Klaro ang gi ingon sa Ephesians 5:18 “Do not get drunk on wine, which leads to debauchery. Instead, be filled with the Spirit,” Wla mn po mi kabalo sd whole story pero bisan mn gani ang uban babae mao pa mo hagad if wla na sa pang huna2 tungod sa ka hubog, unsa pakaha ang mga lalaki? Nga we all know nga mas kusgan jd ang mga laki kumparas bae, tas pag pareha namong wla nas huna2 kinsay pildi? Syempre ang babae, pila ramn tawn kusog sa mga babae. Sakto sd ka ate nga dli rason ang pag ka hubog, pero in the first place nganong mag inom? For what? Tas pag na hubog namo unya ma hilabtan SALA RA sa laki? Dli po ko one sided pero pareho ramong naka sala, it’s not accident kay kita nga tao accountable ta nga if mag palabig inom naa jd mahitabo nga bati ilabi na nga bae og laki uban sa tagay it’s possible jd nga naay mahitabo kay ma wa nmn sa sakaboot kung grabe na ka hubog.
2026-09-03 09:53:45
15
Dong Mar :
uban bae Ani ma truma na Dina ta ka booking haha
2026-09-02 13:28:53
4
Aljun Conchas :
daghan na nahitabo ana about ana wla lang gi post!
2026-09-05 08:32:54
2
Jay's vibe :
naas pinned post nako ang issue ni James bro
2026-09-04 06:05:06
1
L :
kung kaya gawin ng ama, pano nalang kaya sa barkada diba
2026-09-04 16:31:49
1
🎀🤩HELLØKITTY🤩🎀 :
idol paman unta nako si james bro
2026-09-05 07:20:57
1
Jed3y :
HAHAHAHAHAHAH
2026-09-03 06:30:23
0
unknown man :
HAHAHA tinuud but kung naa Kay control sa imong self di nimo na mabuhat uyy
2026-09-03 08:00:34
0
ランズ_フェルト :
AHAHHAHAHH
2026-09-03 13:45:33
0
it's me, THIRDY💢 :
familiar ang lugar
2026-09-05 13:55:31
0
To see more videos from user @quotesnititojames, please go to the Tikwm
homepage.