@puteritiara93: seperti anak bos #pov #kakakcashier

PUTERI TIARA
PUTERI TIARA
Open In TikTok:
Region: MY
Wednesday 02 September 2026 12:20:14 GMT
19339
540
61
88

Music

Download

Comments

noura_kayrina
kayrina :
dari hari tu aku nak ikat bulu mata dia nih😂
2026-09-02 16:57:34
10
hnywns
Jane 🖤 :
Tak sekarang ni mana dia dapat benda alah tu aku nak jugakkkkk
2026-09-02 13:56:22
9
zueriani92
ZueRiani :
Ak klau jmpe cashier mcm ni haaaa baran aku....🤣🤣
2026-09-03 01:11:14
5
su_lurv
su❤️ :
sis ko beli mne mesin kira2 tu mcm best jek😆😆
2026-09-03 03:35:11
1
manissaquesillocyberjaya
_manissa_ :
akak marah smpai tgn ketar2 ekk mnjiwai watak btol 😂😂😂
2026-09-03 03:31:19
3
suryanizainon94
Surrrrr :
apo baran sangat cashier pun 🤣
2026-09-02 18:28:12
2
qylahshaari
aqilahshaari :
real sgt ni... nk report sispaaaa
2026-09-02 18:34:33
1
missblank052
𝑬𝒗𝒆𝒏𝒆𝒔𝒔 :
2026-09-02 15:27:37
1
noahhhh301
Noahhh :
mana beli😂
2026-09-02 14:06:39
1
noraz5850
Nora5850 :
Akak keje semua tempat ke? sebab semua kedai akak sapu habis..menjiwai betul kak🤣🤣🤣
2026-09-03 11:42:10
0
ainazerul
AinAfandi :
aku lah dia ni…😏
2026-09-03 08:40:33
0
do.epic.shittt
abilllll :
Rasa nak baling plastik tu balik kat muka 😂
2026-09-03 00:43:22
0
anatina10
Ana Tina899 :
akkkkkkkkkkkkkkk,sy x kesah akk nk marah ke nk jeling ke....yg penting skrg sy nk Tau mesin cashier TU akk beli mana😅
2026-09-02 18:33:50
0
aincapikahhh93
aincapikahhh🍓 :
Untung la plastik cas 50sen cashier isikan barang .. Ada yg Cas , dia letak je plastik kt tepi .. terkial2 kita mana nak isi barang mana nak bayo .. dgn customer lain tggu kt belakang pandang mcm nk mkn kita .. 🤣
2026-09-03 10:14:42
0
twosyaz
Izzy :
Tengah2 scan sempat jeling tu, mesti sbb judging barang yang cust tu beli kan? 😆😆😆
2026-09-03 00:51:46
0
melis_umar
MeL :
2026-09-02 17:32:25
0
sakura.607
sakura Hawa Shop :
saya punya itu
2026-09-02 12:27:37
0
jm_official2905
JM_Official :
2026-09-03 05:47:57
0
_miznana
L🎀 :
Yg mulut penuh makanan tak habis2 mengunyah pun ada😅
2026-09-03 03:08:30
0
jump2spritecom
jump to sprite company :
aku rs sis nie byk pengalaman nie yg die alami..jd die share kat kite dlm pov die..tu yg mcm tu 😅😂😂😂
2026-09-03 16:33:43
1
ilaaqasha
ilaaqasha :
terpaksa bukak profil nk tgk muke asal.nyaris lupa dh aku rupa asal die mcm mne🤣🤣
2026-09-02 15:43:56
0
To see more videos from user @puteritiara93, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About