@convexusm: ConvEx tu apa sebenarnya? 👀 ConvEx ialah Ekspo Konvokesyen USM 🎓✨ Tapi ConvEx ni bukan setakat apa yang korang nampak masa hari-hari konvokesyen je tau! Sebelum hari konvo start, kitorang dah ada banyakkkk pre-events yang korang boleh join! So basically, kitorang tengah cari korang untuk join kami! Mana tahu boleh join content sama sama lepasni 👀 #ConvExUSM #ConvEx2026 #PoweredByConvEx #usm #upu