@farishagone: mesti hati kita sama kan sini peluk jauhh🫂🫂

法里沙🇵🇸
法里沙🇵🇸
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 12:01:38 GMT
117602
19607
133
1971

Music

Download

Comments

s.sihahh
سيها :
“aku sedih sebab tengok diri aku sendiri yg mcm ni “ hmm i feel you sis …..
2026-09-03 01:10:10
855
notoption44
EpuL :
" terlalu baik salah, jadi baik pon salah "
2026-09-03 05:00:29
256
bungadgaf
nini :
yeee atlast i selalu cakap takpa atleast cari la i, masa u susah buh la i kat option last you, atleast nampak i
2026-09-03 09:36:34
72
notszanymore
sz :
I never regret those good deeds that i’ve done for people just sometimes i’ve been thinking.. how could them…why me.. what have i done to always deserve shit..coz no matter how broken i am, i never get revenge or do the same to others even the new people.
2026-09-03 10:52:54
5
rietazunim
rietazunim :
jgn merayu pada yg x sudi,kita kena jdi mahal bila kita merayu nmpk mcm kita ni murah jgn jdi murah pada yg x dak empty.
2026-09-02 13:30:50
170
afahhizh
𝓁𝒾𝓁𝑜ツ :
makan sambil nangis..hurt me a lot
2026-09-03 13:38:28
31
nrl_fatehah0
Tehaa💢 :
Btul :) kenapa lelaki xpernah hargai apa yang kita dah korban kan 🥲 merayu hari hari merayu last last lepas sebulan break dia tunang dngn pp yg dia curang ☺️tapi saya dekat sini terkapai terkapai nak lupa dia .. Karma is real
2026-09-03 05:01:36
31
luvfarahhhh
farah :
it’s okay bb you already did your best , i doakan you makin kuat lalui semua ni 🤍🤍 semoga one day you jumpa orang yang betul2 menghargai you ☹️🤍
2026-09-03 05:42:49
34
aunibeeya
Onim :
"tolong aku tp tkpandang aku pun" i feel you sis :))
2026-09-03 01:48:02
58
zyema.z
𐙚⋆°. zai :
kita pulak people pleaser
2026-09-03 12:13:14
7
hziyyy
ANAK NO 3 :
Sakitnya sampai sini🫂😭
2026-09-03 11:54:48
6
k_yeo3
Yeo :
kak , u said everything that im feeling . thank you kak , dgn izin Allah , kita kuat ! ❤️gogogo kak !!
2026-09-03 12:20:57
5
fyraashahh
fyraa.s :
Last2 dicop berkira, tak ikhlas. Hm dia tak faham 🥺
2026-09-03 11:12:34
6
nurdariffa.diana
matchagurl :
cakaplah banyak mana pun , kalau dia dah taknak dia tetap taknak
2026-09-03 01:46:33
11
milkteabobaaa_0
User🐈 :
‘Kenanglah aku punya jasa’i feel u kak…tak semua orang bole ingat apa yang dah kita buat untuk dia tk semua org tau berterima kasih hati manusia bole berubah even kita rasa dia tk macam tu..sty storng❤️
2026-09-03 02:19:25
17
teamanis05
￴ ￴ ￴ ￴ :
betull, kenapa you still choose cheat? :(
2026-09-03 07:46:53
8
maznah_82
☘️ :
Segala buruk apa dia dah buat mungkin aq pun ada jugak buat masalah dekat dia. Last last kita jugak dia salahkan hubungan dia dng orng lain hancur. Last mintak xnk ada apa apa nak kawan je dlm xnk ada hubungan dng sapa sapa pun dlm diam dia cari jugak. Last tolong dia pi ambik kerja sebab moto rosak last last dapat gf 1 department terus blok macam tu alasan semua akaun sosial bagi gf pegang. X pe terus salahkan kan aq. Terima kasih saya maafkan semuanya
2026-09-03 12:16:32
1
caramelcincau_
Nora :
Benda ni related af. It's not only for bf/gf je. Dia semua. Family, friendship.. 🫂
2026-09-03 17:52:15
4
To see more videos from user @farishagone, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About