weh betul, kerja dgn family paling susah nak cuti weii 😭
2026-09-02 13:54:18
14201
𓂅𓏲ָഒ﹅ :
dah kak boleh hntr notis resign GAHAHAHAHAH
2026-09-02 14:27:35
5475
IS :
WEH REAL WEHH KEJE NGAN FAMILY PALING SUSAH NK DPT CUTI😭🙏🏻
2026-09-02 17:12:36
2023
mai🍉 :
cantik la baju kak ikaaa nak link boyehhh
2026-09-02 13:32:08
1861
Ibu IvyOrked🌸 :
Kerja dgn family susah cuti🤣 tpi best sbb boleh songlap duit depan2🤣🤣🤣
2026-09-03 03:25:10
1398
imranmoliey :
ayat pak hang sama macm pak kami x abis ii dok kata ,pi lah kerja ngn org lain spaa ja boleh tahan ngan pangai hang tu,skrg ni aku alhmdulilah aku kerja ngan orang ada life sendiri bukan xnk tolong family tapi sebelum aku jadi gile baik aku selamat kan diri🤣
2026-09-02 18:52:35
363
ajimahh 🧋 :
dramatic final boss 😭😭😭
2026-09-03 00:19:31
82
4inafathhh :
cuba buat alasan “ ade hal family “ mesti dapat cuti
2026-09-03 07:41:08
597
aida2907 :
😂😂😂😂 bukann Kakak laa tk buat perangai tuu haa alah²😂😂😂😂
2026-09-02 13:20:32
489
lurve_99 :
The real contract sampai mati😭
2026-09-03 10:48:26
119
WáTiēRáhMAñ :
hahaha..Adan uka xdpt cuti. 😂😂😂😂😂😂
2026-09-02 12:21:23
311
zura :
🤣🤣🤣awat la..
2026-09-02 12:44:37
77
Dilla ◡̈ :
Ika yg plawa 😭 xnk lahhh tak lucu 😂🤣
2026-09-02 17:43:09
37
nieniey7 :
betul tue🤣kerja ngn family sendri payh nk cuti .bila bantah mula lh ckp kita nih penting diri sendri😌
2026-09-02 23:31:14
41
🌹Mawar Beracun🌹 :
Side Eye...hahahaha...mesti dia kecewa sgt ii kan😂
2026-09-04 00:03:45
19
Pikachuu💋 :
hahahah kelaku la dia
2026-09-02 12:32:10
72
... :
Best nya kerja gn family😭
2026-09-03 04:29:51
7
Sha :
AHAHAHAHHA SORRY KAKA😭😭
2026-09-04 14:42:48
6
kaerul :
Ye weh kau bayangkan kau dah betul ii plan ngan kawan Kau nk keluar and fikir boleh Cuti Lepastu tetiba mak ayah suruh kerja 🥰
2026-09-02 23:33:00
25
🫠💐fasya💐🫠 :
first nak notice
2026-09-02 12:20:36
18
Greentea💚 :
wey hahaha aku pun tlg mak aku . kdg aku meryap smpai xtlg kerja terus dia cakap . kalau taknak kkerja ngn aku takyah kerja hahahah
2026-09-03 00:38:42
9
اونا :
kadang” smpai kita jdi pekeja yg pekeja jdi ank sndri😭😭
2026-09-03 04:21:58
6
NRLIYANASAIDIN :
btul weyh😭 cuti pling pyh😂 tp mntk lh ap pn glng kt tngn toksah kta🤣tiap tahun dpt besaq ii🤣😭mak ayh flight mn kita free ja ikot😭🤣 tp tula orng cuti kita kerja😭kdai cuti pn kita yg kna pi 🤣 adoila
2026-09-02 23:09:45
5
To see more videos from user @omeybeauty84, please go to the Tikwm
homepage.