so kena habiskan solat dulu atau cuma bagi salam walaupun belum habis solat (mempercepatkan solat)?
2026-09-03 03:00:12
17
ZhC :
padahal benda senang je pun. siapkan duit awal², ltk dlm plastik kecik ke sampul ke. tls jumlah duit, lps tu ltk la celah mana² ambik gambar hntr ke dia, ckp duit di sini. hbs cite. benda mudah knp buat ssh.
orng yg tnya ni tak pernah tgok video ceramah uai ke. soalan lebih kurang sama berlambak dh jawap. cuma perbuatan je berbeza.
2026-09-03 10:11:16
0
Arlin0660 :
UAI buat kito terkejut... Sib baik dgr sampai habis... Alhamdulillah, ilmu bermanfaat.
2026-09-03 06:38:12
5
MUHD Wafiq Naashif/Johany🇧🇳 :
mmg lawak permulaan, dh akhir satu nasihat yg beguna.😊
2026-09-03 04:56:52
6
BUN7185 :
Biasanya org yg hantar brg ni call dlu. Pastu standby la.. Bg tau masa awak free.
2026-09-03 06:16:48
3
Nur Only :
terima kasih ustaz dn yg berkongsi
2026-09-03 04:29:19
2
NURSAFFIYAH313 :
Betul dan sebaiknya yang order cod kena aware awal2 sebelum nak solat tu wsp kurier atau call ke tnya dah dekat ke sebab nak solat.Misal kata nak dekat dah lagi 5minit nak sampai tunggu lah sekejap tapi jika jauh lagi 15 minit lagi nak sampai boleh solat dulu.
2026-09-03 06:02:09
4
PN.JAY :
Saya selalu letak kat tmpt yg tersembunyi dan bagi tahu kat courier suruh ambik kat tmpt tersebut. Dia pun dh tahu mmg camtu la bila ada cod. 😅
2026-09-03 08:59:10
1
Din :
ramai org skrg menyalah gunakan ayat islam itu mudah sampai solat fardhu pon dia ingat boleh berenti mcm tu je klu ada apa apa pastu just ulang.
2026-09-03 06:42:09
1
PudinSWS :
😎
2026-09-03 04:40:02
1
K.V :
mujur tgk abih..bru je hungga nk kabo ke mok
2026-09-03 08:39:36
2
INA ZIANA :
2026-09-03 05:02:20
1
Hazrin 🇲🇾 :
♥️Ilmu
2026-09-02 14:34:25
1
💕💕kakak manis(zy).❣️❣️ :
biasa ltk duit mn2. ambk gmbr hntr kt kurier x pun pesan kt ank. biasa siap je wuduk sampai lh. 😂
2026-09-03 11:46:48
0
W@ND@_AFF SHOP :
sbb tula ak klu cod,ak bg duit siap2 ank ak tlg byr..lepas solat,dh lega..slagi x smpai x senang duduk woo
2026-09-03 13:39:31
0
noursaphéla :
soalan yg bagus and x salah bertnya🥰
2026-09-03 13:35:47
0
Acik :
2026-09-02 15:39:45
1
To see more videos from user @akaunke2ceramah.ustaz33, please go to the Tikwm
homepage.