@iamammad: Rawalpindi kay aik restaurant main 10 bbq Platters Order kar diye. #AmmadAbbasi #Foodtik #creatorsearchinsights #FoodTok #restaurantcontentvideos

Ammad Abbasi
Ammad Abbasi
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 12:12:14 GMT
55351
1475
48
593

Music

Download

Comments

aankarao
Aansa❤🌺 :
plz try chakri road k pishwari machli walo k plater 2500 or 1500 wala 💯
2026-09-02 18:20:39
0
sheheryarbaig90
Sheheryar Baig :
kindly do inform about the total value including taxes , just for getting free meals you guys hide things! what an irony
2026-09-02 18:38:44
0
ahsan.499
αнѕαη nadeem :
For how many people?
2026-09-02 12:49:45
1
self.made.666
SeLF MaDe :
is ki actual price had kr k bhi ya 13 ya 14 so ka ha
2026-09-02 14:34:18
1
murshidimran29
Murshid Imran Khan ❤️✌️ :
bakwas tax itna laagte hain k baqi extra charges over
2026-09-02 16:55:18
1
najam_me
Najam Sheraz :
Bhot Hight rates han enke not recommended
2026-09-02 14:57:05
1
naqashqureshi7
نقاش سلیم قریشی :
or han ek or bat ya log alg alg payment method py alg alg Tex lete hain like online payment py 5% card py 10 ya 15% or cash py shyad 20% Jo achi khasi amount banti hai
2026-09-02 13:39:49
6
umairmushtaq072
Umair Mushtaq :
hayee kash main vi hota
2026-09-02 12:23:44
1
hasnatzafeer
🐬Dolphins🐬 :
with tax btao bhai
2026-09-02 14:18:37
1
shahzaibsatti1111
Shahzaib Satti :
Highly recommend
2026-09-02 13:34:46
1
sameer_ahmad04
Sameer Ahmad Qureshi :
bhai kabli pulao itna safaid kab sy rehny lag gya
2026-09-02 15:00:19
1
fahadbutt3478
fahadbutt :
ya liaquat bhag wala ha
2026-09-02 14:01:57
1
ahsanbutt596
Ahsan tiger :
lokshn
2026-09-02 15:31:15
1
vikagill
Vika Gill :
koi maza ni yr 😳😳
2026-09-02 16:10:09
1
zahidiqbal31
Zahid Iqbal khan :
Bil kul ye 100% sahe hy
2026-09-02 14:08:44
1
raiziraizi
Raizi Raizi :
raita tu lay lay bhai
2026-09-02 14:14:51
1
komail441
Komail khokhar :
Bhai Mary Bht zalil karty Hy ya oder ly kar ganty bad khty Hy k Khtam hu gya Hy sab Kuch
2026-09-02 18:02:22
0
self.made.666
SeLF MaDe :
ya platter nhi awaam ko chuna lagaya ja raha ha
2026-09-02 14:33:00
2
basithussain000001
Basit :
Farig ha 1 bar hi gy hn worst experience rha not recommended at all
2026-09-02 17:09:12
0
mrshahab97
Shahab Malik :
mne khaayaa chicken piece smell wala dia
2026-09-02 17:17:27
0
a3stix
♟️ :
location??
2026-09-02 22:48:56
0
jjavedkkhan
javed khan 🦋 :
bht bikat taste hain kabi b nhi jaonga pir
2026-09-02 19:23:50
0
shizraysipra
shiz😈 :
Sahi
2026-09-02 18:31:29
1
itz_nomi_9
النعمان :
is there any taxes on it ,
2026-09-02 17:56:44
0
naveed.iqbal1784
Naveed Iqbal :
Bhaut Mehnga hay yeh platter
2026-09-02 16:58:30
0
To see more videos from user @iamammad, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About