untuk aku. x valid . sb . aku bg effort sb aku yg nak bagi . tentang dia nk bls atau tak itu atas dia . side aku . aku bg apa aku nk bg . Dan aku xpernah letak satu harapan pun untuk di balas balik . klo dibalas aku hargai. klo x dibalas pun aku hargai. Dunia ini terlalu rugi untuk berkira kira dlm hidup .
2026-09-03 14:06:20
74
Bell✨ :
follow the flow, buat mcm mana orang buat dekat kita. dia layan, kita layan dia. dia buat x tau ngn kita, kita buat balik x tau ngn dia. simple. jangan jadi perempuan yg nampak bodoh☺️
2026-09-03 18:27:28
12
_EybuAisyy :
24jam uruskan anak dan rumah . Mana effort u dengan i ?! 😭
2026-09-03 14:00:28
2
org diperguna :
Mcm mne nk bg org to fhm bhase ekk
2026-09-03 07:53:32
0
Iedaamida🍉 :
true
2026-09-05 11:01:23
0
rohanimurad :
ya hargai mnusia yg hargai kita, tinggalkn manusia yg menyakiti kita
2026-09-05 17:44:52
0
⤴️⛎𝗪ℹ️𝗧🅰️ :
sedih kn kata2..mcm sama dgn dri aku..selalu ad utk org yg aku syg..tp bila mn aku perlukn diorg..semua hilang n menjauh...salah ape aku🥺🥺🥺
2026-09-03 01:36:09
4
AforAida :
Sedang difasa itu
2026-09-05 14:13:21
0
asdi :
terima kasih...
2026-09-05 09:03:45
0
EL :
penat bertahun sama je.. tiba2 muncul tiba2 hilang
2026-09-03 06:20:51
1
່ :
Kite ni terlalu baik, tak pandai nak buat jahat dekat orang.
2026-09-03 12:01:59
1
EDDIE :
Amin
2026-09-05 12:49:29
0
syaffff :
Saya bercakap dgn kawan2 lembut, saya jenis tk perli ke apa. Start tk rapat dgn kawan sebab mulut terlalu lepas dan mcm kurg common sense la. Adakah saya terlalu matang? Kitanya ckp lembut eh org cakap main lepas je kasar. Eh tkpelah kita tk layak kot seiring dgn mereka
2026-09-04 12:57:05
1
SA 🌷🌹 :
selalu jd people pleaser..end up org layan kita mcm nak taknak..bukan nk mintak balasan..atau disanjung..cukup sekadar berbuat baik sesama kita..paling terasa bila jd kat diri sendiri..dgn kawan sendiri..sedih sgt.. sbb da syg mcm family..skg dlm process cuba utk gerak solo..mungkin kita bukan kawan yg sekufu...betul org ckp..dlm persahabatan pun spark bole hilang..💔
2026-09-04 17:18:52
1
𝓼𝓮𝓹𝓱𝓲𝓪 :
org cri aku bila perlukn ptolongan ja 🥲 bolh lyan org lain baik2 tpi aku yg asyik duk tlong ni pun xdpat lyanan baik2😔 xhrap tpi terasa la juga
2026-09-03 11:58:12
1
Tyrahhh🧸 :
Sedih dan bodoh nye saya masih bertahan dgn orang yang tak hargai saya dan pukul saya sehingga hampir mati. Now diri ni baru sedar and ambik keputusan untuk lari jauh dari dia
2026-09-03 11:25:33
1
Didi Shop :
betul..
2026-09-03 14:22:38
1
Ashimarosh :
Pernah all out segalanya 10000% . Akhirnya terhiris hati sendiri sebab terlampau ikhlas dalam persahabatan😌 sekarang baru sedar, tidak semua yg kita harapkan menjamin kbhagiaan di penghujungnya😉😉 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻
2026-09-05 04:51:11
0
Mers 🪢 :
salah mcm tu... utk aku... aku akan berikan yg terbaik tiap kali aku diberikan peluang sbb apa sbb aku fikir maybe itu adalah satu2 nya peluang yg aku dpt... mungkin lpsni aku dh masuk alam lain... so nasihat aku.. buatla shbis baik kalau kau dpt ssuatu
2026-09-05 01:46:04
0
Scorpio Osem :
Alaaaa xleh nak save
2026-09-05 12:37:04
1
Capricorn♑️ :
Boleh tak saya nangis😭
2026-09-05 06:41:54
0
arelift_23 :
kitanya jenis tk pandai ckp kasar...takut kita yg rasa bersalah...pilihan lain adalah jauhkan diri dan tidak ckp bnyak🥰
2026-09-05 04:28:12
0
evezzzzzzzzzzzz :
2026-09-05 02:06:12
0
nami :
2026-09-03 08:49:40
0
To see more videos from user @kiyslya, please go to the Tikwm
homepage.