ary bhai ap serious hoty ho yah Mazak ka mood ma pata hi nahi chalta
2026-09-02 22:35:25
3
its Adnan 🔥🙅 :
last pe keya kaha kye bato yar
2026-09-02 20:31:37
2
Rimsha :
mushkil he ha bai
2026-09-02 15:29:38
3
• | 𝑶𝑵𝑳𝒀 𝑮𝑼𝑵𝑫𝑨 | •2 :
single 😭
2026-09-03 20:10:59
0
~ KHIZAR :
100% true
2026-09-02 15:36:02
4
<🥀 :
ager is ny reply kar diya tu pakka ma pharna shuro kar do gi
2026-09-02 15:30:53
4
SAIYAARA🧸 :
Bhai kamana asan hai waise h ghar chala k deekhao na puri family ko ekhata rakh k sub k khuwaishe puri karo fr btao k father role lagata tha thik hai umeed hogi samjh gaye ho ge meri bat ap🙏🏻
2026-09-02 22:57:08
9
عبداللہ✨ :
Ye baat galat hy sain 😖
2026-09-02 15:51:15
4
pretty me :
haye bro 😂😭
2026-09-02 16:40:07
2
♥️ ABUBAKKAR ♥️ :
bhi jan bag fan 🥰🥰
2026-09-02 13:54:36
4
PANDA 🐼 :
bhai abba na ho to 😭😭
2026-09-02 13:51:14
4
Malik Aakif :
پیسہ کمانا مشکل نہیں ہوتا ذمہ داریاں پوری کرنا بہت مشکل ہوتا ہے🙂
2026-09-03 06:46:50
1
A_J_W_A K_h_A_N♠️ :
😂😭
2026-09-02 21:36:33
1
Fatma🤫🤫 :
🥺😅
2026-09-02 15:31:00
1
MOHAMMAD RiMON :
2026-09-02 14:04:24
2
طٰہ🪐 :
Bhai Kabhi baap me halat dekhte hian khair Bhai Allah apke Abu lambi zindagi dy
2026-09-02 16:41:32
2
عبداللّٰہ کنہوں :
aba mrysiya 😂😂
2026-09-03 07:26:33
0
To see more videos from user @sukhan_e_maani, please go to the Tikwm
homepage.