@bobbykaamerica: 3 Big Updates from U.S. Immigration & U.S. Embassy Islamabad | September 2, 2026 #publiccharge #i864 #birthrightcitizenhip #trump#usembasyislamabad

Bobby Ka America
Bobby Ka America
Open In TikTok:
Region: US
Wednesday 02 September 2026 15:00:19 GMT
16039
445
21
161

Music

Download

Comments

s_a_d_i_q_a
sadiqa :
spouse visa ka interview ho Ra?
2026-09-03 04:06:51
0
dream.world35
Dream world 😎 :
75 countries k Pause khtm hony k bd abi tk kisi ko email nhi arhi koi updated nhi. Pta nhi kya kr rhy hn🙁
2026-09-02 16:43:44
2
elafkhan1995
Elafkhan1995 :
But my husband received white slip with only tik on passport and administrative processing and still waiting
2026-09-02 15:54:59
1
appleuser33228438
Apple User33228438 :
10 August ko interview hua tha. Embassy ne co-sponsor ka I-864 aur kuch aur documents maange thay. 3 din baad, 13 August ko, I-864 aur baqi documents submit kar diye thay. Ab 31 August ko USCIS ne I-864 ka naya edition release kar diya hai. Kya humein ab naya I-864 dobara fill karke submit karna chahiye, ya jo I-864 humne 13 August ko submit kiya tha wohi valid hai?
2026-09-02 16:05:49
0
ssssssssffft
💫🕊️😶‍🌫️ :
assalamualaikum..sir aj hmari appointment Thi b1b2 visy ki Kisi ko bhi visa NH Mila aj to record hi Tor dia embassy walon NY mery bachon k visas lgny thy hmary lgy thy or hmra visit bhi h america ka phr bhi NH dia Kisi 1ko bhi NH Mila aj whan SB k pass yellow paage tha
2026-09-02 16:10:33
0
klairjass1
user6291669460029 :
Hello sir i want to talk to you regarding my sister in law case how can I contact you
2026-09-02 21:46:04
0
hibiscus_12479667
M…🌺✿❥ :
Bobby bhai what happens if you submitted your I-864 before the new edition one, because we submitted it on the 28th? Will they still refuse it?
2026-09-02 20:42:16
0
sumina_p
Sumina Poudel :
Sir when this interview pause will end
2026-09-02 15:07:51
1
ahmedd718
user8964746973826 :
We didn’t get the tick paper.
2026-09-02 15:56:56
0
amir.hafeez18
AH :
28 Nov 2025 ,interview hwa tha , i864 manga tha tick lga tha , vo submit hwa, or final approval tak pause LG gya tha , ab I 864 new JAMA krna ho ga?
2026-09-02 15:22:18
1
rizwana756
Rizwana Ghaffar :
kindly do you have an idea about to apply Eb 2 Niw I 140
2026-09-02 16:47:23
0
iqbals281123
iqbals281123 :
jina dai case ready tay nay o kee karan
2026-09-02 15:11:59
0
atif72677
Atif khan :
sir g nvc ma cace enter hons ka bad ketna time lagta ha oct 2012 ma saponsar ha
2026-09-02 17:56:06
0
johaljohal48
J V 🇨🇦 🇺🇸 :
😁😁😁
2026-09-02 22:49:20
0
chharrissihal
Harris Chudhary 👉🇺🇲🇵🇰👈 :
♥️♥️♥️
2026-09-02 19:05:03
0
sweetfeze
sweet feze :
🥰🥰🥰
2026-09-03 02:02:46
0
user9699557181782
Rufta Lbey :
❤️👍
2026-09-03 10:33:01
0
To see more videos from user @bobbykaamerica, please go to the Tikwm homepage.

Other Videos


About