@waterlily1705: gedein mahar aja a

yull
yull
Open In TikTok:
Region: ID
Wednesday 02 September 2026 12:20:47 GMT
160054
20844
150
2922

Music

Download

Comments

rskaa.67
Ig:rskaa0.6 :
mau nikah intimate aja ke KUA tapi apalah daya orng keluarga gue pada excited nunggu gue nikah apalagi bungsu cnh😭😭😭😭
2026-09-03 01:05:20
399
mlyyyes
millll :
tp kolot mh teh tiasa dicarioskeun kukumaha pokokna kedah hajat
2026-09-02 22:45:20
79
choijikyungg
😏 :
Mau nya gini tpi katanya km anak pertama🙃🙃pasangan mu anak terakhir ya kliii ngga ada resepsi😌
2026-09-03 02:38:11
28
varsil_26
sisil :
hese ah komo anak tunggal mah,dk kua hungkul paribasan nateh thn harep kdu resepsi lier mikiran nage😭
2026-09-02 22:54:28
16
meyyramey
🇮🇩🇸🇦 فاطمة :
tenanan kawin di KUA nu pnting mahar emas sagede panto 😭tong kos aku mahar kur 2 ratus rebu trus ka harep nateh te di nafkahan selama 3 bulan pan edan mana kwin sederhana 😭😂
2026-09-03 05:04:56
0
callme_ilyyyy
Asrilyyyyy :
nah bener asal ada pegangan keuangan yang bagus kedepannya nikah di KUA juga gpp, bukan malah nikah du KUA eh pas udh nikah ttp ngontrak dan keuangan mines.
2026-09-04 06:39:44
0
ritahpsri_
𝓻𝓲𝓽𝓪𝓪𝓪𝓪🧚🏻‍♀️ :
Sok lah usum keun nikah intimate meh tatangga urang teu gandeng ari teu hajat gede
2026-09-03 02:51:04
3
eldzulqarnaen
buajii :
qsqlnamah hyg di KUA hungkul ngan,cenah baheula kolot abi na mere an doma ka batur jadi kudu hajat meh batur maliken😭😭
2026-09-03 03:39:43
1
selalukalahh_
puspita :
sok a usaha hla we wios ke nikah di KUA
2026-09-03 11:24:43
0
andiniiylntiii
andinii :
gua udaaa memutuskan untung wedding sederhana aja tpi gedein mahar plusss perabotan yg di bawa buat gua hrus fulll smpe ke antek anteknyaaa🤟😭
2026-09-03 01:56:30
2
queenlibra_19.02
𝐖𝐢𝐧𝐚 𝐊𝐡𝐨𝐥𝐢𝐟𝐚𝐡✨ :
Tahh lamun kitu mh wios ridho ikhlas nikah di KUA Oge tapi Ari Mahar Kur 10Gram emas muda Mh Nyaa Mnding knh hajat wee😭🤣
2026-09-03 12:07:20
2
enaktauu34
kiko :
candi candi naon anu Matak pusing
2026-09-03 03:45:52
0
gsss629
￴ ￴￴ ￴ ￴ ￴ ￴ ￴￴ ￴ ￴￴ ￴ ￴￴ :
heeh leheung Mun kitumh hg kmh lamun keurmh nikahana biasa wae kahirupan sapopoe nage biasa wae ahh kacauu🥴
2026-09-03 02:56:22
0
nindaaaarchlia
Nda :
teu cocok di kampung abi mah anu hamdul ge hajat, sok tibalik anu hamdul di sangka kosong anu kosong di sangka hamdul lieur😏😄
2026-09-03 03:51:05
0
karosss_
r :
my dreams gini sih skrg mh😭
2026-09-03 04:58:59
3
krmiladk_
remiiiiii :
lieurrr kolot jeung lanceuk naa lobaa kahayangg, pdhl nggeuss kumahaa nu ekk kawinn nyaa ni rariwehh sagalaa rupaa😭
2026-09-03 03:36:05
1
sheauryn4
auryn :
abige sami hoyong namah kieu, tapi abi anak bungsu si aa na sami bungsu
2026-09-03 01:54:59
1
ckackaa83
ber 👫 ✌🏼 :
tpi my abah urng mah t setuju mun urng di kua komo mun ngalingkung asa pajar mah aneh aneh pdhl urng hayang ngajagleg mobil harpen imah 😭😭
2026-09-03 13:27:48
1
sinta15072
sintaaa :
Keun bae di kua ge ai kieu mah a🤲😆
2026-09-04 10:31:33
0
iyainirhma0
rahmaa :
ah kmha mn pda1 anak tunggal,hyg hajat cnh kolot ma😭😭😭
2026-09-04 10:36:10
0
sentod0717
ᮞᮔ᮪ᮒᮤ :
kumaha iye anak kahiji saduanana😭😭
2026-09-04 11:25:47
0
this.serenity
naa or nay :
bae di kua ari usahana loba mah😭 honeymoon na ka Swiss boh Edinburgh.. atuu syukur mun tiasa ka Mekah
2026-09-04 11:38:29
0
dinanurr__
ndinn :
hoyong kie tpi abi na gadis si aa na duda tanpa anak🤭
2026-09-03 01:51:07
0
To see more videos from user @waterlily1705, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About