@fathihafitri: kalau org tanya nak mengandung lagi tak? hmmmm…..

fathihafitri
fathihafitri
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 11:57:30 GMT
5039
374
32
14

Music

Download

Comments

ellyemirza2
emirzaelly :
kita kuat dikkkkk❤️❤️❤️❤️
2026-09-02 12:40:36
10
aziemakeupguru
aziemakeupguru :
Hugsss
2026-09-02 19:22:26
0
preciousparfait
Queen Zuhayra :
trueeee !!! i boleh mengandung dan bersalin lagi tapi i
2026-09-02 12:32:13
5
izzati.sengari
𝒊𝒍𝒍𝒊. 𝒊𝒛𝒛𝒂𝒕𝒊 :
fathi dulu akak pn sama fobia nak mengandung lg sbb 1st baby czer.. tp percayalah nnt bila 1st baby tu dah besar sikit mesti rasa nk baby lg, nk bg adik kt 1st born tu.. tp akak mmg faham sgt apa yg fathi rasa, mmg struggle pantang sendiri if czer, dgn luka lg i feel u 🥹
2026-09-02 13:20:55
1
hi.itsmyla
I T S M Y L A :
ada baby rehat mmg xcukup tp fathi bole wat video tu...tu dikira kuat lg tu..
2026-09-02 14:27:58
1
linn0879
MommyAisy🫶🏻 :
mental pjj. anak jnis colic malam2 mnngis xnk tdo. tdo nk dkt bdn je. mkn tk sempt mndi kdng2 asal bsh kdng2 tk sempt. mkn kdng2 lauk kering tiba2 ada kuah 😂😂. pnt wehh berpantang sorng2. burn out mental hri2 berzikir cpt lah naik kerja. cpt hbis cuti.
2026-09-03 02:13:31
0
tashaaaaaishak
Tashaaaaaishak :
are u okayyyy fathi … enjoy tau dlm pantang jgn cedih2 …
2026-09-03 10:07:41
0
adekwaaa
n :
stay strong tauu...semoga bahagia slalu🫰🏻
2026-09-02 12:28:03
0
_emilia87
Amyliaa87 :
Saya pon dulu fobia skali skang 4 org dah branak😂😂
2026-09-02 13:37:33
0
anidajaafar
anidajaafar :
aaaaa proud of you b, meh sini nak hug!! 🥹🫂
2026-09-02 13:50:29
0
frhnaakml
Luqfa Beauty :
Aww, may Allah sentiasa jaga kita semua sebagai ibuuu. 🥹🥰🤍
2026-09-02 15:04:09
1
cikamylahh
cikamylah :
kann lepas ada anak kita sangat emosi .. dulu sy pun ckp xnk ada anak dh tup tup keluar sorang lagi 😂
2026-09-02 13:04:24
0
anis.ridzwan
Anis Ridzwan :
Ya Allah 😭🤍 MOMMY FATHI SANGAT KUAT!!
2026-09-03 04:44:52
0
racunviralkosmetik
DayyanStore :
Emergency Czer .. time kat bilik bedah tu dah sesal kemain dah tak percaya perut kena belah emergency.. lepastu nah ambik nak bangun nak yak nak gelak semua takot terburai perut 🤣🤣 adoi 7 tahun dah pon lepastu anak kedua ketiga vbac hihihi .. insyaallah fathi can doo itt ❤️
2026-09-02 14:51:16
0
liyaasurayaa
Liya Suraya :
Fathi pantang pun boleh buat video😭
2026-09-02 16:04:07
0
eyyyyymaaa
౨ৎ˚eymaaa⋆౨ৎ :
anak i dah 3 tahun tahun depan 4 tahun masih lagi trauma nak mengandung lagi 😭 waktu pregnant i ade anemia stiap 2minggu kena amik darah & waktu beranak tumpah darah , masuk 2 beg darah 😭 tachodddddd
2026-09-02 15:06:54
0
julai19958
julai19958 :
😂😂😂
2026-09-02 13:44:20
1
t.tinahmazlan
Tinahmazlan :
🥺🥺🥺🥺
2026-09-02 14:02:24
0
To see more videos from user @fathihafitri, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About