia Lekin mery bety ki masoomiat Chali Gai ...phir Allah ka shuker ada krti hu Jan chut Gai ab me or mery bachy bhht khush hn 2 betian or eik beta phly husband me Sy Hy or eik beti dusry me Sy .....hm SB sth rhty hn Alhmdulilah khush hn
2026-09-03 17:46:59
42
sᴀɴᴀ ✨🦋 :
Allhumdulilah.. me ny nhi ki apne bachoo ko khud se door nhi Kia khud sabbar or bardasht karliya😟😕
2026-09-04 12:38:12
1
Sahaba Noor :
same meri 2 betiye asi rul gye bahot roti jab bhi dekti ho 😭😭😭😭
2026-09-03 16:24:47
31
No0r😍 :
ma talaq k nam sa khof khati thi lkn aj Allah ne wahi din dekhaya mujha 😭😭😭😭😭😭😭😭😭
2026-09-03 08:56:33
36
Aizal Doll :
Allah ase den kese ko na dekhai 😭😭
2026-09-04 04:29:07
23
𝑵𝒊𝒔𝒉𝒂 𝑩𝒉𝒂𝒕𝒕𝒊 :
ankhon ma anso ay gy😭
2026-09-04 05:05:31
12
🩷ع۔۔۔۔۔عطاریہ🩷 :
m single hokr sad q hoi 🥹
2026-09-03 18:40:17
2
world best❣️🌎🥰 :
kon kon roya 😭😭😭
2026-09-03 18:16:11
28
Fatima :
can't see it 🥺
2026-09-03 08:55:47
1
💫میاں توصیف آرائیں ✨ :
Allah pak kabi b ulood ko waldaen sy Juda na fermay
2026-09-03 08:59:06
15
Hareera for 22 :
Rona agia h
2026-09-03 12:51:10
3
Aaira khan :
Allah pak mere bacho pe un k baba ka saya hamisha salamt rakhn ameen
2026-09-03 10:32:56
18
Raza Raza :
ماں کی محبت کی کوئی مثال دنیا میں نہیں دی جا سکتی 😭
2026-09-03 08:32:29
25
⭒๋𐙚𝐌𝐫'𝐬 𝐓𝐚𝐇𝐚🙈💋🌎ᛜ𓍼 :
mujhe talaq k nam Sy dar lagta tha Socha nhi tha ya naseeb ma mere bhi talaq aaygai 😭
2026-09-03 07:19:16
7
꧁𓊈𒆜🅰🆁🅰🅸🅽 🆉🅰🅳🅸🅸𒆜𓊉 :
rula dia es seen ne yr😥
2026-09-03 05:49:37
12
Hurrum fatima🌼 :
dusri shadi ni krni chahye kbhi b
2026-09-03 08:39:24
31
hadeed rashid :
Hay allha KESI ma ko itna na mojbbor keya kar
2026-09-03 17:16:44
6
@baba ki mano :
Koy nhi krta sb ko apny bachy achy lagty he
2026-09-03 00:12:52
6
always 👑 queen :
sahdi dobra na karny ki waja logo ki ye bih Hoti he sahdi ulaad KY liye azyaat na ban jay😢😢
2026-09-03 11:50:37
7
shahbaz qureshi :
zarori nhi agar maa bewah ho jyen tu sahdi karle Mana k mard k bina adhori ha ek orat or bacha agar 2sri shadi ka opshin ha tu us mard se Karo Jo ap ke bachon ko except Karen agar nhi Karen tu ap shadi nhi Karen olad k Sahara zindagi guzar sakti ha 👍
2026-09-04 08:55:51
0
rajaahsan :
ksm sa Rona ay gy
2026-09-04 04:13:03
3
To see more videos from user @timbri.king5, please go to the Tikwm
homepage.