bang body dia lagi solid dr bezza dan myvi bawak dkt highway amik corney senyum jee ... mmg best bawak bg aku
2026-09-02 15:13:44
25
اردينا 💍 :
Owner Axia av here 😋🫶🏼
2026-09-03 03:04:40
0
IM JDT👻👻👻 :
PROTON S70 CONTIKILLER BANG
2026-09-03 00:13:30
0
lado kha machakinney :
leaking jgn lupe coming soon🤣😂 0w-20😅
2026-09-02 14:35:55
0
🇲🇾Random🇮🇩 :
aku rasa kalau nak murah tapi at least ada features moden sikit. saya cadangkan axia 1.0 x sbb dia ada led headlights, ada cup holder kt center console belakang, 4 speaker dan sensor depan👍
2026-09-02 13:37:17
42
Theo :
Axia Av padu
2026-09-02 14:22:11
7
HANIF :
HONDA CITY 2019
2026-09-02 15:11:50
0
UmarLorenzo :
saya owner axia SE baru.. bersyukur sgt.. sedap.. sy jenis bawa santai bukan nk laju..nk laju2 gimana pon.. santai2 dgr lagu sambil drive, jimat minyak.. x pening kepala.. cornering pon mantap je..
2026-09-02 15:22:27
11
CHAR KUEY TEOW :
masalah terbesar axia lambat pickup, tekan minyak tak boleh agresif
2026-09-03 00:35:16
1
🍀 :
kenapa axia baru ni body dia macam myvi padahal body lama dah axia dah ngam dan cantik 🥺😭
2026-09-02 17:45:35
2
obiwanz :
tak menyesal beli mmg sedap bawak
2026-09-02 22:57:35
3
itsilence84 :
Sbln dh guna axia av memang x menyesal beli..
2026-09-02 23:17:20
3
zamreez77 :
bg aq sdp ag bwk viva elite..rasa mantap
2026-09-03 00:28:44
3
S🅰️YATAKTAHU :
axia lama 120 dh goyang, axia baru 150 masih steady, tayar bising tkr continental cc7 kurang bunyi dlm kabin
2026-09-03 05:41:26
1
irwansyah38 :
dah masuk tahun ke 3 takde major problem
2026-09-03 04:07:18
1
wangsa tengger :
produa AFY
2026-09-02 13:56:51
2
Suraya Shah :
Axia G jer yg termampu🥰
2026-09-03 02:35:15
1
Jay :
axia av baru dah lagi sedap dri myvi ke sebab sblumni myvi lagi better kan?
2026-09-03 06:30:55
0
nbhan_julian :
bwk dari johor ke kl save minyak gila
2026-09-03 06:22:28
0
To see more videos from user @apexmotoringmy, please go to the Tikwm
homepage.