@stayyoungseries: Mard Ki Nafsiyat Samajhne Ke 3 Practical Tareeqe Kya kabhi aapko laga hai ke **“Mera husband mujhe samajhta hi nahi?”** Aap baat karna chahti hain aur woh khamosh ho jata hai. Aur phir dil mein sawal aata hai: **“Kya isay meri parwah nahi?” “Kya isay mujhse mohabbat nahi?”** Lekin ho sakta hai ke masla mohabbat ka na ho... **balkay ek doosre ko samajhne ke tareeqe ka ho.** Aaj main aapko mard ki nafsiyat samajhne ke 5 practical tareeqe bataungi. ### 1. Har khamoshi ko be-rukhi mat samjhein Aap baar baar sawal karne ke bajaye sirf itna keh sakti hain: **“Jab aapka dil kare baat karne ka, main aapko sunne ke liye yahan hoon.”**#relarionship #MardKiNafsiyat#stayyoungseries#life **“Haan... main uski khamoshi ko hamesha ghalat samajhti rahi Relationship mein aksar humari nazar un cheezon Aur aksar saamne wala tab zyada behtar samajhta hai jab usay attack nahi, balkay clearly bataya jaye ke aapko kis cheez ki zaroorat hai. ### 4. Har problem ka solution foran mangne ke bajaye kabhi sirf sun Lekin ek baat bohat important hai: Agar koi shakhs jaan boojh kar silent treatment de, zaleel kare, daraye ya control kare, to usay sirf “mard ki psychology” keh kar ignore nahi karna chahiye. ### 5. Uske lafzon ke saath uska consistent behavior bhi dekhein Mard ko samajhne ka sab se behtar tareeqa sirf yeh nahi ke woh kya kehta hai...

stayyoungseries
stayyoungseries
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 13:02:49 GMT
839838
53342
1473
4259

Music

Download

Comments

faizakhan.92
𝕱𝖆𝖎𝖟𝖆 𝕶𝖍𝖆𝖓 :
bahan kuch bh krlo banda nasli na ho to bahar wali ko hi dkhta h
2026-09-02 22:26:55
820
h.shakeelmughal1
Shakeel Ahmad :
No wrong. mard ko confident orat sy bohat complex hota hai wo puri koshish krta hai k uska confidence khatam krdy or so itna zaleel krta hai k confidence Kya us orat ki personality change hojati hai.
2026-09-02 20:56:32
409
jawadshah8803
Nimra khan :
یہ ویڈیو پہلے میرا میاں دیکھ چکا تھا 😂
2026-09-03 03:40:28
178
farwasikander8
farwa sikander :
mera bnda to action movies dekhta to kya mai ressller bn jaon😂😂😂😂😂😂😂
2026-09-02 14:43:59
176
sscosmetics5
ss Cosmetics 3696💄 :
jzakallah
2026-09-03 03:40:18
108
hrshahzadi19
HRshahzadi19 :
me or mra bnda mil k ye video dekh rhy h ab kia kro me
2026-09-02 16:41:32
95
mustafa.designerd
shahbaz 👗 🥻 designer Dubai :
آپ دوسری ڈاکٹر نبیلہ ہیں🤔
2026-09-02 16:12:58
70
miss.globe5
Miss Globe :
me sun e nhe pai itne lmbi batien
2026-09-02 14:38:28
56
muhammadzohan1251
Nainii🫀 :
Moral khudgarz ban jaye..🥰
2026-09-02 14:52:16
44
alichouhdary34
Chouحdary علی :
میری تو زندگی برباد کر rakhi ہے tiktok نے جب سے استعمال کرنا شروع کیا ہے کام کرنے کو دل ہی نہیں کرتا پتہ نہیں کیوں 😅😅
2026-09-03 06:26:20
38
user67804220782727
Annie :
agr murd p Jadu kiya ho kisi n phr wo kia krn
2026-09-02 14:31:15
34
kinza.khan0429
kinza khan🚩 :
baji hum yaha mard zat ko khush krnay nhi aayay hamari bhi apni life hoti ha 😒
2026-09-03 16:34:50
34
durefisha405
Tatheer ♥️ :
mery ander ye sb kuch hy pihr bi wo mihjy dehkty hi ni hain ab kiya karu tell me
2026-09-02 15:42:03
34
crazzybuzzy
smعle 😁 :
Mera husband itna Acha hein Ka mja shak hota ha k itna Acha koi Ksa ho SAkta ha 😁
2026-09-03 03:43:47
32
drbakhtawar70
Dr Bakhtawar Hafeez🩺 :
Agar mard ki 2 shadiya ho tab kia kry?
2026-09-02 16:01:47
26
zimaalali09
Zoya :
ankh me ankh dal k bat kro to btamez kehlati hain
2026-09-02 15:16:07
26
ayesha.hu16
Ayesha hu :
Jo single ho😂😂😂
2026-09-03 08:38:48
24
mikesanem83
malaik 420 :
bat ko short rkha kry plz alg sy mirchy na dala kry baki content bht acha baty b achi hain
2026-09-02 14:41:22
23
mahnoorkhano3
Queen😍 :
Agr Mard shadi suhda ho to dosri ourt apny pas kiasy kehnchy
2026-09-03 04:59:48
23
nakarsiryar
Silent strike :
agar shohar kahe mere doston se wo he rishta rakho Jo mere shath h to wo Kya kare
2026-09-03 03:59:20
22
rangeen_hathali
رنگین ہتھیلی :
sai bol rai he jitna ignore kro apna khyal rakhu khush rahu or bat Sonny pr daru ni 😁
2026-09-03 03:40:11
20
black.daimond500
نمل :
matlb passy bh ham he kama ka deya karin..
2026-09-03 04:21:22
20
rajpootzaadi90
Nimra Rajput 💕 :
Alhamdu Lillah mery Husband boht pyar karty han muj sy.....Meri apni mama mujy mana Kar deti han Kuch kamo sy lakin mery Husband nai karty Hamesha Mera Sath dety han.... Masha Allah 🥰🥰😍😍
2026-09-02 23:51:44
19
mototabucreation
Motu Tabu Creations :
اللہ سب کے محرم رشتوں کے دلوں میں ایک دوسرے کے لیے محبت پیدا کرے حلال رشتے کے محافظ بنے اللہ سب کے رشتوں کو اپنے حفظ امان میں رکھے اللھم آمین یاربالعالمین ان شاء اللہ العزیز
2026-09-03 14:56:19
18
To see more videos from user @stayyoungseries, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About