@omeybeauty84: padan muka kakak 🤣🤣 #fyp #foryoupage #zyxcba #omeybeauty

Omey _Beauty
Omey _Beauty
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 12:10:59 GMT
775967
73617
146
2438

Music

Download

Comments

nnnnonoooo_
.ɴɴᴏɴᴏᴏᴏ.ᰔ :
weh betul, kerja dgn family paling susah nak cuti weii 😭
2026-09-02 13:54:18
14201
11160906k
𓂅𓏲ָഒ﹅ :
dah kak boleh hntr notis resign GAHAHAHAHAH
2026-09-02 14:27:35
5475
syavilia_
IS :
WEH REAL WEHH KEJE NGAN FAMILY PALING SUSAH NK DPT CUTI😭🙏🏻
2026-09-02 17:12:36
2023
cytmyrah
mai🍉 :
cantik la baju kak ikaaa nak link boyehhh
2026-09-02 13:32:08
1861
natasharosly._
Ibu IvyOrked🌸 :
Kerja dgn family susah cuti🤣 tpi best sbb boleh songlap duit depan2🤣🤣🤣
2026-09-03 03:25:10
1398
imranmolieyjwellery
imranmoliey :
ayat pak hang sama macm pak kami x abis ii dok kata ,pi lah kerja ngn org lain spaa ja boleh tahan ngan pangai hang tu,skrg ni aku alhmdulilah aku kerja ngan orang ada life sendiri bukan xnk tolong family tapi sebelum aku jadi gile baik aku selamat kan diri🤣
2026-09-02 18:52:35
363
jimahhobsoyoo
ajimahh 🧋 :
dramatic final boss 😭😭😭
2026-09-03 00:19:31
82
4inafath
4inafathhh :
cuba buat alasan “ ade hal family “ mesti dapat cuti
2026-09-03 07:41:08
597
aida2907
aida2907 :
😂😂😂😂 bukann Kakak laa tk buat perangai tuu haa alah²😂😂😂😂
2026-09-02 13:20:32
489
lurve_99
lurve_99 :
The real contract sampai mati😭
2026-09-03 10:48:26
119
wifedee97
WáTiēRáhMAñ :
hahaha..Adan uka xdpt cuti. 😂😂😂😂😂😂
2026-09-02 12:21:23
311
zurazurazuraan
zura :
🤣🤣🤣awat la..
2026-09-02 12:44:37
77
dlaazli
Dilla ◡̈ :
Ika yg plawa 😭 xnk lahhh tak lucu 😂🤣
2026-09-02 17:43:09
37
nieniey7
nieniey7 :
betul tue🤣kerja ngn family sendri payh nk cuti .bila bantah mula lh ckp kita nih penting diri sendri😌
2026-09-02 23:31:14
41
its_mehannnn
🌹Mawar Beracun🌹 :
Side Eye...hahahaha...mesti dia kecewa sgt ii kan😂
2026-09-04 00:03:45
19
nurshafiqah_48
Pikachuu💋 :
hahahah kelaku la dia
2026-09-02 12:32:10
72
skiewww4
... :
Best nya kerja gn family😭
2026-09-03 04:29:51
7
hai_hee
Sha :
AHAHAHAHHA SORRY KAKA😭😭
2026-09-04 14:42:48
6
khairulann1
kaerul :
Ye weh kau bayangkan kau dah betul ii plan ngan kawan Kau nk keluar and fikir boleh Cuti Lepastu tetiba mak ayah suruh kerja 🥰
2026-09-02 23:33:00
25
fasya_189
🫠💐fasya💐🫠 :
first nak notice
2026-09-02 12:20:36
18
y4aaan11114
Greentea💚 :
wey hahaha aku pun tlg mak aku . kdg aku meryap smpai xtlg kerja terus dia cakap . kalau taknak kkerja ngn aku takyah kerja hahahah
2026-09-03 00:38:42
9
_lyunaa9
اونا :
kadang” smpai kita jdi pekeja yg pekeja jdi ank sndri😭😭
2026-09-03 04:21:58
6
nrliyanasaidin_
NRLIYANASAIDIN :
btul weyh😭 cuti pling pyh😂 tp mntk lh ap pn glng kt tngn toksah kta🤣tiap tahun dpt besaq ii🤣😭mak ayh flight mn kita free ja ikot😭🤣 tp tula orng cuti kita kerja😭kdai cuti pn kita yg kna pi 🤣 adoila
2026-09-02 23:09:45
5
To see more videos from user @omeybeauty84, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About