@ayesha.khan.ayesh3231: #fyp #fypシ #foryoupage #viral #creatorsearchinsights

Ayesha Khan Ayesha Khan
Ayesha Khan Ayesha Khan
Open In TikTok:
Region: PK
Wednesday 02 September 2026 13:06:24 GMT
212388
19178
496
569

Music

Download

Comments

22122blackrosr
BLACK ROSE 🖤🖤 :
yar isko marna ni chia tha🥺
2026-09-02 16:11:33
71
uzmaqureshi933
uzma qureshi :
best drama ever😩
2026-09-02 20:55:22
19
mian.jameel614
jameel js :
nice drama tha
2026-09-03 09:09:52
0
moonmaan75
Moon maan :
novel ka name koi bta dain drama my Chang ha novel ka name humnaseen nai tha
2026-09-02 20:04:05
10
broken_angel14327
Devils Soul🖤 :
لاسٹ میں انھوں نے درخزئی کو مار دیں مجھے بہت برا لگا 😳
2026-09-03 03:16:35
17
usernamearmankhanp.k
Arman khan :
Yar bohot acha drama ta or iski margaya ta tu bohot roya ta😭
2026-09-02 20:49:24
9
zoha.juuti
selfish :
drama name bta dy pless
2026-09-02 21:13:52
2
siddiqueho2
itx _ ishhh🤫😎 :
is drane ki story Jo b smjhe likin is drama se ik bt Sikh le k qaboliyat ka wqt nhi pata hota kb kia bt kabol hojai islie ghusee me ya mazak me Kisi ko nhi Bolna chahiye k mar jaw os wqt to mask lgta h but jb hota h tb pta chlta h phr 🥺ye real me dekha h islie aese nhi bola kre Kisi ko b
2026-09-03 07:02:00
2
ranarajputg201
rajput :
drama Name mery humnasheen
2026-09-03 02:39:23
2
shouldkno
Shoaib Malik :
🥰
2026-09-02 16:58:02
5
itsshami671
🫀 :
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 you look very gorgeous hibba
2026-09-03 05:11:48
2
noman_muqsood
𝙉𝙊𝙈𝘼𝙉 𝙅𝙐𝙏𝙏 🇵🇰 :
hyeee .🥺🥺🥺🥺💔💔💔🥺🥺🥺🥺🥺😟😟😟
2026-09-02 20:25:33
5
asadulla.shahzad
Asadulla shahzad :
hunashe drama name ha
2026-09-03 06:15:02
1
khuramak893gmail.com
Khurram ak :
786🥰🥰❤️❤️❤️🥰🥰
2026-09-03 03:43:05
3
usamakha862
usamakha862 :
wow
2026-09-02 18:22:00
5
saadijamsherala009
🚩𝙎𝘼𝘼𝘿ℹ جمشیر آلہ🦅 :
yar jo b ho lekin daragzai ko last pe marna ni chaiye tha barey shok se drama dekha tha per🤕
2026-09-03 09:00:41
0
ghani.butt543
Ghani Butt543 :
yar q mara is ko😭
2026-09-03 09:14:52
0
user6804555991573
Mahr Shahzad Sial ❣️💫❣️ :
🌹🌹🌹
2026-09-03 03:38:22
0
ghafarmazi
Muhammad sajid :
😁😁😁
2026-09-03 05:26:24
0
sueamira6
Sue Amira :
was best drama with sad ending
2026-09-03 08:34:24
1
sherazhashmi097
Sheraz Hasan Hasan :
hn yr bhut peyar krta hy
2026-09-03 06:44:29
0
zeeshan.trends
𝚉𝙴𝙴𝚂𝙷𝙰𝙽🔏 :
hayeeee
2026-09-03 03:00:22
2
armanshah7305
🎶Heer 🎶 :
is drama me hero se ziyada ye piyara laga yar ise marnawnhi chahiye tha 🥺🥺🥺
2026-09-03 03:44:32
0
eshalmultani110
𝓔𝓼𝓱𝓪𝓵 𝓪𝓻𝓪𝓲𝓷 :
like my video
2026-09-03 05:43:49
0
To see more videos from user @ayesha.khan.ayesh3231, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About