“aku sedih sebab tengok diri aku sendiri yg mcm ni “ hmm i feel you sis …..
2026-09-03 01:10:10
855
EpuL :
" terlalu baik salah, jadi baik pon salah "
2026-09-03 05:00:29
256
nini :
yeee atlast i selalu cakap takpa atleast cari la i, masa u susah buh la i kat option last you, atleast nampak i
2026-09-03 09:36:34
72
sz :
I never regret those good deeds that i’ve done for people just sometimes i’ve been thinking.. how could them…why me.. what have i done to always deserve shit..coz no matter how broken i am, i never get revenge or do the same to others even the new people.
2026-09-03 10:52:54
5
rietazunim :
jgn merayu pada yg x sudi,kita kena jdi mahal bila kita merayu nmpk mcm kita ni murah jgn jdi murah pada yg x dak empty.
2026-09-02 13:30:50
170
𝓁𝒾𝓁𝑜ツ :
makan sambil nangis..hurt me a lot
2026-09-03 13:38:28
31
Tehaa💢 :
Btul :) kenapa lelaki xpernah hargai apa yang kita dah korban kan 🥲 merayu hari hari merayu last last lepas sebulan break dia tunang dngn pp yg dia curang ☺️tapi saya dekat sini terkapai terkapai nak lupa dia .. Karma is real
2026-09-03 05:01:36
31
farah :
it’s okay bb you already did your best , i doakan you makin kuat lalui semua ni 🤍🤍 semoga one day you jumpa orang yang betul2 menghargai you ☹️🤍
2026-09-03 05:42:49
34
Onim :
"tolong aku tp tkpandang aku pun" i feel you sis :))
2026-09-03 01:48:02
58
𐙚⋆°. zai :
kita pulak people pleaser
2026-09-03 12:13:14
7
ANAK NO 3 :
Sakitnya sampai sini🫂😭
2026-09-03 11:54:48
6
Yeo :
kak , u said everything that im feeling . thank you kak , dgn izin Allah , kita kuat ! ❤️gogogo kak !!
2026-09-03 12:20:57
5
fyraa.s :
Last2 dicop berkira, tak ikhlas. Hm dia tak faham 🥺
2026-09-03 11:12:34
6
matchagurl :
cakaplah banyak mana pun , kalau dia dah taknak dia tetap taknak
2026-09-03 01:46:33
11
User🐈 :
‘Kenanglah aku punya jasa’i feel u kak…tak semua orang bole ingat apa yang dah kita buat untuk dia tk semua org tau berterima kasih hati manusia bole berubah even kita rasa dia tk macam tu..sty storng❤️
2026-09-03 02:19:25
17
:
betull, kenapa you still choose cheat? :(
2026-09-03 07:46:53
8
☘️ :
Segala buruk apa dia dah buat mungkin aq pun ada jugak buat masalah dekat dia. Last last kita jugak dia salahkan hubungan dia dng orng lain hancur. Last mintak xnk ada apa apa nak kawan je dlm xnk ada hubungan dng sapa sapa pun dlm diam dia cari jugak. Last tolong dia pi ambik kerja sebab moto rosak last last dapat gf 1 department terus blok macam tu alasan semua akaun sosial bagi gf pegang. X pe terus salahkan kan aq. Terima kasih saya maafkan semuanya
2026-09-03 12:16:32
1
Nora :
Benda ni related af. It's not only for bf/gf je. Dia semua. Family, friendship.. 🫂
2026-09-03 17:52:15
4
To see more videos from user @farishagone, please go to the Tikwm
homepage.